Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 34 van de 59 EersteEerste ... 24323334353644 ... LaatsteLaatste
Resultaten 331 tot 340 van de 584

Onderwerp: Tolwegen / SunPass (deel 2)

  1. Top | #331
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Lelystad en Sebring
    Berichten
    873

    Standaard Re: Tolwegen / SunPass (deel 2)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cindy1969 Bekijk Berichten
    Ik vind het ook veel, maar ja, niets aan te doen. Ben inderdaad ook 1 dag naar Cocoa Beach geweest, daar ging ook aardig wat toll in zitten.

    Ik denk dat je volgend jaar zal zien dat je met de transponder heel veel geld bespaard.
    De extra kosten die je betaald aan autoverhuurder en creditcard bank zijn denk ik aanzienlijk.
    Ook t.o. van cash is er met de transponder een klein voordeel te behalen.

  2. Top | #332
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Tolwegen / SunPass (deel 2)

    Besparing kan vrij hard gaan.
    Op een bruto cash toll van ongeveer $ 32,50 bespaarde ik $ 4,50.
    Het hangt van het gereden traject af , bij de een bespaar je meer dan bij de ander.

  3. Top | #333
    Stamgast
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    170

    Standaard Re: Tolwegen / SunPass (deel 2)

    Wij huren al jaren bij National en daar zit standaard een Subpass op de auto.
    Is dit duurder dan wanneer je een eigen subpass aanschaft?
    En hoe doe je dat dan als er al een op de auto zit?

    Jackie

  4. Top | #334
    Florida Groupie sunnyrojo's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2010
    Locatie
    Almere, en Villa Maggiore Watersong Davenport
    Berichten
    442

    Standaard Re: Tolwegen / SunPass (deel 2)

    bespaar nu al en zit nog thuis, want mijn auto bij Dollar kostte vele malen minder nu nog zorgen dat ie wel mee de koffer ingaat....
    Laatst gewijzigd door sunnyrojo; 17-05-18 om 22:24.

  5. Top | #335
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Tolwegen / SunPass (deel 2)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Don Tuse Bekijk Berichten
    Als je instelt dat je tolwegen wilt vermijden en de I4 wilt vermijden, kom je op de mooiste plekjes.
    Dat is wel weer waar haha!
    Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
    Reisverslag: Florida 2016 + NY 2016 + Florida 2017 + Florida 2018 + Florida 2019 + Florida 2020 + NY 2022 http://cindyinflorida.blogspot.nl/

  6. Top | #336
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Tolwegen / SunPass (deel 2)

    Ja denk het ook hoor, dat ik volgend jaar ga besparen. Nu ga ik sowieso naar een totaal ander gebied, maar toch... Alhoewel, was nu 10 dagen in Orlando.
    Volgende keer zijn dat 5 dagen, maar dan ook een dag of 10 aan de Gulfcoast. Eens kijken hoeveel ik dan kwijt ben.
    Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
    Reisverslag: Florida 2016 + NY 2016 + Florida 2017 + Florida 2018 + Florida 2019 + Florida 2020 + NY 2022 http://cindyinflorida.blogspot.nl/

  7. Top | #337
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Tolwegen / SunPass (deel 2)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mickmak Bekijk Berichten
    Wij huren al jaren bij National en daar zit standaard een Subpass op de auto.
    Is dit duurder dan wanneer je een eigen subpass aanschaft?
    En hoe doe je dat dan als er al een op de auto zit?

    Jackie
    Ik zou dit draadje even goed doorlezen, veel info is hier al over gegeven.
    Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
    Reisverslag: Florida 2016 + NY 2016 + Florida 2017 + Florida 2018 + Florida 2019 + Florida 2020 + NY 2022 http://cindyinflorida.blogspot.nl/

  8. Top | #338
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: Tolwegen / SunPass (deel 2)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cindy1969 Bekijk Berichten
    Ik ben toch blij dat ik voor volgend jaar de transponder heb gekocht. Ben 10 dagen geweest, heb al EUR 52,= betaald aan tol, en ik zie nu nog een laatste stukje op mijn CC voorbij komen van EUR 5,67. Heb het gecheckt op de site https://www.htallc.com/en/invoice/list en het klopt allemaal wel.
    Nu heb ik ook angstvallig de I4 vermeden en overal tolwegen gepakt. Maar toch, vind het nog aardig wat, bijna EUR 60,= aan tolgeld.
    Met de transponder scheelt het toch weer volgende keer.
    das de moeite ,ik ben blij dat we hem de dag na aankoop direct hebben gebruikt
    was nu maar 1x administratie kosten aan Alamo kwijt, alleen de rit sanford/idrive
    kosten incl toll 9,11€ en terug weg met transponder nog geen 5$
    Laatst gewijzigd door moonlight91; 17-05-18 om 21:48.
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018

  9. Top | #339
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2010
    Locatie
    alkmaar
    Berichten
    24

    Standaard Re: Tolwegen / SunPass (deel 2)

    Over twee maanden zijn we in Florida en wil aan de experts op dit forum vragen wat voor ons het verstandigste is ivm tolheffing.
    We vliegen op Tampa, waar we de auto ophalen en dan rijden naar St-Petersburg ( treasure Island), na 3 nachten verblijf daar rijden we naar Disney world waar we 8 nachten verblijven, de auto zullen we alleen gebruiken voor vervoer naar restaurants en shopping malls, en de laatste dag naar Orlando airport waar we de auto inleveren.
    Heb ik met dit reisschema te maken met veel of weinig tolwegen, moet ik hier een kaart voor aanschaffen of cash?

    Bij voorbaat dank voor jullie reactie.

  10. Top | #340
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Tolwegen / SunPass (deel 2)

    Je zult (en zeker niet als je er op let) weinig tolwegen tegen hoeven te komen zo als ik het zie. Dus is de keer dat je onverhoopt op een tolweg komt cash de beste optie. Mocht dat niet mogelijk zijn omdat er geen cash optie aangeboden wordt treed bij de meeste autoverhuurders automatisch Toll by Plate in werking. Je betaald dan de tol achteraf en een bedrag voor gebruik van het systeem.
    Maar zoals al aangegeven, met de routebeschrijving die je noemt hoef je zeker geen tolwegen tegen te komen.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •