Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: Florida's Natural

  1. Top | #1
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Florida's Natural

    Wat ten zuiden van Orlando aan de US 27 kom je langs de plants van sapmaker Florida's Natural.
    Er is een giftshop, maar kan je ook de plants bezoeken?
    Is iemand hier al eens geweest?

  2. Top | #2
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Florida's Natural

    http://www.floridasnatural.com/co-op/visitors-center

    From the moment you walk through the door of the Grove House, you'll feel right at home. Learn all about our humble beginnings and follow our rich history. And of course, no visit is complete without sampling one of the many varieties of Florida's Natural® Brand Premium juices.

    The gift shop offers plenty of great keepsakes as reminders of your visit to Lake Wales and our groves.

    Grove House
    20160 US Highway 27
    Lake Wales, Florida 33853-2425
    863-679-4110
    800-237-7805 x4110

    10:00 AM-5:00 PM Monday through Friday
    10:00 AM-2:00 PM Saturday (Seasonal)
    Closed Sunday
    Closed Memorial Day through end of September

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  3. Top | #3
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Florida's Natural

    Leuk. Was bekend, maar geeft geen antwoord op mijn vraag.

  4. Top | #4
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Florida's Natural

    Ik ben er ook nog nooit geweest... maar mochten forummers geïnteresseerd zijn, hou er rekening mee dat als je gaat, dat ze in de zomermaanden "closed for the season" zijn.

    De zin "Learn all about our humble beginnings and follow our rich history" belooft nou niet echt een tour door de fabriek - meer een paar informatiepanelen. Dat je een sapje mag proeven en dat er een giftshop is ligt nogal voor de hand.

    De fabriek zelf is een boerencoöperatie en daar zijn ze vreselijk trots op - zo staat op hun pakken sap luidruchtig te lezen. Ik vermoed dat dat ook het thema zal zijn van het visitors center. Als de plant in werking is kan het er trouwens onwijs stinken. Hoewel hun pakken sap anders doen geloven wordt het merendeel van het sap tot concentraat verwerkt en dat is een proces dat je tot in de wijde omgeving ruikt.

    Persoonlijk zou ik er geen "detour" van maken, maar een keer langs gaan als je toevallig over de 27 rijdt. Al moet ik dat ook nog steeds doen.

  5. Top | #5
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Florida's Natural

    Het lijkt mij ook zoiets.
    Meer om de giftshop/merchandise te doen dan je de fabriek te laten zien.

    Dit dan in tegenstelling tot bijv. de Budweiser brouwerij in Jacksonville waar je een korte gratis rondgang kunt maken door de brouwerij en een lange (betaalde, zo'n 2 uur durende) rondleiding met gids werkelijk door de hele brouwerij. Was zeer interressant.

  6. Top | #6
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Florida's Natural

    Was er ook wel nieuwsgierig naar maar het lijkt er inderdaad op dat het meer proeven en filmpje kijken is. Er zijn wel positieve reactie te vinden op tripadvisor: http://www.tripadvisor.nl/Attraction...view_198442526



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •