Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 7 van de 9 EersteEerste ... 56789 LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 70 van de 87

Onderwerp: Florida gastgezin

  1. Top | #61
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    54

    Standaard Re: Florida gastgezin

    Dankjewel! Is het wel realistisch/te doen/ongevaarlijk dat ik (15-jarige lange jongen) alleen door die pretparken rondstruin? Ben zelf best wel zelfstandig ingesteld, voor mij geen heel groot punt...

  2. Top | #62
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2014
    Berichten
    80

    Standaard Re: Florida gastgezin

    Ik zou me eerder afvragen of de ouders van het gastgezin je zo maar alleen door Florida laten zwerven.
    Ze zullen op een of andere manier toch de verantwoording voor je hebben.

  3. Top | #63
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    54

    Standaard Re: Florida gastgezin

    Ga ik doen. Is het verder wel een beetje te vergelijken met alleen naar de efteling/Walibi? Met vrienden is het natuurlijk wel leuker, maar alleen geniet ik ook van het park en de attracties... En er rijden gewoon bussen die je bij de entree afzetten toch?

  4. Top | #64
    Vaste Bezoeker Blue_note's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2015
    Locatie
    NL
    Berichten
    87

    Standaard Re: Florida gastgezin

    Wat wil je eigenlijk horen?
    Ja het is hetzelfde...En dan? Nee het is totaal anders....En dan?

    Dat zijn toch vragen waar niemand een eenduidig antwoord op kan geven?

  5. Top | #65
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Florida gastgezin

    Lars ik heb zelf een 15 jarige zelfstandige engels krijgende zoon . En ik zou niet graag hebben dat hij alleen rondliep in een pretpark als walt disney world . Het is totaal geen efteling of walibi , Het is 10 keer groter dan disney parijs . Maar als je iets opzoek werk doet kom je dat allemaal te weten . Verder vind ik dat je het nogal rooskleurig bekijkt ....een gastgezin met liefst kind van je leefdtijd , een zwembad in de tuin , niet teveel studeren want dat doe je al het hele jaar . Heb je het hier al met je ouders over gehad , volgens mij zijn dat de enige die je belangrijkste vragen op dit moment kunnen beantwoorden .
    Laatst gewijzigd door cindy74; 27-01-15 om 11:52.

  6. Top | #66
    Florida Groupie aggie's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2009
    Locatie
    limburg
    Berichten
    298

    Standaard Re: Florida gastgezin

    Als ik jou was, zou ik eerst maar eens een keertje met je ouders op vakantie naar Florida gaan. Dan kun je altijd kijken of je volgend jaar een keertje in een gastgezin kunt gaan logeren, dan heb je in ieder geval een goed beeld bij Florida en weet je of het je allemaal bevalt.
    Ik heb zelf een zoon van 15, die ik, zelfs na 5 keer al daar te zijn geweest, niet alleen zou laten gaan. Hij spreekt heel goed engels, maar om zo'n avontuur aan te gaan, moet je toch voldoende voorkennis hebben over een land. Je bent nog jong, ga lekker met jullie gezin!

    Veel wijsheid met het maken van je keuze.

  7. Top | #67
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    54

    Standaard Re: Florida gastgezin

    Dankjewel voor jullie (gemengde) reacties. Met het gezin naar Florida zou me erg tof lijken, mijn ouders zijn alleen helemaal niet zo reislustig en zullen niet zo snel naar de VS gaan zomaar.. Vandaar dat ik het zo wilde doen, moet er wel bij zeggen dat ik vorig jaar in Engeland al een keer in een gastgezin heb gezeten. (Niet alleen, maar nog) Waren aardige gepensioneerde mensen, maar zou dan toch liever bij een jonger gezin intrekken met kinderen...

  8. Top | #68
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Florida gastgezin

    Zoek dan eerst toch eens wat uit ...want jouw eisen zijn nogal hoog en volgens mij weten je ouders er nog helemaal niets van . Dus vraag eerst je ouders of het kan , ga dan eerst op zoek naar jouw ideale gastgezin en kom dan hier vragen stellen want zo weet je alles en toch niks ...... .

  9. Top | #69
    Florida Groupie aggie's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2009
    Locatie
    limburg
    Berichten
    298

    Standaard Re: Florida gastgezin

    Ik snap het, maar ik zou maar eerst eens goed overleggen met je ouders. Heb je inmiddels al wat geboekt of staat het nog op losse schroeven en weet je het nog niet? Je komt nl een beetje onzeker over, wat ook geheel begrijpelijk is natuurlijk, het is ook een groot avontuur. Denk niet dat ik je verder kan adviseren...

  10. Top | #70
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: Florida gastgezin

    mijn zoon herkend de weg soms beter dan de tomtom rond Orlando
    en kent de parken op zijn duimpje...zit op tweetalig vwo, dus kent echt zijn engelse taal wel
    maar No way! dat ik hem voor een paar weken alleen naar Orlando in een gast gezin laat gaan, afhankelijk van openbaar vervoer..alleen op pad
    als hij dat echt zou willen zou het zeker wel mogen maar, dan reizen wij met hem mee..
    hij kan dan de `vrijheid `krijgen die hij nodig heeft om te volgen wat hij er wil volgen
    maar alle vrije tijd die hij daar alleen moet door brengen, zal hij dan met ons moeten doen
    Laatst gewijzigd door moonlight91; 27-01-15 om 14:56.
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •