Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 35

Onderwerp: Skimmers in Florida

  1. Top | #21
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Locatie
    Achterhoek
    Berichten
    187

    Standaard Re: Meer dan 100 skimmer bij tankstations gevonden in Florida

    Ook onze CC is geskimd 2 weken geleden. Geen idee waar het is gebeurd, in elk geval in omgeving Orlando of onderweg bij de pomp op weg naar Tampa-airport. Inmiddels diverse kleinere bedragen afgeboekt bij WinDixie en Public in en rondom Miami. ICS regelt het allemaal (1000 excuses dat hun systemen het niet hadden gedetecteerd) dus geen schade voor ons, maar blijft vervelend. Binnenkort weer een nieuwe Visa kaart.

  2. Top | #22
    Florida Groupie sunnyrojo's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2010
    Locatie
    Almere, en Villa Maggiore Watersong Davenport
    Berichten
    442

    Standaard Re: Meer dan 100 skimmer bij tankstations gevonden in Florida

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jastsali Bekijk Berichten
    Ook onze CC is geskimd 2 weken geleden. Geen idee waar het is gebeurd, in elk geval in omgeving Orlando of onderweg bij de pomp op weg naar Tampa-airport. Inmiddels diverse kleinere bedragen afgeboekt bij WinDixie en Public in en rondom Miami. ICS regelt het allemaal (1000 excuses dat hun systemen het niet hadden gedetecteerd) dus geen schade voor ons, maar blijft vervelend. Binnenkort weer een nieuwe Visa kaart.
    Zag je dit hier in Nederland of in Florida nog?
    Als je daar nog bent lijkt me dat heel vervelend want je betaald toch heel veel zoniet alles met je credit kaart?

  3. Top | #23
    Florida Groupie ronenivonne's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    451

    Standaard Re: Meer dan 100 skimmer bij tankstations gevonden in Florida

    Onze kaart begin dit jaar ook, op een tankstation tussen New York en Boston is mij verteld. ICS heeft toen ook erg alert en snel gereageerd.
    2010 Rondreis Florida/ 2011 Orlando-Miami/ 2012 Orlando-LA/ 2013 West USA/ 2014 Orlando/ 2014 Rondje zuid Florida/ 2015 New York-Boston-Orlando/ 2017 Mia - Fort Lauderdale - Orlando - Mia/ 2018 Orlando/ 2019 Orlando




  4. Top | #24
    Stamgast robisjo's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Locatie
    vlakbij Amsterdam
    Berichten
    205

    Standaard Re: Meer dan 100 skimmer bij tankstations gevonden in Florida

    Dit is de reden dat wij nu bijna alles contant doen.
    Bij de WAWA en bij vele Walmarts kun je zonder fee pinnen.
    Bij tanken(in Florida tenminste) veelal bij de WAWA omdat deze vrij nieuw zijn en er altijd netjes en verzorgd uitzien.
    Alleen bij de grote ketens willen wij nog wel eens de CC gebruiken, maar gelukkig zie je het gebruik van de chip icm pin op de cc steeds vaker in gebruik genomen zijn.
    Op deze manier voorkom je het niet, maar sluit je het wel verder uit.

  5. Top | #25

    Standaard Re: Meer dan 100 skimmer bij tankstations gevonden in Florida

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robisjo Bekijk Berichten
    Bij de WAWA en bij vele Walmarts kun je zonder fee pinnen.
    En ook daar zijn heel veel skimmers gevonden.
    Heb je een CC kan je gerust overal betalen. Zoals je kan lezen hebben wij ook regelmatig te maken met afschrijven van bedragen waar we niet zijn geweest.
    Altijd direct reactie van de CC maatschappij (AE en MC). Altijd prima opgelost en altijd direct een nieuwe kaart.
    Zelf zie ik geen enkele reden waarom je niet met een CC zou kunnen betalen.

    Maar voel je je veiliger met cash dan zeker doen. Betaal met het middel waarmee je je veilig voelt.

  6. Top | #26
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Locatie
    Achterhoek
    Berichten
    187

    Standaard Re: Meer dan 100 skimmer bij tankstations gevonden in Florida

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sunnyrojo Bekijk Berichten
    Zag je dit hier in Nederland of in Florida nog?
    Na terugkeer in Nederland ontdekt toen ik mijn gegevens controleerde. ICS heeft alles keurig opgelost en afschrijvingen direct terug geboekt. Schade is voor hun, dus waarom zou ik cash betalen? Alleen tijdelijk vervelend omdat je een paar dagen zonder CC zit en de online abonnementen moet aanpassen met de nieuwe CC-gegevens.

  7. Top | #27
    Stamgast robisjo's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Locatie
    vlakbij Amsterdam
    Berichten
    205

    Standaard Re: Meer dan 100 skimmer bij tankstations gevonden in Florida

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jarjarbinks Bekijk Berichten
    En ook daar zijn heel veel skimmers gevonden.
    Ik heb het lijstje er even op nagekeken, maar er staat geen WAWA bij.
    En dan nog wij betalen altijd binnen met cash als we tanken, en de pinautomaten bij de WAWA staan altijd binnen, en meestal met een hele mooie camera erop gericht.

  8. Top | #28
    Newbie
    Ingeschreven
    Apr 2011
    Locatie
    Kessel ( België )
    Berichten
    14

    Standaard Re: Meer dan 100 skimmer bij tankstations gevonden in Florida

    Even een verwittiging voor de mensen die nog naar Orlando gaan, wij zijn pas terug van een rondreis door Florida, wij zijn de rondreis gestart op 26 Maart 2016, en geëindigd op 9 April 2016 in Orlando. Wij hadden 2 VISA kaarten en een MasterCard bij, de MasterCard als backup voor onze VISA kaarten.

    Bij aankomst in de luchthaven (MCO) zijn wij onze huurwagen gaan ophalen bij AVIS, omdat we echter vergeten waren onze VISA kaarten te activeren voor gebruik in de VS hebben we bij AVIS gebruik gemaakt van onze MasterCard, ook in ons eerste hotel, het Econolodge hotel op International Drive hebben we de MasterCard nog eens gebruikt en dan nog 1x de dag nadien bij de NIKE outlet store in de Premium Outlets International Drive, nadien hebben we de MasterCard niet meer gebruikt!

    Tot onze grote verbazing kregen we op 7 April ( toen we in Miami waren ) telefoon van MasterCard dat er met onze MC de dag voordien 4x geprobeerd werd te betalen maar dat de transactie mislukt was en dat ze een vermoeden hadden dat de MC geskimd was! De MC hebben we dan direct laten blokkeren.

    Bij thuiskomst hebben we de transacties op de MC direct nagekeken en daaruit bleek dat er op 7 verschillende locaties betaald werd met onze MC voor een bedrag van om en bij de 2100 euro!

    We hebben hiervan direct melding gedaan aan MC, we zijn hier wel voor verzekerd maar plezant is toch anders!

    Het kopiëren van de MC werd gedaan bij AVIS, Econolodge of de Nike store, maar dit is dus moeilijk te bewijzen, bij MC zei men dat het skimmen van creditcards de laatste tijd in Amerika weer meer voorkomt en dat we moeten proberen om onze kaart altijd in het zicht te houden...

    Wou dit toch even melden hier.

    Grtz
    Benny.

  9. Top | #29
    Stamgast
    Ingeschreven
    Feb 2011
    Berichten
    184

    Standaard Re: Meer dan 100 skimmer bij tankstations gevonden in Florida

    advies neem gewoon ook pinpassen mee . ik heb het afgelopen zomer ook gehad en de laatste 3 weken heb i gebruik gemaakt van mijn pinpassen via atm en cashback . het was te doen maar leuk was anders

  10. Top | #30
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Tijdelijk niet in: Kissimmee / Orlando
    Berichten
    1.273

    Standaard Re: Meer dan 100 skimmer bij tankstations gevonden in Florida

    Ik betaal altijd met ca$h bij tankstations, vind ik gewoon veiliger.
    Founder of 2 Florida/Orlando forums

    Karakter zonder kennis heeft vaker succes dan kennis zonder karakter!
    Florida: 2002,2003,2004,2005,2006,2007,2009(2x),2010,2011(2 x), 2012(2x),2013(2x),2014(2x),2015(2x),2016,2017(2x), 2018,2019(2x),2023



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •