Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 18 van de 18

Onderwerp: Waar kunnen wij het beter verblijven?

  1. Top | #11
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Re: Waar kunnen wij het beter verblijven?

    Ik weet niet of je Hotwire of Priceline aandurft? Als wij daar in de buurt verblijven boek ik bijna altijd via Hotwire. De laatste 2 keren had ik steeds een Westin hotel, 1x in Ft Lauderdale en 1x in Hollywood. Het meeste wat ik betaald heb was $148 voor het Westin Diplomat. Kost normaal iets van $350
    Als je je er een beetje in verdiept kun je er bijna altijd wel achter komen welk hotel het zal zijn.

  2. Top | #12
    Florida Groupie Holandesa's Avatar
    Ingeschreven
    May 2012
    Locatie
    Close to Den Bosch
    Berichten
    253

    Standaard Re: Waar kunnen wij het beter verblijven?

    Hoi Hannie,

    Ik heb zeker gekeken op Priceline. daar heb ik ervaring mee, maar dat gebruik ik alleen als ik alleen op reis ga (of met mijn man). Wij reizen dan met 2 kleine kinderen en je kunt, volgens mij, niet aangeven dat je met 4 personen op de kamer wil verblijven, dus hoe kun je via Priceline & Hotwire aangeven dat 2 queens bed wil (beter dan die sofabedden!)?
    Laatst gewijzigd door Holandesa; 05-12-14 om 11:53.
    Travel is the only thing you buy that makes your richer...


    http://holandesatravel.wordpress.com/

  3. Top | #13
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Re: Waar kunnen wij het beter verblijven?

    Op Hotwire kun je aangeven met hoeveel personen je reist. Je krijgt dan i.i.g een kamer waar je met 4 pers. kan verblijven.
    Ik bel als ik weet welk hotel het is geworden altijd even om te bevestigen dat we 2 queens willen.
    Wij hadden in het Westin Diplomat zelfs een kamer met 2 queens en een (prima)sofabed.
    Laatst gewijzigd door hannie; 30-11-14 om 19:54.

  4. Top | #14
    Stamgast hockey's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Locatie
    Groene Hart
    Berichten
    191

    Standaard Re: Waar kunnen wij het beter verblijven?

    Ik zou nu wel een hotel vastleggen. Er zijn voldoende mogelijkheden om te reserveren waarbij je pas in het hotel moet betalen. Vaak zijn deze tot op de dag van aankomst nog gratis te annuleren.
    2005, 2007, 2008, 2010 , 2013 Florida 2009 NY 2009 Zuidwesten 2011 NY en Washington 2012 Denver en Yellowstone 2014 IJsland en Noordoosten 2015 van Florida naar NY

  5. Top | #15
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    480

    Standaard Re: Waar kunnen wij het beter verblijven?

    Als je na je winnende bod met priceline het hotel mailt of ze belt is een kamer voor 4 altijd te regelen, althans dat is mijn ervaring door de jaren heen. Ik boek nog steeds geregeld via priceline voor 2 volwassenen en 2 kinderen 1 kamer en mail of bel het hotel daarna.

  6. Top | #16
    Florida Groupie Holandesa's Avatar
    Ingeschreven
    May 2012
    Locatie
    Close to Den Bosch
    Berichten
    253

    Standaard Re: Waar kunnen wij het beter verblijven?

    Bedankt voor de tips!
    Ik vond Hotwire een goede optie omdat je bij het zoeken al kan aangeven voor hoeveel mensen je een kamer wil.

    De beste prijzen nu bijv. bij Booking zijn kamerprijzen 'zonder restitutie' - dus, dat je niet kunt annuleren. Dat vind ik nog te vroeg voor, vooral als het nog aanbiedingen kunnen komen en we hebben nog bijna 5 maanden te gaan.

    Ik hou vollopig Hotwire en Priceline secret deals in de gaten. Wij zullen het zien! :-)
    Travel is the only thing you buy that makes your richer...


    http://holandesatravel.wordpress.com/

  7. Top | #17
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Re: Waar kunnen wij het beter verblijven?

    Er staan wel een paar leuke hotels al op Hotwire voor jullie datum. Zie een aantal 4 * hotels in oa Fort Lauderdale en Hollywood bij het strand voor rond $150
    Je kunt ook een tripwatcher instellen, dan krijg je bericht als de prijs daalt. Op www.betterbidding.com kun je achterhalen welk hotel het is.


    Edit: Het is al niet meer nodig begrijp ik.
    Laatst gewijzigd door hannie; 04-12-14 om 16:26.

  8. Top | #18
    Florida Groupie Holandesa's Avatar
    Ingeschreven
    May 2012
    Locatie
    Close to Den Bosch
    Berichten
    253

    Standaard Re: Waar kunnen wij het beter verblijven?

    Dank je, Hannie!

    Uiteindelijk door een upgrade van mijn Marriott Awards heb ik een kamer met zeezicht kunnen boeken bij Marriott in Pompano beach. Het is verder weg, maar het is wel 'gratis' (m.u. van de parking costs & ontbijt)
    Travel is the only thing you buy that makes your richer...


    http://holandesatravel.wordpress.com/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •