Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: Palm Coast (Atl. kust)

  1. Top | #1
    Stamgast
    Ingeschreven
    Feb 2014
    Berichten
    173

    Standaard Palm Coast (Atl. kust)

    Hallo wij willen graag naar Florida op korte termijn, en hebben gekeken in Orlando.
    Maar helaas is daar half April bijna geen villa meer te vinden naar onze zin, of er hangt een flink prijskaartje aan.
    Nu vonden we een prachtig huis in Palmcoast en voor een redelijke prijs.
    Maar hoe is het daar, is het een leuke omgeving zijn er leuke dingen te doen.
    Geloof dat Orlando op een uurtje rijden ligt, dus dat is te doen.

    Ik ben benieuwd naar jullie reacties, alvast bedankt!

  2. Top | #2
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Berichten
    88

    Standaard Re: hoe is palmcoast om te verblijven?

    Als ik kijk bij google map zit ik toch op 1 u 45 naar de pretparken van Disney. Dan mag er niet teveel verkeer zijn , en om iedere dag s'morgens en s'avonds 4 uur te rijden vindt ik wel veel verloren tijd.

  3. Top | #3
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: hoe is palmcoast om te verblijven?

    Ik denk dat zelfs 2 uur rijden nog rooskleurig ingeschat is, Palm Coast > Kissimmee/parken dan. Met de tolweg kun je daar wel iets aan winnen. Palm Coast komt op het forum niet erg vaak voorbij, dus of er wat te doen is, wie zal het zeggen. Daytona Beach en St. Augustine liggen i.i.g. in de buurt, daar staat al veel over op dit forum.

    Ik kan me trouwens niet echt voorstellen dat er in April er van al die duizenden huurvilla's er geen één geschikte meer over is, maar dat zullen jullie ongetwijfeld wel goed uitgezocht hebben.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  4. Top | #4
    Stamgast
    Ingeschreven
    Feb 2014
    Berichten
    173

    Standaard Re: hoe is palmcoast om te verblijven?

    Bedankt voor jullie reacties.

    Het is ons niet echt om de attractieparken te doen hoor, wellicht een dagje naar Disney.
    We gaan ook om lekker te relaxen en wat te shoppen.
    En dit zal zeker niet de laatste keer zijn dat we gaan...
    Het is nu allemaal een beetje lastminute gegaan bij ons, en we hebben nu een prachtig mooi huis aan het water.
    En wie weet de volgende keer dat we gaan een huis in Orlando.

  5. Top | #5
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2007
    Locatie
    Vianen
    Berichten
    16

    Standaard Re: Palm Coast (Atl. kust)

    Onze eerste vakantie in Florida was in Palm Coast, het heeft daarom een speciaal plekje.
    Palm Coast is een grappige plaats waar bijna nooit iets gebeurd, en opzich niet zo veel te doen is.
    Er zijn in ieder geval wel veel restaurants, kledingzaken en supermarkten.
    Op het strand recht voor Palm Coast liggen veel rotsblokken in de branding en is daardoor niet echt geschikt om naar het strand te gaan.
    Voor het strand kan je beter naar Flagler Beach, en nog leuker is Cressent Beach, dit is een stuk breder en mocht je met je auto op het strand.

    Iets voor Cressent Beach ligt Marine Land hier kan je met dolfijnen zwemmen, wij vonden Discovery Cove wel veel leuker

    Verder ligt Palm Coast dicht bij St Augustine wat absoluut de moeite waard is, en is een van de oudste steden van de VS
    Ook liggen er 2 outlet malls net buiten St Augustine langs de snelweg.

    Palm Coast ligt midden tussen Daytona en Jacksonville, beide zijn ongeveer 45 minuten rijden.
    De pretparken in Orlando liggen inderdaad op ongeveer 1,5 tot 2 uur rijden.

  6. Top | #6
    Stamgast
    Ingeschreven
    Feb 2014
    Berichten
    173

    Standaard Re: Palm Coast (Atl. kust)

    Dank je wel palmcoast voor je uitleg en je tips.

    Wij Nederlanders vinden anderhalf uur tot 2 uur lang rijden, maar als je dat tegen een Amerikaan zegt grijnst hij wat.
    Ik vind het ook wel mee vallen, er zijn ergere dingen.
    St Augustine lijkt me erg leuk om heen te gaan ik had al wat gegoogled, en de stranden gaan we ook zeker bezoeken.
    Weet zeker dat we ons zullen vermaken.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •