Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 7 van de 8 EersteEerste ... 5678 LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 70 van de 77

Onderwerp: Advanced Passenger Information form (APIS)

  1. Top | #61
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Advance Passenger Information (APIS)

    En speciaal voor de United reizigers, die hoeven dus geen APIS in te vullen, deze gegevens worden keurig door de mevrouw achter de balie gevraagd en in het systeem van United gezet en klaar ben je. Wellicht dat dit ook nog ergens via internet kan bij United maar dat heb ik zelf niet gevonden.


  2. Top | #62
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: Advance Passenger Information (APIS)

    De meeste touroperators vullen het al electronisch in, zodat je bij Check-in bij United heel snel klaar bent...

    Alleen sommige dames bij de check-in zijn wat lui en doen het aldaar met de hand.
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

  3. Top | #63
    Stamgast Micktomar's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Locatie
    Almere
    Berichten
    178

    Standaard Re: Advance Passenger Information (APIS)

    Er zit toch flink wat verschil in formulier, als je kijkt naar die van de wereldlijn, dan hoef je alleen maar wat "simpele" gegevens in te vullen, maar als je dan weer het formulier van de KLM er tegenover zet dan moet je ook nog paspoortnr en de hele mikmak die je eigenlijk ook op je ESTA hebt ingevuld opschrijven.
    Als er al zo veel verschil in zit hoe weet je dan welke je moet hebben?
    Ik vlieg met Us Airways, kan ik dan wel aankomen zetten met een bv. KLM formulier??

  4. Top | #64
    Newbie
    Ingeschreven
    Feb 2011
    Berichten
    4

    Standaard APIS invullen

    hallo,

    Bij het invullen van de APIS formulieren via airberlin moeten we op een gegeven moment het (permanent residence card number) oftewel (nummer der aufenthaltsgenehmigung).

    Weet iemand wat dit voor nummer is, en of het nodig is???

    Alvast bedankt
    Greetz

  5. Top | #65
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Advanced Passenger Information form (APIS)

    Staat er niet bij; "indien van toepassing" o.i.d. ? (bij United namelijk wel)
    Permanent resident ben je als inwoner van de US, dus kun je dat overslaan, als je dat niet bent.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  6. Top | #66
    Florida Groupie ietie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    gelderland
    Berichten
    485

    Standaard Re: Advanced Passenger Information form (APIS)

    Heb zojuist geprobeerd mijn APIS in te vullen via de site van united airlines maar bij sommige vakjes vervallen bepaalde letters bij het opslaan.
    Wat moet ik hier mee, er staat wel een groen vakje bij de namen zodra je alles opnieuw controleerd kan ik er van uit gaan dat het wel klopt en dat ik het zo kan laten?
    Heb onze reis geboekt via USAFUN.

  7. Top | #67
    Stamgast natascha666's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2010
    Locatie
    Zeeuws-Vlaanderen
    Berichten
    209

    Standaard Re: Advanced Passenger Information form (APIS)

    ik had ook alles ingevuld via de site (ook united); alles was groen en daarna stond er bij allebei een groen vinkje en dat alles was ingevuld (bij mij vielen geen letters weg)...verder geen papieren meer moeten invullen behalve die van de douane in het vliegtuig of dat we iets aan te geven hadden

  8. Top | #68
    Florida Groupie ietie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    gelderland
    Berichten
    485

    Standaard Re: Advanced Passenger Information form (APIS)

    Even een vraagje ik heb rechtstreeks geboekt bij united airlines maar ik vlieg met air canada waar vul ik apis in?
    Ik kan wel inloggen bij united maar niet bij air canada ondanks dat ik van united de inlog gegevens heb gekregen voor het inloggen bij "other airlines" lukt het niet blijf maar fout meldingen krijgen .

  9. Top | #69
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    476

    Standaard Re: Advanced Passenger Information form (APIS)

    Ik heb geboekt bij BA maar kan bij zowel AA (deel v/d vlucht) als BA het invullen. Denk dat ik het maar beide doe just in case. Of allicht dat ik tzt eens informeer via twitter ofzo ga het toch pas een maand van te voren invullen als alle paspoorten/esta etc geregeld zijn.

    Weet niet hoe je bij Air Canada in moet loggen maar wanneer ik via BA doorklik gebruikt hij standaard de 1e naam uit de boeking en níet mijn naam (en mijn naam is wel nodig want ik heb het geboekt). Even handmatig inloggen en dan lukt het wel.

  10. Top | #70
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2017
    Berichten
    18

    Standaard Invoeren APIS bij British Airways

    Iemand ervaring met het invullen van APIS (Advance Passenger Information) bij British Airways? Ik heb het meerdere malen geprobeerd (we vliegen met 4 personen) maar ik blijf niet verder komen dan het invullen van de gegevens van de 1e persoon.
    Deze kan ik niet opslaan, blijf de melding krijgen dat de data niet goed zijn maar ze kloppen echt. Iemand enig idee wat er mis kan zijn?



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •