Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 49 van de 59 EersteEerste ... 394748495051 ... LaatsteLaatste
Resultaten 481 tot 490 van de 584

Onderwerp: Tolwegen / SunPass (deel 2)

  1. Top | #481
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Tolwegen / SunPass (deel 2)

    @krullenbol
    Ik ben hem ook een keer vergeten, maar nooit meer opgedoken.
    Gelukkig was Cindy zo vriendelijk een nieuwe mee te nemen.

  2. Top | #482
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Lelystad en Sebring
    Berichten
    871

    Standaard Re: Tolwegen / SunPass (deel 2)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knaapje Bekijk Berichten
    @krullenbol
    Ik ben hem ook een keer vergeten, maar nooit meer opgedoken.
    Gelukkig was Cindy zo vriendelijk een nieuwe mee te nemen.
    Ik was hem ook een keer vergeten.
    Ben toen een week later langsgegaan bij het Hertz kantoor.
    Bleken ze een stuk of tien in een doos te hebben liggen.
    Gelukkig had ik ons nummer opgeschreven en kon hem zo weer meenemen.

  3. Top | #483
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Tolwegen / SunPass (deel 2)

    Dank allemaal! Dan ga ik hem meteen gebruiken bij aankomst, en dan later het kenteken toevoegen.
    Dit was het laatste wat ik moest regelen, samen met Arieli kaartje, die kwam vandaag met de post, dus ook geregeld.
    Ben er klaar voor (alleen nog even 8 weken wachten haha)
    Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
    Reisverslag: Florida 2016 + NY 2016 + Florida 2017 + Florida 2018 + Florida 2019 + Florida 2020 + NY 2022 http://cindyinflorida.blogspot.nl/

  4. Top | #484
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2015
    Berichten
    57

    Standaard Re: Tolwegen / SunPass (deel 2)

    Hallo Allemaal,

    Waarom al dat gedoe met transponders e.d.? De laatste keer dat wij in florida waren hadden we een auto van Avis en toll by plate. Tol werd gewoon netjes door Avis van mijn cc afgeschreven.

    Groet.

  5. Top | #485
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Re: Tolwegen / SunPass (deel 2)

    Als je eenmaal het account hebt is het helemaal geen gedoe. Als je vaker naar Florida gaat is het erg handig en goedkoper dan toll by plate.

  6. Top | #486
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Tolwegen / SunPass (deel 2)

    Niet iedereen huurt bij Avis. Avis komt meestal vrij duur uit met de huur.
    Dollar is berucht om zijn dure toll systeem.

    Met de transponder krijg je ook heel vaak nog tot 1/3 korting op de toll tarieven, dus je verdient hem zo terug en na de eerste aanmelding hoef je niets meer te doen dan op de ruit plakken. Het is wel aan te bevelen je kenteken en huurperiode aan te melden.

  7. Top | #487
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Berichten
    22

    Standaard Re: Tolwegen / SunPass (deel 2)

    Het is wellicht al (veel) vaker gevraagd maar ik wilde ook een eigen transponder gaan gebruiken voor onze volgende reis naar Florida, simpelweg omdat de tarieven van de verhuurders hoger zouden zijn dan zelf aanschaffen. Als ik mij nu online wil registeren op de website van Sunpass moet ik een adres in de VS, Mexicano of Canada opgeven. Hoe hebben jullie dit gedaan? Of werkt dit net iets anders wanneer je een transponder in een winkel aanschaft, ik heb namelijk nog niets.

    En klopt het dat als ik het kenteken van de huurauto vastleg in mijn account, de transponder dan wordt aangeslagen in plaats van de verhuurder wanneer er een toll-by-plate systeem aanwezig is?

    Er is al zoveel besproken over de tolwegen, ik heb het antwoord op mijn vraag nog niet weten te vinden.

    Heeft er toevallig onlangs nog iemand bij Budget een auto gehuurd? Ik kan mij van mijn vorige bezoek herinneren dat de transponders bij hun nog eens in een apart kastje zaten waardoor die wellicht een eigen transponder in de weg zitten. Ben benieuwd of dat nog zo is.
    Laatst gewijzigd door mikevrind; 19-04-19 om 20:27.

  8. Top | #488
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Tolwegen / SunPass (deel 2)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mikevrind Bekijk Berichten
    Het is wellicht al (veel) vaker gevraagd maar ik wilde ook een eigen transponder gaan gebruiken voor onze volgende reis naar Florida, simpelweg omdat de tarieven van de verhuurders hoger zouden zijn dan zelf aanschaffen. Als ik mij nu online wil registeren op de website van Sunpass moet ik een adres in de VS, Mexicano of Canada opgeven. Hoe hebben jullie dit gedaan? Of werkt dit net iets anders wanneer je een transponder in een winkel aanschaft, ik heb namelijk nog niets.

    En klopt het dat als ik het kenteken van de huurauto vastleg in mijn account, de transponder dan wordt aangeslagen in plaats van de verhuurder wanneer er een toll-by-plate systeem aanwezig is?
    Ook als je de transponder in de winkel aanschaft zul je je moeten registreren en dus een US adres invoeren. Wij gebruiken daarvoor ons logeeradres, waar we al jaren zitten, maar dit kan ook een ander willekeurig adres (hotel bijv.) zijn. Ze komen je daar echt niet opzoeken.

    De transponder gaat altijd voor op de toll by plate. Wij plakken hem op MCO achter het raam en registreren de huurauto de volgende dag pas, maar al vanaf de eerste toll (op de 417) wordt de transponder herkent. 1 keer zijn we "dubbel geregistreerd" en dat was met 1 mailtje weer opgelost.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  9. Top | #489
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Berichten
    22

    Standaard Re: Tolwegen / SunPass (deel 2)

    Bedankt voor de informatie!

  10. Top | #490
    Stamgast Anthonie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Elst UTR
    Berichten
    237

    Standaard Re: Tolwegen / SunPass (deel 2)

    Wij hebben ook een transponder, vorige week terug gekomen uit Florida, nu eens een keer geen kenteken ingevoerd! Werkte perfect.
    Deep South 2023... Facebook photo blog




Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •