Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 46 van de 59 EersteEerste ... 36444546474856 ... LaatsteLaatste
Resultaten 451 tot 460 van de 584

Onderwerp: Tolwegen / SunPass (deel 2)

  1. Top | #451
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Tolwegen / SunPass (deel 2)

    Kan de app ook nergens vinden, als ik via mijn mobiel op het linkje hierboven klik krijg ik de melding: This item isn't available in your country.
    Handig zo'n app haha!
    Maar heb je de app ook echt nodig om de transponder te kunnen gebruiken, nee toch?
    Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
    Reisverslag: Florida 2016 + NY 2016 + Florida 2017 + Florida 2018 + Florida 2019 + Florida 2020 + NY 2022 http://cindyinflorida.blogspot.nl/

  2. Top | #452
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    263

    Standaard Re: Tolwegen / SunPass (deel 2)

    De website werkt ook prima, als je automatisch aanvullen aanzet dan hoef je er eigenlijk niet meer naar te kijken
    Florida 2007, 2014, 2015, 2016 (2x), 2017 (2x), 2018 (2x), 2019, 2022 (2x), 2023 (2x)
    next: april 2024 & augustus 2024
    Zuidwest USA
    2016, 2017, 2019, 2022

  3. Top | #453
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Tolwegen / SunPass (deel 2)

    Dat bedoel ik maar. Vanochtend alleen even de nieuwe automobiel toegevoegd (met de datum van gisteren) en klaar. Zelfs dat is niet nodig, maar dan vul ik gelijk de einddatum van de "rental" in zodat mochten we de transponder vergeten (wat uiteraard niet slim is) hij dan op die dag ook inactief word.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  4. Top | #454
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Tolwegen / SunPass (deel 2)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KevinB Bekijk Berichten
    De website werkt ook prima, als je automatisch aanvullen aanzet dan hoef je er eigenlijk niet meer naar te kijken
    Ok dan doe ik dat wel, thanx!
    Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
    Reisverslag: Florida 2016 + NY 2016 + Florida 2017 + Florida 2018 + Florida 2019 + Florida 2020 + NY 2022 http://cindyinflorida.blogspot.nl/

  5. Top | #455
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Tolwegen / SunPass (deel 2)

    @Cindy1969;
    Ik had de app al op mijn telefoon staan en hij werd automatisch geupdate.
    Misschien kan je proberen eerst een oudere versie te laden. en dan te updaten.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 21-11-18 om 00:53. Reden: q-

  6. Top | #456
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Tolwegen / SunPass (deel 2)

    Die oudere versie kan ik ook nergens vinden. Ook niet als ik taalinstellingen van mijn Android op US English zet.
    Maar red het zo wel hoor, met gewoon de website.
    Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
    Reisverslag: Florida 2016 + NY 2016 + Florida 2017 + Florida 2018 + Florida 2019 + Florida 2020 + NY 2022 http://cindyinflorida.blogspot.nl/

  7. Top | #457
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Tolwegen / SunPass (deel 2)

    Ik heb het nu diverse keren geprobeerd, op een Win 7 PC, Android telefoon, Win 10 laptop. Het werkt allemaal niet met cc en ik ben er helemaal klaar mee.
    Ik loop in Florida een Amscot binnen en dan gooi ik er wel wat geld op. Alleen jammer dat je $1.50 transaction fee dan hebt, maar lopen kloten op diverse machines kost meer tijd en dat kost meer dan $1.50.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 21-11-18 om 00:53. Reden: q-

  8. Top | #458
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Tolwegen / SunPass (deel 2)

    Ook handig; transponder is gister maar 1x gezien op de 417. Heb 's avonds het kenteken geregistreerd als huurauto. Benieuwd wanneer ze die overige kosten aan mij toewijzen ipv Alamo. Met Thanksgiving een auto bij Alamo Sanford halen is geen succes. Weinig keus (duh) en wat er nog staat is vies van binnen of niet afgetankt. Uiteindelijk weggereden met een SUV ipv Compact.

  9. Top | #459
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Tolwegen / SunPass (deel 2)

    Transponder gaat altijd voor op Toll by plate. Wij hebben ooit 1 keer een dubbele registratie gehad, bij 1 tolpoort. Dit gemeld bij Sunpass en Alamo (die zouden het toch vreemd moeten vinden, 1 tolpoort ) en het was zo opgelost, door Sunpass.

    1 melding op de 417 ? Je krijgt toch alleen een melding bij het uitrijden ("go Sunpass") en verder onderweg toch niet ? Wel zijn ze soms wat langzaam met het registreren van tolpoorten in je accountoverzicht, das waar.

    Deze dagen zijn de drukste van het jaar op de airports dus je mag blij zijn dat er nog auto's stonden Beetje jammer van de reinheid en tankvulling, maar je bent onderweg. Welkom in de zon
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  10. Top | #460
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Tolwegen / SunPass (deel 2)

    Je zou elke checkpoint moeten kunnen terugvinden. Dat is het ook sinds vandaag. Misschien vanwege invoeren kenteken, misschien traag systeem.

    Vandaag bij Amscot ff wat geld betaald om op te waarderen. Gaat gemakkelijk, jammer dat het $1,50 kost. Maar goed, probleem voor dit jaar opgelost.

    Jullie zitten er nu ook, zie ik in je handtekening? Heerlijk weer! Jammer dat het een paar dagen wat frisser gaat worden. We zitten dit keer in Legacy Vacation Resort. Jullie waarschijnlijk weer een villa?



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •