Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 4 van de 11 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 105

Onderwerp: Reisverslag Ta2Gerrit: Daytona Bike Week 2014 - Budgetreis

  1. Top | #31
    Florida Groupie Fleurida's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Berichten
    569

    Standaard Re: Reisverslag Ta2Gerrit; Daytona Bike Week 2014 - Budgetreis

    Dank je wel!!!

  2. Top | #32
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Reisverslag Ta2Gerrit; Daytona Bike Week 2014 - Budgetreis

    Allemaal leuke berichten, waarvoor dank. Ben het met de kenner eens, echte shine is 100 proof, alles daar onder is likeur Ga je zien
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  3. Top | #33
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Reisverslag Ta2Gerrit; Daytona Bike Week 2014 - Verslag 5



    DAG 5 - Een ziektedag, met 0 tot geen activiteiten

    Ondanks dat Marion beter geslapen heeft dan vorige nacht, is ze verre van fris. Ze hoest nog als een grote, wel minder dan gisteren, maar nu is ook de onderrug compleet van het padje, dus is het beter om vandaag maar niet al te veel te doen. Als zorgzame man race ik na het ontbijt dan maar even snel naar de apotheker van de Walmart, waar ik van een donkere schone het advies krijg om Ibuprofen capsules mee te nemen, het beste wat ze me over de toonbank kan verkopen. Voor beter spul moet ik of een recept kunnen aanbieden of naar de lokale drugsdealer. Omdat ik het eerste niet heb en de laatste zo niet weet te wonen, gaat het second beste, van het huismerk dan maar over the counter.
    Een dubbele dosis per 4 uur moet kunnen, verzekert mij met een knipoog de ebbenhouten prinses. En mocht ik binnenkort nog in de buurt zijn, moest ik maar even verslag uitbrengen.

    Ook deze medicijnen verdwijnen in het wollige hoofd van de eega, die inmiddels van het hoesten ook behoorlijk pijn in de bovenbouw heeft, dus dient de Ibu een dubbel doel. We parkeren onszelf onder de lanai, met alle electronica die ons ter beschikking staat, en maken er een dagje bij huis van. Zelfs de lunch is van het huis, Giant witbrood voor de toast en Campbell Soup zijn aanwezig, en dat laten we ons smaken. En koffie is er ook volop, dus we zitten goed.
    Wordpress was er vanochtend weer, dus knikker ik het verslag van gisteren gelijk maar even op, en ga aan de gang met een banner om die saaie standaard zonsondergang te vervangen, maar tegen die tijd dat ik hem klaar heb is het weer het oude “not found”. Wordpress is waarschijnlijk een ochtendmens, dus proberen we het morgenvroeg weer.
    (voor de Floridaforummers zet ik de banner wel even boven dit verslag, heb ik er toch nog plezier van)

    De hele middag was ik plan om de zwembroek aan te schieten voor wat verkoeling, maar het boze oog voor mij houd dat steeds tegen. Ik heb bij wijze van “zin aan” op de reisdag de opstijgingen en landingen met de Iphone gevideoot en ga dat nu wat plakken, knippen en aankleden. De bedoeling was er een soort time-lapse van te maken, maar hoewel dat met losse foto’s een fluitje van een penny is, is het met video nog behoorlijk complex, moet je allerlei tooltjes downloaden, en daar begint deze jongen niet aan. We hebben net onze hotmail accounts weer verschoond van hackende onverlaten, dus komt er geen onbekende aanbieder van zachte waren ons huis meer in. Dus is het een gewone achtermekaaran video geworden met muziekjes uit eigen voorraad die ik er wel bij vond passen.



    En zo schuift de middag voorbij richting etenstijd, maar ook daar heeft de patiënt nog geen oren naar. Dus halen we maar wat in huis, en in goed overleg wordt dat een Sub van de Subway, de grote uitvoering. Subway zit schuin tegenover de ingang van de subdivision, dus daar ben ik binnen 5 minuten. Uiteindelijk ben ik langer binnen als onderweg, want ondanks het bordje “Now Hiring” staat er maar één jongeman achter de balie, die wel zijn stinkende best doet, dat moet gezegd worden. Er is een m/v of vijf voor mij, en ik kan me dus minstens 5 keer verbazen wat er allemaal op zo’n 30cm lang broodje gaat. Toevoegingen zijn gratis, en alsof ze Hollanders zijn willen de Yanken en Canadezen er echt alles op, of dat nou bij elkaar past qua smaak of niet. De broodjes kunnen nauwelijks dicht doordat ze uitpuilen van een berg groenvoer, een handvol tomaten, olijven, jalapênos, uien, klodders mayo, mosterd en honing-mosterd en de onvermijdelijke American Cheese (voor de “fijnproevers” Provolone). De één, twee of drie (al naar gelang het bestelde type) onsjes vleeswaren liggen daar natuurlijk al onderop. Want het is zo gezond, die Subway.

    Ik wordt er dan ook bijna op aangekeken als ik een broodje ham, kalkoen en kaas bestel, met alleen een vleugje mayo, en nog eentje met alleen kip terriyaki met een scheutje sweet onion saus, gastronomisch barbaar dat ik ben. Maar thuis, met een bakkie koffie genieten we van deze culinaire onverantwoordelijkheid, al gaat er een halve voet van Marion de koelkast in voor andere tijden. Maar ze heeft wat gegeten, en met smaak, en dat is belangrijk. Het hoesten is al een stuk minder, en de drugs verlichten de rugpijn, maar topfit is een begrip wat nog ver te zoeken is. Hopelijk is dat morgen beter, en anders blijven we gewoon nog een dagje rundum hause, want daar hebben we beide ook geen hekel aan.
    Op de kijkbuis draaien weer een paar van onze favorieten, Castle en Rizoli & Isles, dus de avond komen we ook goed door. Verder geen spectaculaire dingen, maar misschien is dat morgen wel anders. Wie weet.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  4. Top | #34
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Re: Reisverslag Ta2Gerrit; Daytona Bike Week 2014 - Budgetreis

    Ik kijk ook altijd met grote ogen wat ze allemaal op zo'n subway broodje knallen. Bij mij blijft het ook meestal vrij simpel.
    Beterschap voor Marion!

  5. Top | #35
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    773

    Standaard Re: Reisverslag Ta2Gerrit; Daytona Bike Week 2014 - Budgetreis

    Super leuk om je verslag te lezen
    Alleen de titel zegt : Daytona Bike Week en jullie zitten in Orlando? Gaan jullie nog naar Daytona als je wederhelft weer is opgeknapt?

  6. Top | #36
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Berichten
    49

    Standaard Re: Reisverslag Ta2Gerrit; Daytona Bike Week 2014 - Budgetreis

    Beterschap !

  7. Top | #37
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Reisverslag Ta2Gerrit; Daytona Bike Week 2014 - Budgetreis

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fitzroy Bekijk Berichten
    Super leuk om je verslag te lezen
    Alleen de titel zegt : Daytona Bike Week en jullie zitten in Orlando? Gaan jullie nog naar Daytona als je wederhelft weer is opgeknapt?
    We zijn Zaterdag al in Daytona geweest en gaan a.s. Vrijdag weer, dus vandaar de titel. Eerder gingen we wel wat vaker, maar nu is 2 of 3 keer tijdens Bike Week wel genoeg voor ons. Hier in de buurt is ook zat te doen en zien, en het is ook geen straf om bij het zwembad te bivakkeren
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  8. Top | #38
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    327

    Standaard Re: Reisverslag Ta2Gerrit; Daytona Bike Week 2014 - Budgetreis

    Altijd jammer als je niet topfit bent tijdens je vakantie. Maar goed, je doet er niet veel aan. Leuk om je verslagen te lezen. Hopen dat je vrouw weer snel is opgeknapt. Heb zelf ook een blog in wordpress gemaakt. Helemaal startklaar, maar oei.... balen als het niet werkt! Toch nog maar even een ,,proefpaginatje'' maken. Heb nu nog tijd om e.e.a. om-te-vormen. In eerste instantie natuurlijk beterschap en ik zie jullie leuke verslag weer tegemoet.

  9. Top | #39
    Florida Groupie Bieg's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2012
    Locatie
    Noord Holland / Windermere, Fl
    Berichten
    387

    Standaard Re: Reisverslag Ta2Gerrit; Daytona Bike Week 2014 - Budgetreis

    Leuk filmpje, die muziek is trouwens prachtig. A.P.P. !


    Volg ons op ons blog : http://www.biegjes.nl

  10. Top | #40
    Stamgast mirretje's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2013
    Locatie
    noord holland
    Berichten
    131

    Standaard Re: Reisverslag Ta2Gerrit; Daytona Bike Week 2014 - Budgetreis

    Heel leuk om je verslag mee te lezen Gerrit. Heel veel beterschap voor Marion.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •