Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 17 van de 59 EersteEerste ... 7151617181927 ... LaatsteLaatste
Resultaten 161 tot 170 van de 584

Onderwerp: Tolwegen / SunPass (deel 2)

  1. Top | #161
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    480

    Standaard Re: Transponder aanschaffen?

    Activeren van de transponder geven ze 24 uur voor op bij sunpass.

  2. Top | #162
    Regelmatige Bezoeker JenR's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2013
    Locatie
    Heerenveen
    Berichten
    26

    Standaard Re: Transponder aanschaffen?

    OK nogmaals bedankt voor de hulp.
    Wij gaan gewoon bij aankomst door naar de publix voor transponder en evt een navigatie.
    Had nog wel geprobeerd een account aan te maken via de sunpass app en via de site maar
    je moet een nummer hebben van je transponder.

  3. Top | #163
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Transponder aanschaffen?

    Ik heb al jaren een transponder.
    Gewoon mijn Nl adres ingevoerd met na de woonplaats de postcode en NL.
    Je moet dan voor de staat en postcode een beetje "trucen". Staat: AE (Armed forces Europe en postcode maar van een hotel genomen).
    Zelfs het zakje om hem af te schermen van de radiosignalen werd keurig met dit adres hier gratis afgeleverd.

  4. Top | #164
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Transponder aanschaffen?

    Voor navigatie idd kijken bij walmart, target of bestbuy. En idd letten op dat je lifetime map updates krijgt. Voor 100-110 dollar heb je een tomtom of garmin. Wel zou ik die thuis elke 3 maanden even opladen, om de batterij goed te houden. Heel jaar een lege batterij is ook niet goed (hoewel de meesten vast altijd direct de kabel er bij pakken).

  5. Top | #165

    Standaard Re: Tolwegen / SunPass (deel 2)

    Dag allemaal,

    Voor ons zit onze allereerste Miami reis eraan te komen. Ik heb een vraagje ivm de tol. We hebben een wagen gehuurd voor 3 weken via Alamo. Klopt het dat ze bij Alamo een toll via nummerplaat hanteren, dus dat het bedrag dan daarna automatisch op onze visa wordt gezet en we niet met munten of stickers moeten werken?? Ik heb online ingecheckt, maar ben hiervan niets tegengekomen. Kan iemand me hiermee helpen? Alvast bedankt!

  6. Top | #166
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: Tolwegen / SunPass (deel 2)

    ja Hingess dat klopt volledig, je kunt gewoon overal passeren zonder te stoppen en je portemonnee te pakken
    ook hoef je niets te boeken of te reserveren, het word geactiveerd nadat je de eerste toll lane bent gepasseerd
    het totaal bedrag word meestal een paar weken na de huurperiode afgeschreven op je CC
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018

  7. Top | #167

    Standaard Re: Tolwegen / SunPass (deel 2)

    Dankjewel moonlight91!

  8. Top | #168
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    330

    Standaard Re: Tolwegen / SunPass (deel 2)

    Moet je het wel accepteren bij de alamo desk als ze er om vragen toch?
    Alamo/National hebben trouwens wel een eerlijk systeem, je betaald iets meer dan wanneer je het los doet, maar de prijs is in ieder geval niet zo absurd hoog als bij Dollar/Thrifty
    2010: Florida | 2012: Washington DC | 2013 : Las Vegas | 2014 : California | 2015 : NYC/AC/WasDC | 2016: Florida


  9. Top | #169
    Florida Groupie Fleurida's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Berichten
    569

    Standaard Re: Tolwegen / SunPass (deel 2)

    Als je bij Alamo huurt wordt Toll by plate geactiveerd zodra je onder het eerste tolpoortje doorrijdt. Je kunt ook een sticker of tolkastje kopen. Dan moet je de eerste rit door de betaalpoortjes rijden. Dan kun je als je op de plaats van bestemming bent de sticker of het kastje kopen. Denk er wel aan dat je een sticker niet mee kunt nemen als er een probleem met de auto en je moet wisselen. Je krijgt met een sticker of tolkastje trouwens ook nog korting op de tol.
    Laatst gewijzigd door Fleurida; 27-05-16 om 19:39.

  10. Top | #170
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    89

    Standaard Re: Tolwegen / SunPass (deel 2)

    De Toll by plate geldt dit ook bij Sunny Cars (Alamo)? Dus hoeven wij ons niet druk te maken hoe we de Toll moeten betalen?



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •