Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 22 van de 59 EersteEerste ... 12202122232432 ... LaatsteLaatste
Resultaten 211 tot 220 van de 584

Onderwerp: Tolwegen / SunPass (deel 2)

  1. Top | #211
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Registreren voor Sunpass

    Ik heb al jaren een transponder, destijds door een kennis voor mij meegenomen en vanuit NL geactiveerd.
    Het vraagt wat creativiteit om een account aan te maken.
    Als ik mij goed herinner heb ik op internet een Florida rijbewijs gezocht en het format van het nummer overgenomen.
    Voor het adres heb ik de areacode het hotel in Kissimmee, voor de staat AE (leger over zee) en verder gewoon mijn eigen adres.
    Het werkt dus nu al jaren en ze hebben zelfs het RFID zakje naar mij in NL opgestuurd.
    Laatst gewijzigd door knaapje; 18-07-17 om 13:37.

  2. Top | #212
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2017
    Berichten
    97

    Standaard Re: Registreren voor Sunpass

    Hoe werkt dat dan als er ook al een kastje in je rental zit? Gaat hij dan niet 2 keer af?

  3. Top | #213
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Registreren voor Sunpass

    Er zit geen kastje in je huurauto. Als je onder een tolregistratie doorrijdt kijkt het systeem of het een signaal krijgt (eigen kastje, sticker), zo niet dan wordt het kenteken geregistreerd en krijgt de eigenaar van de auto (de verhuurder) de rekening.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  4. Top | #214
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Registreren voor Sunpass

    Ik heb ook een sunpass account. Ik kan me niets herinneren over problemen met een rijbewijsnummer bij het registreren. Ik kon uiteraard in mijn geval mijn adres in Sebring opgeven en af laten schrijven van mijn Amerikaanse bankrekening.

    De site bevat al sinds jaar en dag een fout op de homepagina waardoor het 'stylesheet' niet laadt. Gevolg is dat de homepagina er niet uit ziet en dat alles 'schots en scheef' (verspreid over rare plaatsen) op de pagina staat. Maar ik kon onlangs nog met enig geprul mijn nieuwe kenteken van mijn auto en gewijzigde informatie over mijn bankpas updaten.

  5. Top | #215
    Vaste Bezoeker rotarynette's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    87

    Standaard Re: Registreren voor Sunpass

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dirkmuis Bekijk Berichten
    Als je een huurauto hebt gaat dat via de Rental en wordt het geactiveerd zodra je door het juiste poortje rijdt.
    https://www.sunpass.com/rentalcar
    Wij doen dit al jaren zo,wij huren bij Alamo en nog nooit problemen gehad.Waarom zou je dan zelf een transponder willen?

  6. Top | #216
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Registreren voor Sunpass

    ............o.a. omdat het (ook)gemakkelijk is, niet iedereen huurt via Alamo, het goedkoper is en je op je account gelijk ziet wat er afgeboekt wordt en je bij een foutje direct met Sunpass van doen hebt en niet via via.

  7. Top | #217
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2008
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    89

    Standaard Re: Registreren voor Sunpass

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael66 Bekijk Berichten
    Er zit geen kastje in je huurauto. Als je onder een tolregistratie doorrijdt kijkt het systeem of het een signaal krijgt (eigen kastje, sticker), zo niet dan wordt het kenteken geregistreerd en krijgt de eigenaar van de auto (de verhuurder) de rekening.
    Wij hebben zaterdag een auto opgehaald bij Budget. Achter de voorruit zat een transponder van Budget. Deze heb ik weg gehaald en onze eigen Sunpass transponder heb ik er voor in de plaats gedaan.

  8. Top | #218
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Registreren voor Sunpass

    Mag je toch wel even controleren of nu niet beide transponders werken.
    Normaal moet je een transponder die je niet gebruikt in zo'n speciaal RFID zakje doen.

  9. Top | #219
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2017
    Berichten
    159

    Standaard Re: Registreren voor Sunpass

    Bij Avis kregen we een transponder die je met een schakelaar aan of uit kon zetten.

  10. Top | #220
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2008
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    89

    Standaard Re: Registreren voor Sunpass

    Bij Budget (werkt samen met Avis) zit ook een aan/uit schakelaar op de transponder. Hebben tot nu toe nog geen tolweg gehad. De transponder van Budget ligt nu in het dahboardkastje.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 22-07-17 om 00:18. Reden: q



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •