Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Even voorstellen: _Wim

  1. Top | #1
    Newbie
    Ingeschreven
    Mar 2014
    Berichten
    1

    Standaard Even voorstellen: _Wim

    Hallo,

    Ik ben Wim, 47 jaar en ga dit jaar voor de 2de keer naar Florida. Dit keer ga ik met mijn vrouw.

    Eerste keer 3 weken geweest, de parken bezocht en weekje strand.

    Nu gaan we dus 27 Mei weer ruim een week.

    Ik heb een aantal vragen

    1. We vliegen met Arke naar Miami, ik zie nu pas dat we een tussenstop maken in Orlando Sandford. Is het mogelijk om daar al door de douane te gaan. We hebben volgens mij tijd zat want we vertrekken om 08:00 uit Amsterdam en we landen om 15:55 op Miami.
    2. We willen graag richting de Golf van Mexico, ik zit er aan te denken om de 1ste dag van Miami naar ft Meyers te rijden, volgens mij is dit goed te doen klopt dit?
    3. De bedoeling is om een hotel te boeken in een stadje waar de stranden mooi zijn en waar s'avonds ook wat te doen is, gezellig de boulevard aflopen, terasje zitten, ik zat zelf te denken aan de omgeving Clearwater, is dat een leuke omgeving.



    Ik hoor graag van jullie

    Groetjes Wim

  2. Top | #2
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Hilversum
    Berichten
    371

    Standaard Re: Even voorstellen: Wim

    Hallo Wim.

    Welkom op het forum.
    Hierbij wat info.
    1. je gaat in Orlando het vliegtuig uit en eerst door de immigratie, daarna vlieg je verder.
    2. Het is goed te doen om via Miami naar ft Meyers te rijden. Je gaat dan door de Everglades en kan daar ook een stop maken.
    3. Clearwater ben ik niet bekend mee, Maar in Daytona Beach kan je in ieder geval heerlijk aan het strand verblijven.

  3. Top | #3
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Even voorstellen: Wim

    1. Dat gebeurd sowieso al. Je eerste Port of Entry is waar de controles plaatsvinden.
    2. 2.5 uur rijden volgens http://goo.gl/maps/ezSIg
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  4. Top | #4
    Florida Groupie Moolenschotjes's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2013
    Locatie
    Noord Brabant, nabij alle Sprookjes
    Berichten
    632

    Standaard Re: Even voorstellen: _Wim

    Welkom Wim,

    Vorig jaar hebben wij ook met ArkeFly gevlogen en hebben het ticket achteraf laten wijzigen om Sanford als eindbestemming te maken. Het is evt een keuze die je kan maken en via Tampa naar Clearwater te rijden. Clearwater Beach is een leuke omgeving en kunnen het Wyndham Gardens Hotel aanbevelen. Het ligt direct aan het strand.
    zie onze ervaring: http://www.florida-usa-2013.blogspot...ter-beach.html

    Indien je naar Ft Meyers wilt gaan vanuit Miami is het Best Western hotel aan Estero Blvd ook een aanrader. Ook deze ligt aan het strand en de pier is een leuke attractie voor de avond. Om uit te gaan eten is Bar Grill Yacatan een aanbeveling. Met de hotelkamer pas krijg je er ook korting op het eten. Het restaurant ligt aan de straat tegenover de pier.

    Veel plezier met het plannen van jullie vakantie.
    Download ons RoadBook met veel Tips en Informatie over Florida en New York & Roadtrip naar Florida
    2016/2017/2018 - de Moolenschotjes in Florida www.moolenschotjes.blogspot.nl
    2015 - de Moolenschotjes in NYC via diverse staten naar Florida www.newyork-florida-usa-2015.blogspot.nl
    2014 - de Moolenschotjes in Florida www.florida-usa-2014.blogspot.nl



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •