Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 4 van de 59 EersteEerste ... 234561454 ... LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 584

Onderwerp: Tolwegen / SunPass (deel 2)

  1. Top | #31
    Florida Groupie Moolenschotjes's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2013
    Locatie
    Noord Brabant, nabij alle Sprookjes
    Berichten
    632

    Standaard Re: [ Gezocht/Meenemen ] Sunpass mini sticker

    Bij de meeste verhuurbedrijven in Florida zit dit systeem aan het kenteken gekoppeld en kan je deze optie voor de huurperiode afsluiten. Super handig!
    Download ons RoadBook met veel Tips en Informatie over Florida en New York & Roadtrip naar Florida
    2016/2017/2018 - de Moolenschotjes in Florida www.moolenschotjes.blogspot.nl
    2015 - de Moolenschotjes in NYC via diverse staten naar Florida www.newyork-florida-usa-2015.blogspot.nl
    2014 - de Moolenschotjes in Florida www.florida-usa-2014.blogspot.nl

  2. Top | #32
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    230

    Standaard Re: [ Gezocht/Meenemen ] Sunpass mini sticker

    Wij hebben vorig jaar 3 weken rond gereisd met een auto van Alamo (systeem met kenteken)
    Orlando,Sarasota,Key west en Miami.
    En hebben ook over tolwegen gereden.
    We waren uiteindelijk €8,99 kwijt.
    Zonder vantevoren wat te hoeven regelen. Je creditcard is al aan de auto gelinkt.
    Ik weet niet wat die sticker kost en hoe dat werkt maar denk dat wij toch niet veel geld kwijt waren.

  3. Top | #33
    Florida Groupie Moolenschotjes's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2013
    Locatie
    Noord Brabant, nabij alle Sprookjes
    Berichten
    632

    Standaard Re: [ Gezocht/Meenemen ] Sunpass mini sticker

    De kenteken registratie systemen van de verhuurders zijn ook niet duur, maar ieder zijn eigen manier van Florida verkennen natuurlijk....

    Hier wat info van www.sunpass.com

    SunPass offers two types of SunPass accounts: Personal and Commercial. The transponder cost for each account type is the same.
    The SunPass Portable cost is $25.00 plus tax, plus a required $10.00 minimum initial balance.
    The SunPass Mini Sticker Transponder cost is $4.99 plus tax, plus a required $10.00 minimum initial balance.
    This means that you can get started with the SunPass Prepaid Toll Program for as little as $14.99 plus tax.
    Download ons RoadBook met veel Tips en Informatie over Florida en New York & Roadtrip naar Florida
    2016/2017/2018 - de Moolenschotjes in Florida www.moolenschotjes.blogspot.nl
    2015 - de Moolenschotjes in NYC via diverse staten naar Florida www.newyork-florida-usa-2015.blogspot.nl
    2014 - de Moolenschotjes in Florida www.florida-usa-2014.blogspot.nl

  4. Top | #34
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.484

    Standaard Re: [ Gezocht/Meenemen ] Sunpass mini sticker

    Ik zou inderdaad gewoon voor de Toll-By-Plate Option gaan, dat 'gedoe' met die sticker is best wel onhandig. Zeker als je, zoals ik heb meegemaakt, in een dikke week 3x van auto moet wisselen
    At the moment on a roadtrip through Texas

  5. Top | #35
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2008
    Locatie
    Nuenen, Nederland
    Berichten
    68

    Standaard

    Ik ben in 2011 en in 2013 overal in Florida (Tampa, Orlando, westkust) doorgereden met en huurauto van Alamo en heb nooit een rekening of nabetaling gekregen. Ik was me er in 2011 ook niet van bewust hoe het tolsysteem daar precies werkt en ik nam maar aan dat dit bij de huurprijs zat inbegrepen. Misschien was en is dat ook wel zo maar ik kon het nergens terugvinden in het huurcontract. Ik vermoed dat ik, als ik de andere posts hierboven lees, toch wel een soort prepaid huurcontract heb gehad v.w.b. die tolwegen. Of heb ik gewoon mazzel gehad.

    Aangezien ik in december weer ga heb ik Alamo maar een email gestuurd hoe dat nou precies zit in 2014.

    Antwoord van Alamo nederland:
    U kunt ter plaatse vragen om een kastje voor tol wegen, u betaalt 25 USD voor dit kastje.
    Met vriendelijke groet,
    Kind regards,
    Mevr. Kaoutar de Vries
    Account Executive
    Alamo.nl
    Laatst gewijzigd door Michael66; 09-07-14 om 21:33. Reden: 1+1
    Een slechte dag op vakantie is altijd nog beter dan een goede dag op t werk....

  6. Top | #36
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Tolwegen / SunPass (deel 2)

    Alamo, die transponders verkoopt???
    Dat is nieuw!

    (Of heeft deze dame de bekende klok horen luiden....... zou een slechte zaak zijn voor Alamo.nl als ze zo hun klanten antwoorden.

  7. Top | #37
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Tolwegen / SunPass (deel 2)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hanz Bekijk Berichten
    Antwoord van Alamo nederland:

    U kunt ter plaatse vragen om een kastje voor tol wegen, u betaalt 25 USD voor dit kastje.
    Met vriendelijke groet,
    Kind regards,
    Mevr. Kaoutar de Vries
    Account Executive
    Alamo.nl
    Dan heb je toen inderdaad of geluk gehad, of niet op een tolweg gereden, want bij de huurprijs zit het i.i.g. nooit in.
    En bovenstaand advies is er een van nul en generlij waarde, oftewel; onzin.

    Zoals je al wel begrepen had uit dit topic hoef je voor de toll niets te doen, op het moment dat je een tolpoort passeert ben je "actief".
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  8. Top | #38
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2008
    Locatie
    Nuenen, Nederland
    Berichten
    68

    Standaard Re: Tolwegen / SunPass (deel 2)

    Inderdaad leek me het advies van Alamo Nederland op z'n minst twijfelachtig. Ik hou het op de tekst hierboven van Ta2Gerrit. Bedankt.
    Een slechte dag op vakantie is altijd nog beter dan een goede dag op t werk....

  9. Top | #39
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2014
    Berichten
    42

    Standaard Re: Tolwegen / SunPass (deel 2)

    Wij hebben bij CVS een sunpass gekocht voor $4.99 en de eerste lange rit tussen Miami en Key West eergisteren kostte $ 2.36

  10. Top | #40
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Lelystad en Sebring
    Berichten
    871

    Standaard Re: Tolwegen / SunPass (deel 2)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Revos Bekijk Berichten
    Wij hebben bij CVS een sunpass gekocht voor $4.99 en de eerste lange rit tussen Miami en Key West eergisteren kostte $ 2.36
    Toch zeker alleen maar Tol betaald in dat kleine stukje nabij Miami?



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •