Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 56 van de 59 EersteEerste ... 6465455565758 ... LaatsteLaatste
Resultaten 551 tot 560 van de 584

Onderwerp: Tolwegen / SunPass (deel 2)

  1. Top | #551
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2010
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    27

    Standaard Re: Tolwegen / SunPass (deel 2)

    Je krijgt een label met een barcode van de Visitor Toll Pass (powered by E-pass )
    die je aan de binnen spiegel moet hangen. Na het eerste traject op een tolweg krijg je een e-mail dat de kaart is geactiveerd. De rest gaat vanzelf.

  2. Top | #552
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Tolwegen / SunPass (deel 2)

    Op de website staat dat de pass wordt geactiveerd als je met je auto het vliegveld verlaat. Ik vroeg mij af of de pass ook via het gebruik van welke tolpoortje dan ook geactiveerd kan worden. Dit omdat ik pas later in de vakantie een auto ga huren vanaf Port Canaveral. Ik land wel op MCO dus zou daar alvast een Toll Pass mee kunnen nemen en die dan pas later gebruiken. De pass kan ik dan wel weer op MCO inleveren want daar lever ik de auto ook weer in.
    Iemand een idee of dit kan/ werkt?

  3. Top | #553
    Newbie
    Ingeschreven
    Jul 2019
    Berichten
    14

    Standaard Re: Tolwegen / SunPass (deel 2)

    @Mushu;
    Zou dan even navraag doen voor de zekerheid. Op de website staat dit emailadres: Info@VisitorTollPass.com
    Niet geschoten is altijd mis
    Laatst gewijzigd door Michael66; 29-08-19 om 23:43. Reden: -q

  4. Top | #554
    Florida Groupie Terpies's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2018
    Berichten
    424

    Standaard Re: Tolwegen / SunPass (deel 2)

    @Mushu;
    In de voorwaarden staat dat je moet huren vanaf MCO dus denk dat dit in jouw geval niet gaat werken, maar je zou ze allicht kunnen mailen met je vraag.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 29-08-19 om 23:43. Reden: -q
    If it ain't Dutch it ain't much

  5. Top | #555
    Stamgast Mave's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2017
    Locatie
    Houten
    Berichten
    170

    Standaard Re: Tolwegen / SunPass (deel 2)

    Morgen moeten wij de pas weer inleveren, ik ben erg benieuwd of alles goed gegaan is want ik heb die mail nooit gehad. Ik ga er maar vanuit dat mijn e-mail adres niet klopte... We hebben nog een keer geprobeerd te bellen maar ze zitten er maar tot een bepaalde tijd.

  6. Top | #556
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Tolwegen / SunPass (deel 2)

    Ik ben nu in Florida, Sunpass weer op het raam geplakt, en de eerste tol is afgeschreven zag ik. Nu probeerde ik om de licenseplate toe te voegen aan mijn account maar dat lukt niet, website geeft foutmelding, dat dat nu niet beschikbaar is. Maar noodzakelijk is dat toch niet om te doen?
    Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
    Reisverslag: Florida 2016 + NY 2016 + Florida 2017 + Florida 2018 + Florida 2019 + Florida 2020 + NY 2022 http://cindyinflorida.blogspot.nl/

  7. Top | #557
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard Re: Tolwegen / SunPass (deel 2)

    Nee hoor, niet noodzakelijk. Als de Sunpass zelf (het nummer) wel gekoppeld is aan je account. Ik geef nooit de licenseplate door ;-) !
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  8. Top | #558
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Tolwegen / SunPass (deel 2)

    Ok dank! Is inderdaad gekoppeld aan mijn account dus ik laat het zo.
    Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
    Reisverslag: Florida 2016 + NY 2016 + Florida 2017 + Florida 2018 + Florida 2019 + Florida 2020 + NY 2022 http://cindyinflorida.blogspot.nl/

  9. Top | #559
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.484

    Standaard Re: Tolwegen / SunPass (deel 2)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cindy1969 Bekijk Berichten
    Ik ben nu in Florida, Sunpass weer op het raam geplakt, en de eerste tol is afgeschreven zag ik. Nu probeerde ik om de licenseplate toe te voegen aan mijn account maar dat lukt niet, website geeft foutmelding, dat dat nu niet beschikbaar is. Maar noodzakelijk is dat toch niet om te doen?
    Inderdaad, net ook even geprobeerd en kan ook geen kenteken ingeven cq verwijderen ( vlgs het systeem staan er overigens nog 2 kentekens in ) maar denk dat , zoals MattRob al zegt , inderdaad dat het ingeven van kenteken niet echt verplicht is. We zien het wel ;-)
    At the moment on a roadtrip through Texas

  10. Top | #560
    Vaste Bezoeker Krullenbol's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2018
    Berichten
    122

    Standaard Re: Tolwegen / SunPass (deel 2)

    In de browser (brave) kan ik wel kenteken invoeren... Maar zover ik ook weet raden ze het
    alleen aan..
    Ik doe het eigenlijk wel altijd en zet ook een einddatum op het kenteken.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •