Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 21 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 205

Onderwerp: Vliegtickets 2015 (excl. juli/aug)

  1. Top | #11
    Florida Groupie Holandesa's Avatar
    Ingeschreven
    May 2012
    Locatie
    Close to Den Bosch
    Berichten
    253

    Standaard Re: Vliegtickets 2015 (excl. juli/aug)

    Wij gaan ook eind April/begin mei. AirBerlin heeft de prijzen al. Ik wacht nog een paar dagen voor AirLingus en nog andere maatschappijen om de vergelijking te maken. :-)

  2. Top | #12
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2014
    Berichten
    40

    Standaard Re: Vliegtickets 2015 (excl. juli/aug)

    Bij British Airways zag ik ook al prijzen. De goedkoopste wat ik tot nu toe kan vinden is €585 p.p en dat is van de tweede week van april t/m eerste week mei. Ik weet niet echt wat de gemiddelde prijzen zijn voor die maanden, maar ik wacht ook nog even

  3. Top | #13
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Limburg, België
    Berichten
    101

    Standaard Re: Vliegtickets 2015 (excl. juli/aug)

    Ik ben al een tijdje aant kijken. Wij gaan begin april (paasvakantie Belgie).
    Dusseldorf, Brussel of Amsterdam, maakt niet uit. Maar ik vind niets onder de 700/800 euro hoor... Wil wel geen overstap in de US maken. Hebben nu een zoontje van 7 maanden en vind het teveel gesleur om een overstap te doen... Maar Engeland, Ierland ofz zie ik nog net zitten :-)

    Vorig jaar zijn we op Fort Myers gevlogen met Air Berlin. Leuk alleen dat je dan nog een 3 uur moet rijden naar Orlando. En momenteel ook 825 euro voor onze datums! Help :-)

  4. Top | #14
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Vliegtickets 2015 (excl. juli/aug)

    Geen overstap in de US, maar wel in Ierland of Engeland. Die kan ik even niet vatten, is het "gesleur"daar minder dan ?
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  5. Top | #15
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jun 2011
    Berichten
    174

    Standaard Re: Vliegtickets 2015 (excl. juli/aug)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ta2 Gerrit Bekijk Berichten
    Geen overstap in de US, maar wel in Ierland of Engeland. Die kan ik even niet vatten, is het "gesleur"daar minder dan ?
    Tuurlijk is het minder.
    Als je net een uurtje heb gevlogen is de overstap veel minder belastend dan als je al 8 uur in het vliegtuig zit en dan moet overstappen.

  6. Top | #16
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    773

    Standaard Re: Vliegtickets 2015 (excl. juli/aug)

    Overstappen is altijd 'gedoe' of het nu aan het begin of eind is. Maakt voor het gesleur niets uit imo.

  7. Top | #17
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Vliegtickets 2015 (excl. juli/aug)

    Toch wel....geen koffers bij overstap in Ierland of Engeland en in Amerika wel. En ik ben altijd behoorlijk gaar na uren in zo'n vliegtuig te hebben gezeten dus kan me voorstellen dat je met kinderen liever voor de overstap gaat als je nog wat fitter bent. Maar sommige mensen hebben daar misschien helemaal geen last van en voelen zich nog prima na 8 uur zitten. Aer Lingus is helemaal ideaal want dan heb je al het gedoe aan het begin vd reis (in Dublin) en in Orlando is het gelijk doorlopen, koffer halen en wegwezen.

  8. Top | #18
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Limburg, België
    Berichten
    101

    Standaard Re: Vliegtickets 2015 (excl. juli/aug)

    Idd... Het gedoe met koffers. Is idd maar miniem maar aangezien we ook een autostoel meesleuren en een buggy :-)

    En gewoon, uit ervaring weet ik dat ik meer stress heb met een overstap in de US. Al een aantal keer aangekomen in Newark & Washington en dan vertraging hebben, op dat moment wil je gewoon doorvliegen.
    Als je dat na een uurtje vliegen heb ik dat nog ok, maar niet na 7 uur vliegen :-)

    Met het terugkomen hebben we ook al voorgehad dat we vertraging hadden waardoor we onze internationale vlucht misten naar huis. Nacht in hotel. Ook dit is weer anders als je een stop hebt buiten de US.

    Dat is onze ervaring. En met ons zoontje van 6 zou ik dat allemaal niet zo erg vinden maar met zo een echt kleintje erbij probeer ik het toch zo praktisch mogelijk te houden :-)

  9. Top | #19
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    480

    Standaard Re: Vliegtickets 2015 (excl. juli/aug)

    Wij vinden het juist vreselijk om na 1 uur vliegen alweer te moeten wachten op de volgende vlucht en vliegen liever op de heenweg eerst een leg van een uurtje of 7 en dan de benen heerlijk strekken om vervolgens na de immigratie even wat anders te eten/drinken dan het standaard vliegtuig gedoe om dan weer fris onze reis te vervolgen.

    Maar ieder zijn ding.

  10. Top | #20
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    39

    Standaard Re: Vliegtickets 2015 (excl. juli/aug)

    Wat is het verschil tussen de vliegvelde Orlando Sanford en Orlando Int? Jetair biedt goedkope vluchten aan naar O. Sanford.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •