Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 38 van de 59 EersteEerste ... 28363738394048 ... LaatsteLaatste
Resultaten 371 tot 380 van de 584

Onderwerp: Tolwegen / SunPass (deel 2)

  1. Top | #371
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Locatie
    Achterhoek
    Berichten
    187

    Standaard Re: Tolwegen / SunPass (deel 2)

    Klopt Corrus. Deze melding krijg ik ook al een paar dagen. Het lijkt erop dat er sinds kort een GEO-block op zit. Dat kan er ook nog wel bij. Toegang tot de website vanaf buiten de VS is geblokkeerd. Ik denk dat op de app op de telefoon ook zo'n block zit.
    Je kunt dit wel omzeilen als je een VPN verbinding hebt waardoor het lijkt alsof je via een Amerikaans IP-adres de website opent. In de Chrome browser kun je ook een plugin laden, (genaamd Hola) en dan kun je ook doen alsof je in de VS bent. Ik heb dit al gedaan en het werkt, maar of dat laatste veilig is wanneer je je accountgegevens oproept ....... Daarom prefereer ik mijn VPN verbinding. (die ik trouwens ook gebruik om in Nederland mijn Amerikaanse TV-pakket te kunnen bekijken)

  2. Top | #372
    Vaste Bezoeker Krullenbol's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2018
    Berichten
    122

    Standaard Re: Tolwegen / SunPass (deel 2)

    Ik heb een betaalde VPN dan werkt de app ook niet. Denk dat er keuze is gemaakt om eerst de website werkend te krijgen
    met alles erop en eraan en dat dan de app zal volgen. Had gelezen dat bij sommige nu eerste week van juni was bijgewerkt.

    Bijna elke nacht ligt de website eruit voor onderhoud er wordt dus nog steeds hard gewerkt
    Misschien een bewuste block om minder traffic naar de website te hebben en dat ze later dit weer inorde maken?

  3. Top | #373
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Locatie
    Achterhoek
    Berichten
    187

    Standaard Re: Tolwegen / SunPass (deel 2)

    Ik gebruik expressVPN met de als locatie ingesteld de server in WashingtonDC. Dat werkt prima om de website te openen. Andere servers werken niet altijd.
    De app lukt echter nog steeds niet, ook niet met de VPN. Eind volgende maand maar eens bekijken als we weer "thuis" zijn.
    Mijn transacties zijn nu bijgewerkt tot 10 juni.
    Laatst gewijzigd door jastsali; 19-07-18 om 15:16.

  4. Top | #374
    Florida Groupie sunnyrojo's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2010
    Locatie
    Almere, en Villa Maggiore Watersong Davenport
    Berichten
    442

    Standaard Re: Tolwegen / SunPass (deel 2)

    wij hadden en hebben nog steeds het probleem dat we niet op de site komen om de gegevens in te stellen hier in Nederland, dus we hopen dat het in Florida zelf wel gaat lukken.
    we hebben ook hier vanalles geprobeerd ( zie eerdere berichten) maar zonder resultaat, dus wij gaan direct naar de Publix en we hopen dat ze ons daar verder op weg helpen (letterlijk)

  5. Top | #375
    Vaste Bezoeker Krullenbol's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2018
    Berichten
    122

    Standaard Re: Tolwegen / SunPass (deel 2)

    Als ik inlog met Amerikaans IP dan kan ik mijn Sunpass benaderen. Ook tranponder of auto toevoegen alleen de afschrijvingen lopen achter.

  6. Top | #376
    Stamgast Anthonie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Elst UTR
    Berichten
    237

    Standaard Re: Tolwegen / SunPass (deel 2)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sunnyrojo Bekijk Berichten
    wij hadden en hebben nog steeds het probleem dat we niet op de site komen om de gegevens in te stellen hier in Nederland, dus we hopen dat het in Florida zelf wel gaat lukken.
    we hebben ook hier vanalles geprobeerd ( zie eerdere berichten) maar zonder resultaat, dus wij gaan direct naar de Publix en we hopen dat ze ons daar verder op weg helpen (letterlijk)
    Denk dat de Publix je niet gaat helpen, ze verkopen alleen. Je zul je moeten melden bij een walk in center
    Deep South 2023... Facebook photo blog


  7. Top | #377
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: Tolwegen / SunPass (deel 2)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Krullenbol Bekijk Berichten
    Als ik inlog met Amerikaans IP dan kan ik mijn Sunpass benaderen.
    Ook transponder of auto toevoegen alleen de afschrijvingen lopen achter.
    Da's het probleem ook niet
    Maar... probeer maar eens je Credit Card te veranderen. of... de exp. date van die card te wijzigen,
    Zelfs een nieuwe card toevoegen... mooi niks
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

  8. Top | #378
    Florida Groupie sunnyrojo's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2010
    Locatie
    Almere, en Villa Maggiore Watersong Davenport
    Berichten
    442

    Standaard Re: Tolwegen / SunPass (deel 2)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Anthonie Bekijk Berichten
    Denk dat de Publix je niet gaat helpen, ze verkopen alleen. Je zul je moeten melden bij een walk in center
    Bedankt voor de tip, scheelt weer, we vliegen op Miami en daar zit er 1 in de buurt. We komen vroeg aan dus waarschijnlijk gaan we daar als eerste langs als we huurauto hebben opgehaald.

  9. Top | #379
    Stamgast Anthonie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Elst UTR
    Berichten
    237

    Standaard Re: Tolwegen / SunPass (deel 2)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sunnyrojo Bekijk Berichten
    Bedankt voor de tip, scheelt weer, we vliegen op Miami en daar zit er 1 in de buurt. We komen vroeg aan dus waarschijnlijk gaan we daar als eerste langs als we huurauto hebben opgehaald.
    Onze Sunpass werkt wel gewoon, vandaag door een tolpoort gereden bij St Petebeach, en hij gaf daar aan Go Sunpass! en sprong op groen! Er is tot op heden nog niets afgeschreven, maar dit zal later komen
    Deep South 2023... Facebook photo blog


  10. Top | #380
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Re: Tolwegen / SunPass (deel 2)

    Dat is fijn om te weten. Dan kan ik onze Sunpass die we al incl account hebben gewoon gebruiken ondanks dat ik niet op de site en in de app kan.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •