Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: Even voorstellen: jufrox

  1. Top | #1

    Standaard Even voorstellen: jufrox

    Hey hallo!

    Laat ik mij ook even voorstellen. Ik ben Roxane (28) en ik ben juf op een basisschool in Midden Nederland. Daardoor ben ik ook altijd verbonden aan de schoolvakanties.
    Ik ben nog nooit in Florida geweest, maar dit gaat deze zomer (eindelijk) gebeuren!
    Vroeger was ik een groot fan van Bassie en Adriaan. Ik kon er uren naar blijven kijken. Zo gingen ze ook op reis naar plekken in Amerika. Het werd een droom van me om er ooit een keer (of meerdere haha) naar toe te gaan.
    En die droom kwam in de zomer van 2010 uit. Toen ben met Fox op rondreis geweest in het westen. Veel van de mooie hoogtepunten daar heb ik gezien, o.a. SF, LA, LV, de nationale parken. Echt geweldig mooi daar! De kers op de taart daar was om een helikoptervlucht boven de Grand Canyon te maken.
    Toen heb ik het Amerika virus echt te pakken gekregen, want na mijn afstuderen in maart 2011 ben ik weer in het vliegtuig gestapt naar Washington DC. Vanaf daar heb ik zelf een rondreis van 6 weken gemaakt door N-O Amerika en Canada (Washington, Philadelphia, NY, Boston, Toronto, Ottawa, Montreal, Niagara Falls, Chicago en Salt Lake City (bij familie)).

    En nu gaat komende zomer mijn 3e keer naar Amerika worden. Ik heb net als eerste mijn vliegticket geboekt!
    Dus lekker 3 weken erop uit!
    Ik ben druk bezig om mijn reisschema in elkaar te zetten.

    En tot nu toe heb ik al veel gelezen op het forum en dankzij de vele informatie ga ik vast en zeker een geweldige reis tegemoet!

  2. Top | #2
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Even voorstellen: jufrox

    Herkenbaar dat Bassie en Adriaan. Ik heb die serie een tijdje terug compleet op DVD gekocht. Heel veel plekken zijn compleet veranderd maar het blijft leuk om te zien. Veel plan-plezier alvast gewenst

    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #3

    Standaard Re: Even voorstellen: jufrox

    Haha leuk die afbeelding! En thx! Gaat vast wel lukken met dit forum erbij

  4. Top | #4
    Stamgast Anita74's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Locatie
    Wijk en Aalburg
    Berichten
    181

    Standaard Re: Even voorstellen: jufrox

    Ook hier is Bassie en Adriaan heel herkenbaar. Zie veel terug van mijn rondreis door 'het westen' (heeeel lang geleden).
    Bij mijn kids is de dvd ook altijd favoriet geweest, ik zal hem weer eens tevoorschijn halen, leuk om alvast wat indrukken op te doen .
    Veel plezier met de voorbereidingen!

  5. Top | #5
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Tijdelijk niet in: Kissimmee / Orlando
    Berichten
    1.273

    Standaard Re: Even voorstellen: jufrox

    Nou bedankt hoor nu moet ik die Bassie & Adriaan dvd maar weer eens gaan bekijken.
    Heel veel plezier en voorpret, maar dat komt zeker goed !!
    Founder of 2 Florida/Orlando forums

    Karakter zonder kennis heeft vaker succes dan kennis zonder karakter!
    Florida: 2002,2003,2004,2005,2006,2007,2009(2x),2010,2011(2 x), 2012(2x),2013(2x),2014(2x),2015(2x),2016,2017(2x), 2018,2019(2x),2023

  6. Top | #6
    Florida Groupie S@skia's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    384

    Standaard Re: Even voorstellen: jufrox

    Hahah hier hetzelfde verhaal.....vooral die liedjes ppfff. Welkom op het forum en veel plezier met alle voorbereidingen!!

  7. Top | #7

    Standaard Re: Even voorstellen: jufrox

    Haha, volgens mij heb ik hier wat herinneringen losgemaakt ;-)
    En thx!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •