Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 34

Onderwerp: Wat is echt iets wat je alleen in Amerika (florida) kan kopen?

  1. Top | #11
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Wat is echt iets wat je alleen in Amerika (florida) kan kopen?...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bieg Bekijk Berichten
    Mocht je tussentijds nog iets nodig hebben dan zeg je het maar hoor Cindy!

    Groetjes,
    Monique
    Lief, zal het even onthouden
    Kan nu niets bedenken, sommige dingen moeten speciaal blijven, maar mocht ik weer eens wanhopig naar een make upje op zoek zijn en dat het dan niet op de voor NL beschikbare websites zoals Beautybay ofzo beschikbaar zijn zal ik aan je denken
    Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
    Reisverslag: Florida 2016 + NY 2016 + Florida 2017 + Florida 2018 + Florida 2019 + Florida 2020 + NY 2022 http://cindyinflorida.blogspot.nl/

  2. Top | #12
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Wat is echt iets wat je alleen in Amerika (florida) kan kopen?


  3. Top | #13
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Berichten
    374

    Standaard Re: Wat is echt iets wat je alleen in Amerika (florida) kan kopen?

    Selsun antiroos shampoo of de nog goedkopere Walmart versie hiervan.
    Perfect Purity aloe vera naturals skin lotion van oa dollar general, de enige lotion die mij enigszins van mijn "kloofjes" afhelpt.

  4. Top | #14
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    90

    Standaard Re: Wat is echt iets wat je alleen in Amerika (florida) kan kopen?

    Hallo allemaal,

    Ik heb dat ook en dan met "Diet Dr. Pepper", dat is het eerste wat ik altijd (vaak al op een vliegveld) koop, omdat we de Diet (of light zoals wij hier zeggen) versie in Nederland niet hebben.
    Nu heb ik kort geleden de volgende site gevonden en die wil ik toch even met jullie delen:

    http://www.usfoodz.nl/

    Hier zijn de nodige Amerikaanse producten te vinden, zo weet ik dat er "Country Time Lemonade" op staat (ook één van mijn favorieten), ook heb ik de nodige verschillende soorten Peanut Butter gezien (Peter Pan is mijn favoriet) en er staat veel meer op.
    Ok, de site is behoorlijk prijzig, maar je hoeft het nu niet meer mee te slepen in je koffer en dat heeft ook wel weer wat.
    Ik hoop dat jullie wat aan deze site hebben, ik in ieder geval wel al is het alleen maar om er zo af en toe op te kijken en "heimwee" te krijgen ! ☺☺☺

  5. Top | #15
    Florida Groupie tomenvalesca's Avatar
    Ingeschreven
    May 2008
    Locatie
    Hasselt
    Berichten
    324

    Standaard Re: Wat is echt iets wat je alleen in Amerika (florida) kan kopen?



    de 'golden' oreos', zoooooo lekker! (eigenlijk alle speciale oreo smaken die je hier gewoon nergens kan vinden)
    de speciale m&m smaken, en staat op ons lijstje van deze zomer (niet om mee terug te nemen maar zeker wel om te proeven)
    de Jimmy Fallon's late night snack by Benn & Jerry's (als trouwe late night show kijkers een must natuurlijk!)
    en ja... zo komen er natuurlijk na elke reis weer extra dingen bij op het lijstje...

  6. Top | #16
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Wat is echt iets wat je alleen in Amerika (florida) kan kopen?

    Deze:


    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  7. Top | #17
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Berichten
    112

    Standaard Re: Wat is echt iets wat je alleen in Amerika (florida) kan kopen?

    Een litertje benzine voor plm. € 0.90.....

  8. Top | #18
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Berichten
    123

    Standaard Re: Wat is echt iets wat je alleen in Amerika (florida) kan kopen?

    De echte Mountain Dew. Ten opzichte van wat wij in Nederland voorgeschoteld krijgen zit er echt een smaakverschil in.
    Jack Daniels bbq saus alhoewel die nu ook in Utrecht verkrijgbaar is. De seasoning van Weber gaat ook steevast in de koffer mee.
    Ander item voor mij zijn schoenen. In de VS zijn enkele merken die kwa kwaliteit eruit springen maar die indien online besteld met verzendkosten en douaneheffing enorm duur worden. Ik bestel ze online in de VS en laat ze bezorgen in het huis. Merken als Oakstreet Bootmakers, Quoddy en Yuketen.
    Uiteraard slaan wij Ralph Lauren voor mij en Tommy Hilfiger voor de kids niet over

  9. Top | #19
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Wat is echt iets wat je alleen in Amerika (florida) kan kopen?

    Cake batter ijs van Coldstone Creamery. Een reden voor mij om terug te gaan. Jammer genoeg kan je dat niet meenemen in je koffer of handbagage.

  10. Top | #20
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    39

    Standaard Re: Wat is echt iets wat je alleen in Amerika (florida) kan kopen?

    Wij nemen altijd voedingssupplementen mee terug, vaak hier ook verkrijgbaar maar daar veel goedkoper.
    In den Haag zit Kelly's Expat Shopping, ook een webwinkel voor wie niet zonder kan...



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •