Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 5 van de 59 EersteEerste ... 345671555 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 50 van de 584

Onderwerp: Tolwegen / SunPass (deel 2)

  1. Top | #41
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Tolwegen / SunPass (deel 2)

    Zojuist mijn Sunpass account gecontroleerd en saldo aangevuld. De transponder werkt weer perfect!!

    De trip van Miami (downtown) naar Kissimmee via de Ronald Reagan Florida Turnpike kostte me zo'n $15. Afgeschreven in verschillende transacties, zie hieronder.
    Volgens mij is hier de transponder-korting al in verrekend.


    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  2. Top | #42

    Standaard Tolwegen vermijden- cash tol betalen.

    Ik heb een vraag over tolwegen in Florida. Is het mogelijk om op de routes: Orlando- Miami, Miami-West Palm Beach, West Palm beach- Orlando en Orlando- Tampa tolwegen te vermijden? Of rijd je zo enorm veel om. Is het op deze routes mogelijk cash tol te betalen of zijn er ook gedeeltes die cashless tol en dus alleen electronisch tol heffen? Buiten deze 4 routes zullen wij komende vakantie voornamelijk in en rondom Orlando verblijven en willen dus het liefst geen dure (prepaid) systemen gebruiken. Wie heeft up to date informatie hierover?
    Groet Linda

  3. Top | #43
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Tolwegen / SunPass (deel 2)

    Om verwarring en verspreiding te voorkomen heb ik jullie vraag maar verplaatst naar een topic dat al vol staat met zulke vragen en ook antwoorden. Misschien dat je hier al vast wat kunt vinden. (Ook per PB verwittigt)

    Voordat je je vraag hier stelt is het handig om de FAQ (Frequently Asked Questions = Veelgestelde vragen) over Tolwegen en het SunPass systeem door te lezen.
    Grote kans dat daar jouw vraag ook al bij staat en voorzien is van een antwoord.
    Zie http://www.floridaforum.nl/showthrea...ida-en-SunPass

    Is het nog niet duidelijk of heb je andere vragen over Tolwegen / Sunpass?
    Stel ze dan hieronder!
    Laatst gewijzigd door Ta2 Gerrit; 14-10-14 om 23:45.

  4. Top | #44
    Stamgast
    Ingeschreven
    May 2011
    Locatie
    Namur
    Berichten
    141

    Standaard Re: Tolwegen / SunPass (deel 2)

    Miami-West Palm beach kan zonder tol rijden langs de 95. Ik heb het telkens gedaan en dat verliep heel vlot.

    Voor je andere routes zou ik toch de tolweg nemen. Het zijn lange stukken waar je rustig over de autoweg kan tuffen. Op die andere banen ga je gek worden van de rode lichten vrees ik.

  5. Top | #45

    Standaard Re: Tolwegen / SunPass (deel 2)

    Wij zijn vanmiddag door een sunpass lane gereden maar zien dit online op ons account nog niet verwerkt. Klopt dat? Wanneer is het zichtbaar? Wij hebben een mini transponder van de publix.

  6. Top | #46
    Florida Groupie Fleurida's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Berichten
    569

    Standaard Re: Tolwegen / SunPass (deel 2)

    Hallo Marloes, onze ervaring is dat het minimaal 24 uur duurt voor je het ziet op je account.

  7. Top | #47

    Standaard Re: Tolwegen / SunPass (deel 2)

    Bedankt voor je antwoord Fleurida! We gaan morgen naar the Keys, dus het zou vervelend geweest zijn wanneer hij het niet zou doen!

  8. Top | #48
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    480

    Standaard Re: Tolwegen / SunPass (deel 2)

    Bij velen is het niet bekend maar je kan je tol vignet gewoon testen bij de tolpoortjes, als je nml. wel de lane neemt waar je normaal moet betalen gaat het verkeerslicht wat er staat op groen als je rustig door het poortje rijdt en dan weet je dat deze werkt. Als hij niet op groen gaat heb je een probleem.

    Ik test mijn tol kastje altijd zodra ik weer in Florida ben op deze manier en dan rij ik met een gerust hart de hele vakantie gewoon weer over de sunpass lanes.

  9. Top | #49
    Stamgast Sniper's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2012
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    159

    Standaard Re: Tolwegen / SunPass (deel 2)

    Ik heb geen idee of iemand dit hier al eens heeft vermeld maar rondom Miami kun je niet meer betalen op de tolwegen maar moet je onder zo`n Sunpass stellage door rijden. Ik schrok me de eerste keer een hoedje, want mij was verteld dat ik dan dus een boete kreeg van 100 dollar?! Bleek later dat het tolbedrag gewoon later via mijn creditcard was afgeschreven (enkele dollars). Kun je in een huurauto van Alamo gewoon onder al deze Sunpass borden doorrijden dan?? Of alleen maar als het niet anders kan?
    Florida 1991: Orlando - Florida 2012: Fort Lauderdale/Orlando - Florida 2013: Orlando/Clearwater Beach/Cocoa Beach
    Florida 2014: Orlando/Clearwater Beach/Fort Myers/Key Largo/Miami - Florida 2015: Miami/Lauderdale by the Sea/Fort Myers/Napels/Key West/Clearwater Beach-Florida 2018​: Orlando/Boca Raton/Marathon/Key West

  10. Top | #50
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: Tolwegen / SunPass (deel 2)

    Ja dat kan, Alamo heeft het Toll by Plate systeem wat inhoud is dat je kenteken gefotografeerd word en je later de rekenign via de credit card krijgt.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •