Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 21 tot 25 van de 25

Onderwerp: [Reisverslag] pascalbrouwers: Florida, april 2006

  1. Top | #21
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard

    Ik heb alle toegangskaarten besteld via internet. Ga je naar seaworld, kun je via internet 10 % korting krijgen. Je moet wel een code intikken. Code is xxxxxx. Betalen met een creditcard. Je krijgt vervolgens via mail een bevestiging. Deze moet je uitprinten, en meenemen naar het park. Voordeel, je kunt ter plekke meteen doorlopen naar de ingang. Deze intree bewijsjes kun je in het park inwisselen voor een 6 daagse pas. de pas die je krijgt wordt voorzien van een fotootje, zodat je hem niet kunt doorverkopen.

    Ga je naar Univrsal, kun je ook kaarten bestellen via internet. Ga je met kinderen kunnen deze "gratis" naar binnen, tevens kun je meerdere dagen gebruik maken vh ticket.
    KIDS FREE & THREE DAYS FREE You will receive one kid's ticket (ages 3-9) for FREE for every ticket purchased. And, you will also receive three (3) additional days for FREE, for a total of five (5) consecutive days of admission. voorwaarden: 2-Day/2-Park Ticket - Kids FREE & 3 Days FREE You can save $10 per ticket when you buy online and receive two (2) days admission to both Universal Studios Florida® AND Universal’s Islands of Adventure® theme parks.
    Kaarten kosten 99,95 meen ik, dus 200 dollar excl btw voor 2 parken waar je kunt "hoppen". Ook hier krijg je weer een ticket om te printen. Bij Universal staan speciale ticket unitswaar je de code intikt en je creditcard moet doorhalen. Vervolgens krijg je je echte kaarten. Ik vind dit een super idee, volgens jaar doe ik het weer.

    Een ander voordeel is. mocht je je kaartjes kwijt raken kun je op internet bij je email provider inloggen en je ticket opnieuw laten uitprinten, natuurlijk wel als je nog niet in het park bent geweest.

    Disney passen heb ik in Nederland besteld bij AV reizen. Zijn iets goedkoper, tickets krijg je thuis gestuurd. Nadeel is je hebt je kaartjes al, deze kun je kwijt raken. Dus goed opletten.

    De auto is dus groter dan en compact De auto's die ik heb gezien,vind ik allemaal mooi. en leuk is dat je zelf je auto mag uitzoeken. Dus je loopt meteen naar de auto die jij het mooiste vind, inladen die hap en weg rijden. Wel nog even bij de uitgang de benodigde papieren laten zien. Zorg wel dat je wat kleingeld hebt voor de autobaan. Ik meen dat je 2 keer en dollar moet betalen. zorg ook dat je wat 25 cent muntjes hebt. mooi toch.

    Groet,
    Pascal
    Laatst gewijzigd door Michael66; 09-11-09 om 18:50. Reden: lege regels verwijderd

  2. Top | #22
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard verboden te roken!!!!!!

    Is dit niet grappig, waar kom je zoiets bij ons tegen. Ik ben geen anti roker, maar vind dit wel grappig.

    Laatst gewijzigd door Michael66; 09-11-09 om 18:50. Reden: lege regels verwijderd

  3. Top | #23
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard welk strand vinden jullie het mooiste, wij deze

    Clearwater beach,
    Voor mij het mooiste strand wat ik ken in FL. Kennen jullie betere stranden of delen jullie mijn mening :roll: De weg er naar toe is al geweldig. De skyline van Tampa, de lange weg met aan weerskanten de zee. Lange brede witte stranden, leuke sfeer,pier etc. Ik wil er snel weer terug.

    Laatst gewijzigd door Michael66; 09-11-09 om 18:51. Reden: lege regels verwijderd

  4. Top | #24
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard hier nog enkele foto't van mijn favoriete disney park

    Of ga je liever met je boot naar MK



    Is het niet geweldig om door al die landen te slenteren. Wij hebben in dit gedeelte vh park toch wel een heel groot gedeelte doorgebracht. s'Morgens de attracties en s'middags de landen. De dagelijke pitstop bij de local pub in Ierland. Jammer genoeg geen foto's van, maar wel film.


    Is het geen plaatje, ja die horen bij mij



    Ter afsluiting onze favoriete Ride.



    Yep, it's me and my Baby Maar deze foto is niet van Epcot maar van.....
    Laatst gewijzigd door Michael66; 09-11-09 om 18:53. Reden: lege regels verwijderd

  5. Top | #25
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard Re: Reisverslag Fam. Brouwers April 2006

    Hier nog een paar foto's van alle prinsesjes die met kleine op de foto wilden :wink:












    Haar grote favoriet Belle




    Haar tweede favoriet





    Ze maakt mij nu al gek om volgend jaar weer met alle princessen op de foto te gaan.
    En het ergste, we moeten de jurk ook weer meenemen #-o
    Laatst gewijzigd door pascalbrouwers; 14-10-06 om 23:40.
    1998 New York 2 X.
    1999 Californie en Vegas.
    2000 New York 2010 New York
    1997, 1998, 2006 , 2007 , 2008



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •