Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 10 van de 10

Onderwerp: Even voorstellen: Mama&Gabriella

  1. Top | #1
    Newbie
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Locatie
    Rhoon
    Berichten
    13

    Standaard Even voorstellen: Mama&Gabriella

    Hallo allemaal,

    Ik heb jaren geleden een account aangemaakt omdat ik heel graag een keer naar Florida wilde reizen. Helaas is het er, door verschillende redenen, nooit van gekomen; tot nu! Nou ja, nu.....

    Het plan is dat we, mijn man en onze twee kinderen van dan 9 en 5 jaar, in de meivakantie 2015 af reizen naar New York daar een aantal dagen te verblijven en dan door vliegen naar Orlando. Ook staat vast dat we een bezoek zullen brengen aan Clearwater om Winter te bezoeken. Onze dochter is helemaal gek van dolfijnen en na het zien van de film, moet, zal en wil ze Winter in het echt zien! Mocht iemand nog tips hebben over het zien van dolfijnen dan hoor ik die graag! Discovery Cove is voor ons geen optie omdat onze jongste niet mag deelnemen omdat hij nog geen 6 jaar is... Ik vrees dat dit bij de meeste interacties met dolfijnen geldt...dus als iemand een tip heeft waarbij de jongste ook kan deelnemen; graag!!!

    Helaas zijn de vliegtickets, maar mijn idee, nog niet bij luchtvaartmaatschappijen beschikbaar voor deze periode, ook lopen er twee aanvragen bij twee reisbureaus . Zodra ik meer weet over de tickets, onze accommodatie (nemen we een hotel of toch een townhouse) dan zal ik jullie ons reisschema laten weten!

    Groetjes Danielle
    Laatst gewijzigd door Mama&Gabriella; 28-05-14 om 19:48.

  2. Top | #2
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Mama&Gabriella

    Welkom! En wat heerlijk dat jullie nu toch plannen hebben. Veel plezier met de voorbereidingen, onderdeel van de voorpret
    Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
    Reisverslag: Florida 2016 + NY 2016 + Florida 2017 + Florida 2018 + Florida 2019 + Florida 2020 + NY 2022 http://cindyinflorida.blogspot.nl/

  3. Top | #3
    Florida Groupie Bieg's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2012
    Locatie
    Noord Holland / Windermere, Fl
    Berichten
    387

    Standaard Re: Even voorstellen: Mama&Gabriella

    Welkom op het forum! En wat een leuk vooruitzicht hebben jullie!!

    Interactie met dolfijnen is volgens mij nergens toegestaan met hele jonge kinderen, wellicht mag je ze dan wel voeren maar ermee in het water zal niet lukken....
    Voor wat betreft de accommodatie : de keuze tussen een villa/townhouse of hotel is zeer persoonlijk. Wij zijn zelf een paar jaar in een condo (appartement) geweest met twee slaapkamers en twee badkamers, dit had de voorkeur boven een hotel omdat wij ook met kinderen reizen. In een hotel ben je toch gebonden aan je kamer en kun je niet gezellig samen zitten als de kinderen in bed liggen . Inmiddels hebben we er zelf een huis dus "het probleem" is voor ons niet meer van toepassing! Mocht je tips willen hebben dan mag je het altijd vragen hoor. Veel plezier met de voorpret!


    Volg ons op ons blog : http://www.biegjes.nl

  4. Top | #4
    Newbie
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Locatie
    Rhoon
    Berichten
    13

    Standaard Re: Even voorstellen: Mama&Gabriella

    Dank je wel voor jullie reacties!

    Met de voorpret komt het wel goed evenals de keuze van de accommodatie; we hebben nog heel wat maandjes te gaan

  5. Top | #5
    Florida Groupie r.teeuwsen's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    Purmerend, NL & Kissimmee, FL (USA)
    Berichten
    642

    Standaard Re: Even voorstellen: Mama&Gabriella

    Welkom op dit leuke informatieve forum!
    Zelf ben ik meerdere keren bij Winter geweest, je kunt het lezen in ons blog:
    http://remcoenkellyinflorida-oktober2012.blogspot.nl
    en dan kijken op donderdag 25 oktober 2013

    Groetjes, Remco

  6. Top | #6
    Florida Groupie José's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Locatie
    t’ Gooi
    Berichten
    370

    Standaard Re: Even voorstellen: Mama&Gabriella

    Bij http://www.theaterofthesea.com/program?id=10 mogen kleine kinderen wel deelnemen bij het spelen met dolfijnen. Vorige week zelfs gezien dat een vader en moeder met hun kind van anderhalf dit deden, hadden voor het kind ook een klein zwemvest.


    Al 26 jaar florida vakanties🇺🇸🏖


  7. Top | #7
    Florida Groupie tomenvalesca's Avatar
    Ingeschreven
    May 2008
    Locatie
    Hasselt
    Berichten
    324

    Standaard Re: Even voorstellen: Mama&Gabriella

    in Seaworld mogen kleinere kinderen ook meehelpen met de dolfijnen voederen (gewoon betalen voor een bakje vis) en ben je ook echt up-close met de dolfijnen en kan je ze ook voelen, aaien. Veel succes met de zoektocht!

  8. Top | #8
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Berichten
    319

    Standaard Re: Even voorstellen: Mama&Gabriella

    Welkom en succes met de voorbereidingen. :-) mijn keus zou ook een townhouse zijn nu, maar hotels zijn ook prima bevallen.

  9. Top | #9
    Newbie
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Locatie
    Rhoon
    Berichten
    13

    Standaard Re: Even voorstellen: Mama&Gabriella

    Dank je wel voor de tips! Seaworld gaan we sowieso bezoeken! Theatre of The Sea heb ik nog nooit van gehoord dus dat ga ik even opzoeken

    inmiddels hebben we de vliegtickets geboekt en zijn we druk met de planning! Ik zal posten in tickets 2015 en bij het topic reisschema's.

  10. Top | #10
    Florida Groupie José's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Locatie
    t’ Gooi
    Berichten
    370

    Standaard Re: Even voorstellen: Mama&Gabriella

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mama&Gabriella Bekijk Berichten
    Theatre of The Sea heb ik nog nooit van gehoord dus dat ga ik even opzoeken
    .
    Ben er 4 weken geleden voor de derde keer geweest om met dolfijnen te zwemmen en het was daar echt weer super leuk! Veel tijd in het water, dit keer 40 minuten, samen met 4 andere mensen dus veel tijd voor jezelf met de dolfijn. Aanrader.


    Al 26 jaar florida vakanties🇺🇸🏖




Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •