Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Even voorstellen: ann1969

  1. Top | #1

    Standaard Even voorstellen: ann1969

    Hallo iedereen,
    Ik ben Ann, woon in Heist-op-den-Berg, België.
    Een aantal jaren ga ik nu al met mijn 2 tienermeiden (13 en 16 jaar) naar de Caraïben met de paasvakantie.
    Dit jaar hadden ze echt geen zin meer in een relax (lees : saaie) vakantie en ben ik dan gaan zoeken voor iets totaal anders.
    Natuurlijk was het voor mij heel erg belangrijk dat ik nog wel het lekkere klimaat kon meepikken en zodoende ben ik bij Florida terecht gekomen.
    We hebben dus geboekt : vliegtickets, een huurauto, een villa in de erg rustige Southern Dunes (heb ik tussen de rollercoasters door toch nog men relax ) voor 2 weken en dan nog 3 dagen hotel nabij Disney.
    Heb gisteren tickets besteld bij de hier alomgekende duitse site : combo disney & universal, seaworld en dan kregen we er gratis en voor niks tickets van Legoland bovenop !
    Mijn enige ervaring in Florida : 3 dagen in Miami in 1992 (enkele weken na de doortocht van orkaan Andrew). Dat kan dus niet tellen als ervaring dus heb ik al uuuuuuren hier rondgesnuffeld en heel veel gevonden. Hiervoor mijn dank aan alle leden

  2. Top | #2
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Even voorstellen : ann1969

    Jij weet denk ik al voor de komende jaren je vakantiebestemming Die meiden van je zijn denk ik niet meer weg te slaan uit Florida straks..
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #3
    Stamgast Anita74's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Locatie
    Wijk en Aalburg
    Berichten
    181

    Standaard Re: Even voorstellen : ann1969

    Welkom op dit forum, Ann. De paasvakantie, dat is al lekker snel, zeg. Je vind hier idd echt heel veel info en anders kunt je het vragen, doe ik ook .
    Aftellen maar....fijne vakantie!

  4. Top | #4
    Florida Groupie Moolenschotjes's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2013
    Locatie
    Noord Brabant, nabij alle Sprookjes
    Berichten
    632

    Standaard Re: Even voorstellen : ann1969

    Welkom op het forum en leuke plannen hebben jullie.
    Ook al lekker dichtbij. Vorige zomer hebben wij een roadbook samengesteld voor de kinderen en natuurlijk voor onderweg en om een planning te maken.
    Deze kan je downloaden. Misschien staan er leuke dingen voor jullie in.
    Download ons RoadBook met veel Tips en Informatie over Florida en New York & Roadtrip naar Florida
    2016/2017/2018 - de Moolenschotjes in Florida www.moolenschotjes.blogspot.nl
    2015 - de Moolenschotjes in NYC via diverse staten naar Florida www.newyork-florida-usa-2015.blogspot.nl
    2014 - de Moolenschotjes in Florida www.florida-usa-2014.blogspot.nl

  5. Top | #5

    Standaard Re: Even voorstellen : ann1969

    Bedankt voor het warme welkom !


    @Njit : daarom plan ik de vakantie niet te druk ; we zullen toch moeten terug komen :-D :-D

    @Anita74 : nog 4 weken en counting... ;-)

    @Moolenschotjes : wow, echt heel mooi werk hoor, die Roadbook !



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •