Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 57 van de 59 EersteEerste ... 7475556575859 LaatsteLaatste
Resultaten 561 tot 570 van de 584

Onderwerp: Tolwegen / SunPass (deel 2)

  1. Top | #561
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Tolwegen / SunPass (deel 2)

    Het is mij nu wel gelukt om het kenteken in te voeren. Maar noodzakelijk is het niet, want het werk gewoon. Kreeg ook al snel de eerste bevestiging van nieuw saldo dat nodig was (rij veel tol hier...) maar kon ook bij mijn account meteen al de tol afschrijvingen zien.
    Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
    Reisverslag: Florida 2016 + NY 2016 + Florida 2017 + Florida 2018 + Florida 2019 + Florida 2020 + NY 2022 http://cindyinflorida.blogspot.nl/

  2. Top | #562
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Tolwegen / SunPass (deel 2)

    Hoewel het niet verplicht is om kenteken en einddatum/uur in te vullen zou ik toch aanraden het te doen.
    Ik had het een keer ook niet gedaan (vermoedelijk alleen het kenteken ingevoerd) en kreeg een paar jaar later een tol afschrijving via een foto.
    Het was maar zoiets van $0.80 gelukkig. Het bleek toen dat het kenteken van mijn huurauto schijnbaar opnieuw was uitgegeven.
    De huurauto was een Jeep en de latere op de foto een Mustang.

    Nu kan je bij aanmelden gelijk invullen dat het een huurauto betreft en ook gelijk een einddatum en tijdstip ingeven.

  3. Top | #563
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.484

    Standaard Re: Tolwegen / SunPass (deel 2)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PENPE Bekijk Berichten
    Inderdaad, net ook even geprobeerd en kan ook geen kenteken ingeven cq verwijderen ( vlgs het systeem staan er overigens nog 2 kentekens in ) maar denk dat , zoals MattRob al zegt , inderdaad dat het ingeven van kenteken niet echt verplicht is. We zien het wel ;-)
    Na een dikke 2 jaar krijg ik nu nog steeds die error-melding als ik inlog op mn SunPass-account en iets probeer aan te passen , mn account staat overigens nog steeds 'active' en heb nog steeds $14 als saldo.

  4. Top | #564
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Lelystad en Sebring
    Berichten
    871

    Standaard Re: Tolwegen / SunPass (deel 2)

    Penpe heb je al eens geprobeerd om je telefoon instellingen op Engels te zetten?
    Laatst gewijzigd door Michael66; 18-12-22 om 15:10. Reden: -q
    Sebring, close to nothing, convenient to everything. :-)

  5. Top | #565
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.484

    Standaard Re: Tolwegen / SunPass (deel 2)

    Ik log altijd in mbv mn laptop
    Laatst gewijzigd door Michael66; 18-12-22 om 15:10. Reden: -q

  6. Top | #566
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Tolwegen / SunPass (deel 2)

    Ik herinner me dat ik een keer een soortgelijk probleem had (ik ben niet 100% zeker of dat ook met de Sunpass was) en toen ik de taal op Engels zette het opgeost was.

  7. Top | #567
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.484

    Standaard Re: Tolwegen / SunPass (deel 2)

    Mijn SunPass-account stond op Engels , deze even op 'Spanish' gezet en even mn profile bekeken , daarna weer teruggezet op 'English' en kan nu weer wijzigingen (en kentekens) invoeren
    Laatst gewijzigd door Michael66; 18-12-22 om 15:11. Reden: -q

  8. Top | #568
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Tolwegen / SunPass (deel 2)

    Goedenavond, ik ben even kwijt hoe alles ook alweer werkt met Sunpass. Laatste keer Florida was februari 2020

    Heb nu voor het eerst een auto gehuurd bij Hertz, had al gezien dat je daar ook je Sunpass kunt gebruiken. Net even ingelogd (na bijna 3 jaar haha) en zie zowaar dat er nog USD 19,95 op mijn account staat :-)
    Er hangen nog 3 kentekens aan mijn account van vorige huren, die zal ik even verwijderen.

    Ik kan het kenteken van de huurauto die ik straks (in januari) krijg toch achteraf nog invoeren? Dus auto ophalen, Sunpass op de voorruit en dan in het hotel zeg maar je kenteken even invoeren.
    Klopt het dat dit zo gaat?

    Bedankt alvast.
    Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
    Reisverslag: Florida 2016 + NY 2016 + Florida 2017 + Florida 2018 + Florida 2019 + Florida 2020 + NY 2022 http://cindyinflorida.blogspot.nl/

  9. Top | #569
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Re: Tolwegen / SunPass (deel 2)

    Dat kan idd zo. Wij hebben de laatste keer niet eens een kenteken ingevoerd. Dit is niet verplicht maar kan wel handig zijn.

  10. Top | #570
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Tolwegen / SunPass (deel 2)

    Ok, dank je wel Hannie! Wil langzaam aan beetje beginnen met alvast apart leggen van spulletjes, zal de Sunpass alvast opsnorren.
    Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
    Reisverslag: Florida 2016 + NY 2016 + Florida 2017 + Florida 2018 + Florida 2019 + Florida 2020 + NY 2022 http://cindyinflorida.blogspot.nl/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •