Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 9 van de 16 EersteEerste ... 7891011 ... LaatsteLaatste
Resultaten 81 tot 90 van de 153

Onderwerp: Universal Studios & Islands of Adventure (2)

  1. Top | #81
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    Alkmaar
    Berichten
    545

    Standaard Re: Universal Studios & Islands of Adventure (2)

    Daar gaan jullie heel veel plezier aan beleven! ( bij de .de variant had je nog iets goedkoper uit geweest)

    voor mij zijn het DE parken in Orlando

  2. Top | #82
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jun 2011
    Berichten
    174

    Standaard Re: Universal Studios & Islands of Adventure (2)

    Ik ben al zo vaak in Orlando geweest maar pas vorig jaar voor het eerst in Universal en zit nu voor het eerst te denken om de volgende keer Disney(Epcot waarschijnlijk wel) een keer over te slaan.
    Universal staat ook voor mij nu als eerste op het lijstje.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 19-02-15 om 13:39. Reden: q

  3. Top | #83
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2014
    Berichten
    40

    Standaard Re: Universal Studios & Islands of Adventure (2)

    Bedankt voor de website van attractiondirect.
    Ik heb hier wel nog een vraagje over. Hebben jullie deze kaarten al gebruikt? Als ik namelijk kijk naar http://www.attractionticketsdirect.i...k-bonus-ticket en de officiele website van Universal, dan scheelt het zeker een paar honderd euro. Op de website van Universal betaal je namelijk ruim 370 dollar (331 euro) voor 2 dagen park to park voor 2 personen en op attractionticketsdirect 344 euro onbeperkt park to park voor 14 dagen voor 2 personen.

    Hoe kan dit verschil zo groot zijn en is die website van attractionticketsdirect betrouwbaar?

  4. Top | #84
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2014
    Berichten
    188

    Standaard Re: Universal Studios & Islands of Adventure (2)

    Ik heb de kaarten nog niet gebruikt. Maar heb wel alles super snel en in zeer nette orde ontvangen. Volgens mij hebben meerdere ervaring met deze website.

  5. Top | #85
    Stamgast mhagman's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    in de buurt van Amsterdam, onder de rook van Schiphol
    Berichten
    157

    Standaard Re: Universal Studios & Islands of Adventure (2)

    Zowel in 2010 als in 2013 kaarten via deze website gekocht en gebruikt zonder problemen. In 2013 kregen wij gratis lego kaarten bij onze bestelling (Universal) , toen wij bij lego stonden bleek 1 van de 4 kaarten een foutmelding te geven omdat de code al gebruikt zou zijn, ter plekke via lego met korting een kaartje gekocht en na de vakantie contact opgenomen met attraction tickets en zij hebben keurig netjes het geld aan ons overgemaakt wat wij ter plekke hebben betaald. Erg mooie afhandeling. Geen moment aarzeling om hier weer kaarten te bestellen.

  6. Top | #86
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    271

    Standaard Re: Universal Studios & Islands of Adventure (2)

    Wij zijn woensdag in de studios geweest. Het was erg druk, maar vooral Diagon Alley is errug gaaf! Wel vonden wij de attractie van Hogwarts mooier dan die van Diagon Alley. Wij hebben daar een heerlijke dag gehad.

  7. Top | #87
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2015
    Berichten
    33

    Standaard Re: Universal Studios & Islands of Adventure (2)

    Ik heb gisteren 4 Universal 3-Park Bonustickets besteld bij attractionticketsdirekt.de
    Zojuist de bevestiging via de mail ontvangen dat het pakketje vandaag op de bus gaat.
    Het scheelt echt enorm met de prijzen die bij Universal zelf op de site staan. Heel fijn zo'n forum met al die goeie tips

    Edit: tickets van Attraction Tickets Direkt en van Undercover Tourist (Disney) vandaag (04-03)beide binnen gekomen. Keurig geregeld.
    Laatst gewijzigd door Viviane; 04-03-15 om 17:58.

  8. Top | #88
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Locatie
    Waalwijk (gemeente), Netherlands
    Berichten
    22

    Standaard Re: Universal Studios & Islands of Adventure (2)

    Zag dat de 2 en 3 park bonus tickets ook bij arke gekocht konden worden. De 2 park was €146 tegen €165 bij atd.

  9. Top | #89
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: Universal Studios & Islands of Adventure (2)

    146 € is de oude prijs, Universal heeft enkele dagen geleden de prijzen verhoogt
    Dus als je op de valreep nog kaarten voor het oude bedrag kan kopen zou ik dat zeker maar doen
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018

  10. Top | #90
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2014
    Berichten
    40

    Standaard Re: Universal Studios & Islands of Adventure (2)

    Zojuist de tickets van attractionticketsdirect ontvangen die we 5 maart hadden besteld! Met een net mapje en al
    Op de kaartjes staat er alleen geen naam ingevuld met "(please print)" erachter. Neem aan dat dit dan bij Universal zelf gebeurd? Weet iemand of je dan gewoon in de rij kan gaan staan bij de kaartcontrole of dat je toch helemaal speciaal naar het verkooppunt moet?



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •