Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 8 van de 21 EersteEerste ... 67891018 ... LaatsteLaatste
Resultaten 71 tot 80 van de 205

Onderwerp: Vliegtickets 2015 (excl. juli/aug)

  1. Top | #71

    Standaard Re: Vliegtickets 2015 (excl. juli/aug)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flashy Bekijk Berichten
    Ik ben tickets aan het zoeken voor mei/juni maar dat is niet makkelijk. Bij Arke kwam ik op €1455 uit voor 2 personen (comfort) dat is wel een boel geld.
    Ik zoek eigenlijk iets met meer beenruimte dan bijvoorbeeld in een (Transavia) 737-800 maar wij hebben nog nooit ver gevlogen. Wij gaan nog wel met Arke in een 767 maar hebben dan comfort geboekt (binnen Europa).
    725 pp inclusief bagage en comfort? Vindt ik wel meevallen eerlijk gezegd



  2. Top | #72
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Limburg, België
    Berichten
    101

    Standaard Re: Vliegtickets 2015 (excl. juli/aug)

    Na wekenlang dagelijks zoeken hebben we dan toch maar geboekt. De prijzen zakten maar niet en swingen naar onze mening de pan uit.
    Voor dezelfde periode betaalden wij de voorbije jaren nooit meer dan 600 p/p!! Nu vonden wij niets onder de 700-800 euro , als we iets vonden was het met 2 overstappen of overstaptijden van meer dan 20 uren!! Als dit de tendens is zullen wij niet meer elk jaar kunnen gaan :-(
    Ach ja, nu gewoon niet meer checken en blij zijn dat we geboekt hebben. :-)


    Geboekt bij: connections.be
    Vluchtdagen: Vertrek 02/04 , retour 18/4
    Route: Dusseldorf - Fort Myers - Dusseldorf
    Maatschappij: Air Berlin
    Personen: 2 volwassenen + 2 kids
    Totaalprijs: 2804 euro

    Wij hebben nog een kind van onder de 2 jaar oud maar hebben toch beslist een stoel te boeken. Hij zal tegen dan een 17 maanden zijn en ik zie het niet zitten om er 10 uren mee op de schoot te zitten. We konden het risico nemen en hopen op lege stoelen maar toch maar niet gedaan.
    Nu nog op zoek naar een gepaste autostoel die mee mag in het vliegtuig. Meerdere topics erover gelezen maar lees verschillende ervaringen.
    Ook hebben we geen stoelreservering genomen. Op de website v Air Berlin lees ik dat je onder de 2 jaar een gratis stoelreservering kunt doen, dit moeten we dan nog even navragen bij de klantendienst.

  3. Top | #73
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2014
    Berichten
    18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door b767-300er Bekijk Berichten
    725 pp inclusief bagage en comfort? Vindt ik wel meevallen eerlijk gezegd
    Ik niet gezien de vele aanbiedingen vaak. Dan heb je voor honderden euro`s minder ook hotel enz erbij.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nicolea Bekijk Berichten
    als je bij Arke Fly tijdig stoelen reserveert aan de nooduitgang (gewoon Economy), of direct achter het schot van de toiletten heb je beenruimte genoeg!
    Helaas ik mag niet aan de nooduitgang zitten en bij het schot vind ik niks.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 31-08-14 om 20:56. Reden: 1+1

  4. Top | #74

    Standaard Re: Vliegtickets 2015 (excl. juli/aug)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flashy Bekijk Berichten
    Ik niet gezien de vele aanbiedingen vaak. Dan heb je voor honderden euro`s minder ook hotel enz erbij.
    Maar verwacht je dan serieus nu al aanbiedingen voor vluchten die over 10 maanden plaatsvinden. Ik kijk overigens niet naar paketten maar naar losse tickets.
    Daarbij is juni redelijk populair qua maand.. Veel mensen tekenen voor een ticketprijs van net aan 700 euro pp per retour inclusief comfortclasse en bagage.
    Goedkoopste aanbieding die ik heb laatse jaar heb gezien inclusief bagage en comfortclasse is zon 550 euro pp. Maar dan in het echte lagseizoen. Echter in hoogseizoen heb ik dezelfde tickets ook gezien voor 1300'eur pp.
    Hopelijk heb je geluk! Succes.



  5. Top | #75
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2014
    Berichten
    18

    Standaard Re: Vliegtickets 2015 (excl. juli/aug)

    Het was zonder bagage nog. Ik dacht dat mei/juni geen hoogseizoen was in Florida?
    Laatst gewijzigd door Michael66; 31-08-14 om 20:57. Reden: q

  6. Top | #76
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    773

    Standaard Re: Vliegtickets 2015 (excl. juli/aug)

    Nee, in Florida niet maar in Nederland gaat het wel richting vakantieseizoen. Ik zou persoonlijk wachten tot 6 weken vam tevoren. Wij hebben zelf rond die tijd enorm scherpe fly-drive aanbiedingen gezien.

  7. Top | #77
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Hilversum
    Berichten
    371

    Standaard Re: Vliegtickets 2015 (excl. juli/aug)

    Wij hebben dit jaar onze tickets begin Juni gekocht voor volgend jaar April/Mei.
    En dit was een serieuze aanbieding van 480 euro met BA, AMS-Tampa
    Dus ja het kan wel, maar het gebeurd idd niet zo vaak.

  8. Top | #78
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2014
    Berichten
    18

    Standaard Re: Vliegtickets 2015 (excl. juli/aug)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fitzroy Bekijk Berichten
    Nee, in Florida niet maar in Nederland gaat het wel richting vakantieseizoen. Ik zou persoonlijk wachten tot 6 weken vam tevoren. Wij hebben zelf rond die tijd enorm scherpe fly-drive aanbiedingen gezien.
    Klopt dit heb ik ook gezien maar dit is allemaal maar 1 of 2 weken en wij willen 3 of 4 gaan.

  9. Top | #79

    Standaard Re: Vliegtickets 2015 (excl. juli/aug)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flashy Bekijk Berichten
    Het was zonder bagage nog. Ik dacht dat mei/juni geen hoogseizoen was in Florida?
    Daar niet nee. Maar voor Nederlanders wel al... En aangeezien Arke een NL maatschappij is worden de prijzen gebaseerd op de Nederlandse hoogseizoenen. Niet voor niets dat je bij Arke bijvoorbeeld voor de laaste week april/eerste week mei de hoofdprijs betaald. Schoolvakantie in Nederland. Half januari krijgen ze de kisten niet vol (vandaar de samenwerking met Jetair op deze route en de enorme lage prijzen in die periode)



  10. Top | #80
    Newbie
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Berichten
    6

    Standaard Re: Vliegtickets 2015 (excl. juli/aug)

    Geboekt bij: supersaver.nl (via kayak)
    d.d.: 02-09-2014
    Periode : 26 april t/m 14 mei
    Route: Amsterdam - Londen Gatwick- Tampa en v.v.
    Maatschappij: BA
    Aantal Personen: 4 ( 2 volw. en 2 kinderen)
    Totaalprijs: € 2082,-



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •