Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 57 van de 57 EersteEerste ... 747555657
Resultaten 561 tot 562 van de 562

Onderwerp: Tolwegen / SunPass (deel 2)

1. Top | #561
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011

Standaard Re: Tolwegen / SunPass (deel 2)

Het is mij nu wel gelukt om het kenteken in te voeren. Maar noodzakelijk is het niet, want het werk gewoon. Kreeg ook al snel de eerste bevestiging van nieuw saldo dat nodig was (rij veel tol hier...) maar kon ook bij mijn account meteen al de tol afschrijvingen zien.
    Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
    Reisverslag: Florida 2016 + NY 2016 + Florida 2017 + Florida 2018 + Florida 2019 + Florida 2020 http://cindyinflorida.blogspot.nl/

2. Top | #562
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004

Standaard Re: Tolwegen / SunPass (deel 2)

Hoewel het niet verplicht is om kenteken en einddatum/uur in te vullen zou ik toch aanraden het te doen.
    Ik had het een keer ook niet gedaan (vermoedelijk alleen het kenteken ingevoerd) en kreeg een paar jaar later een tol afschrijving via een foto.
    Het was maar zoiets van $0.80 gelukkig. Het bleek toen dat het kenteken van mijn huurauto schijnbaar opnieuw was uitgegeven.
    De huurauto was een Jeep en de latere op de foto een Mustang.

Nu kan je bij aanmelden gelijk invullen dat het een huurauto betreft en ook gelijk een einddatum en tijdstip ingeven.

Forum Rechten