Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 13

Onderwerp: Even voorstellen: San81 (Familie van Hout)

  1. Top | #1

    Standaard Even voorstellen: San81 (Familie van Hout)

    Hallo

    Wij zijn Tim, Sandra en Chaze van Hout.
    Wij hebben samen met mijn ouders en zusje sinds Mei 2011 een eigen villa in Davenport, Florida.
    Na een aantal jaar zelf villa's gehuurd te hebben, is het ons gelukt om een paleisje voor ons zelf aan te schaffen.
    Een droom die werkelijkheid werd en waar we nu elk jaar gretig gebruik van maken.
    Eigenlijk nooit echt geweten dat er een Florida forum bestond.
    Terwijl ik toch echt een puzzelaar ben qua dingen uitzoeken. iets wat je zeker wel moet kunnen bij de aanschaf van een huis in The States...

    Aankomende maandag 21 April vertrekken wij weer voor 5 weken die kant op en ben dan ook van plan om een blog bij te houden met alle dingen die wij gaan ondernemen.
    Ook deze zal ik plaatsen en ik hoop natuurlijk dat er mensen het leuk vinden om deze te volgen, Je kan er altijd weer tips uit halen. Zoals ik dat ook vandaag bij iemand anders heb gedaan ;-) En ik doe het natuurlijk ook echt voor onszelf zodat mijn zoontje van 1.5 bijna 2 later terug kan lezen wat ie in zijn jonge leventje allemaal al gedaan heeft.

    Groetjes Sandra
    Laatst gewijzigd door San81; 14-04-14 om 20:16.

  2. Top | #2
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Familie van Hout

    Welkom! Wat een heerlijkheid, een eigen villa :-) Er zijn er meerderen op dit forum (jaloers haha, op de goede manier hoor)
    Leuk dat jullie al bijna weer mogen, en gezellig, een blog, heb ik ook weer wat te lezen. En idd, het is ook een heerlijk naslagwerk voor jezelf. Veel plezier op dit forum!
    Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
    Reisverslag: Florida 2016 + NY 2016 + Florida 2017 + Florida 2018 + Florida 2019 + Florida 2020 + NY 2022 http://cindyinflorida.blogspot.nl/

  3. Top | #3

    Standaard Re: Familie van Hout

    Hoi Cindy,

    Bedankt voor je welkoms berichtje.
    Heb de mijne ook iets aan gepast wat betreft het blog... Kwam niet helemaal over zoals ik het bedoelde... ;-)

    Groetjes Sandra

  4. Top | #4
    Florida Fanaat Esther2013's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    945

    Standaard Re: Even voorstellen: San81 (Familie van Hout)

    Geweldig een eigen villa! Als je gaat bloggen krijg je vast en zeker een hoop volgers van dit forum.
    Goede reis alvast en veel plezier!
    gr Esther
    Gulfcoast 2016 http://sloofjes2016.blogspot.com
    New York 2015 Gulfcoast 2014 Las Vegas en Florida 2013
    Oude blogs: http://sloofjes-naar-florida.blogspot.nl



  5. Top | #5
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Even voorstellen: San81 (Familie van Hout)

    Welkom Sandra bij het selecte clubje van Florida-huisbezitter - a.k.a de Vereeniging Eigen Huis in Florida .

    Wij zijn natuurlijk heel benieuwd naar het paleis dus als je het leuk vindt om wat van je trots te delen, dan is er een topic "ons buitenverblijf" waar we schaamteloos met onze landgoederen kunnen pronken.

    Veel plezier gewenst op ons forum en nog meer in je buitenhuisje aan gene zijde van de grote plas.

    Koen

  6. Top | #6

    Standaard Re: Even voorstellen: San81 (Familie van Hout)

    Hoi Koen,

    Ik heb meteen even een voorstel rondje op je topic gezet, helaas snap ik niet hoe je foto's kan plaatsen via een url. Aangezien ik geen reclame kan maken voor de verhuur heb ik maar geen link gedeeld van onze verhuur site.
    Maar dat kan hier natuurlijk wel ;-)
    Dus ben je benieuwd.. dit is ons paleisje, ik zal ook een reisverslag bij gaan houden en daar zullen ook de nodige foto's op verschijnen

    www.sunsetridgeflorida.blogspot.nl

    Groetjes Sandra
    Laatst gewijzigd door San81; 17-04-14 om 20:58. Reden: Dit is geen verwijzing naar een verhuursite

  7. Top | #7

    Standaard Re: Even voorstellen: San81 (Familie van Hout)

    Hoi Esther,

    Zoals je hierboven kunt zien meteen al even mijn reisblog gedeeld ;-)

    Groetjes Sandra

  8. Top | #8
    Stamgast arno's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2006
    Locatie
    wormerveer+davenport
    Berichten
    151

    Standaard Re: Even voorstellen: San81 (Familie van Hout)

    ziet er goed uit en ook dat uitzicht is niet slecht dat missen wij wel een beetje gr arno

  9. Top | #9
    Florida Groupie Bieg's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2012
    Locatie
    Noord Holland / Windermere, Fl
    Berichten
    387

    Standaard Re: Even voorstellen: San81 (Familie van Hout)

    Mooi huis hoor, heel veel plezier!! Wij gaan een weekje later ook weer naar "huis"......


    Volg ons op ons blog : http://www.biegjes.nl

  10. Top | #10
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Even voorstellen: San81 (Familie van Hout)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door San81 Bekijk Berichten
    helaas snap ik niet hoe je foto's kan plaatsen via een url
    Hier wordt bedoeld: je gebruikt het webadres van de foto, die je daarvoor op een andere plaats (bijv. een fotohosting of je weblog) zet. Je hebt zelf een weblog en de foto's staan kennelijk ook ergens bij een bedrijf dat het huis voor jullie in de verhuur zet, dus die foto's staan al online. Rechtermuisknop op die foto en dan zoiets als eigenschappen of afbeeldingsinfo kiezen (afhankelijk welke browser je gebruikt). Dat adres kopiëren en gebruiken bij het 'insert image' knopje boven het tekstvakje waar je je reactie op het forum zet.

    Als je foto's al op een fotohosting staan, bijv. Flickr of Picasa, dan kun je die adressen gebruiken, maar de grootte van de foto's is dan dikwijls een probleem voor dit forum. Of gebruik een fotohostingsite, bijv. Imageshack (de favoriet van de meeste forummers hier) of dumpyourphoto.com (gebruik ik). In het forum Foto's en video's (vanaf de homepagina van het floridaforum) staat een 'sticky' onderwerp met een hele handleiding.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •