Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 10 van de 16 EersteEerste ... 89101112 ... LaatsteLaatste
Resultaten 91 tot 100 van de 153

Onderwerp: Universal Studios & Islands of Adventure (2)

  1. Top | #91
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Hilversum
    Berichten
    371

    Standaard Re: Universal Studios & Islands of Adventure (2)

    Je kan je naam gewoon met pen erop zetten.

  2. Top | #92
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    147

    Standaard Re: Universal Studios & Islands of Adventure (2)

    Je kan gewoon met de kaartjes naar binnen, je hoeft niet eerst langs een loket oid.

  3. Top | #93
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2014
    Berichten
    40

    Standaard Re: Universal Studios & Islands of Adventure (2)

    Top! Thanks

  4. Top | #94
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Universal Studios & Islands of Adventure (2)

    Ik weet niet welk kaartje je besteld hebt maar ze sturen je in het algemeen kaartjes waarmee je direct naar binnen kunt. Please Print wil zeggen dat je je naam in BLOKLETTERS op het kaartje dient te schrijven.

    Attraction Tickets Direct will send you a REAL Universal 2-Park Bonus Ticket not a voucher, ensuring minimum fuss when you arrive at either park. There is nothing to redeem and you simply go straight through the gate on arrival.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  5. Top | #95
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2014
    Berichten
    40

    Standaard Re: Universal Studios & Islands of Adventure (2)

    Ahhh oke! Ja het zijn wel echte kaartjes alleen onze namen staan er nog niet op. Ik wist niet dat het dat betekende, maar klinkt veel logischer nu. Bedankt!

  6. Top | #96
    Vaste Bezoeker probits's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    duffel , Belgie
    Berichten
    60

    Standaard Re: Universal Studios & Islands of Adventure (2)

    Wij zijn al 2 keer in de Universal parken geweest , maar willen nu voor onze jongste zoon , speciaal nog een keer gaan voor het Harry Potter gedeelte (hij was de vorige keer nog te klein, vandaar...) . We twijfelen of we nu voor 1 dag tickets moeten kopen of voor meerdere dagen... Stel dat ik online voor 1 dag bestel , weet er misschien iemand of ik dit dan nog kan laten omzetten naar meerdere dagen in het park zelf (met dan enkel de opleg van het prijsverschil)? Ik heb dat precies eens ergens gelezen...weet alleen niet meer waar :-(

  7. Top | #97
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Universal Studios & Islands of Adventure (2)

    Hier staat het beschreven (naast andere nuttige tips): http://orlandoinformer.com/page/arti...time-and-money . Let er wel op dat je enkel kunt upgraden als je ticket nog geldig is.

    #3 – Buy the less expensive ticket and upgrade later
    As long as you are purchasing your tickets directly from Universal Orlando (either online, over the phone, or at the gates), you can easily upgrade tickets at Guest Services. So, if you are not sure whether you want to purchase park-to-park tickets, or 3-day versus an annual pass, buy the less expensive option. Then, if you decide you want more, you can pay the difference and upgrade. Keep in mind that you MUST upgrade while your ticket is still valid. In other words, if you have a 3-day ticket, and you want to upgrade to an annual pass, you MUST do it by the end of day 3. Otherwise your ticket will expire and you will have to buy a full-price for any additional admission.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  8. Top | #98
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: Universal Studios & Islands of Adventure (2)

    het leukste is nu wel een park to park ticket
    je kunt dan van het ene potter gedeelte naar het andere potter gedeelte reizen met de hogwart express
    een leuke ervaring, je maakt een echte trip door de film, zeg maar
    dit gaat niet met een enkel park ticket
    dus zeker als Potter de hoofdzaak is van het bezoek, zou ik dat zo doen
    wij waren al meerdere keren in IOA geweest in het Pottergedeelte, en afgelopen febr. hebben we enorm genoten van het nieuwe gedeelte
    in de studios zelf .. incl de trainreis ...
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018

  9. Top | #99
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Locatie
    Waalwijk (gemeente), Netherlands
    Berichten
    22

    Standaard Re: Universal Studios & Islands of Adventure (2)

    Tip:


    Vandaag tickets besteld voor universal orlando: 2-park bonus ticket €146 bij arke waar deze bij atd € 172 kost en een 3-park bonusticket voor €158 waar deze bij atd € 184 kost. Dit geldt volgens mij nog tot 31-10 aangezien dit in de prijsgids staat vermeldt. Het bonus ticket geeft toegang voor 14 dagen!


    Doe er je voordeel mee
    Laatst gewijzigd door Patrickwijk; 24-04-15 om 22:32.

  10. Top | #100
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: Universal Studios & Islands of Adventure (2)

    ik heb in Februari aan de kassa van Universal zelf voor 3 personen een 2park ticket gekocht voor de prijs van 430€
    komt dus overeen met de Arke prijs , de prijs van 147$ staat op de website van Universal waar je ze online kunt kopen
    Laatst gewijzigd door moonlight91; 24-04-15 om 20:40.
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •