Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 20 van de 20

Onderwerp: [Reisblog] Marjol: Zuidoosten & Florida, 24 april t/m 14 mei 2014

  1. Top | #11
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    stein
    Berichten
    237

    Standaard Re: [Reisblog] Marjol: Zuidoosten & Florida, 24 april t/m 14 mei 2014

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door laanvdj Bekijk Berichten
    Gaan jullie dan van Orlando naar Tennessee , dit is een rit van zo'n 11 uurtjes? En hoeveel dagen doen jullie hierover?
    Sorry,overbodige vraag, heb inmiddels jullie planning gezien.
    Mooi hoor!

  2. Top | #12
    Regelmatige Bezoeker reneos's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Locatie
    voorschoten
    Berichten
    15

    Standaard Re: [Reisblog] Marjol: Zuidoosten & Florida, 24 april t/m 14 mei 2014

    Ik ga jullie ook zeker volgen , wij gaan september ook ongeveer dezelfde kant op , alleen nog iets verder naar Nashville, Memphis en en New Orleans. Dus ben heel benieuwd naar jullie reisverhalen!

  3. Top | #13
    Florida Groupie sunnyrojo's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2010
    Locatie
    Almere, en Villa Maggiore Watersong Davenport
    Berichten
    442

    Standaard Re: [Reisblog] Marjol: Zuidoosten & Florida, 24 april t/m 14 mei 2014

    Leuke reis, wij gaan dit jaar ook naar Charleston en Gatlinburg dus ik ga het zeker volgen! En we zitten ook een dagje in St. Augustine, wij hebben daar geboekt in Best Value Inn.
    Hebben jullie al een idee wat jullie willen zien in Charleston en Gatlinburg?
    Als je ervan houdt : Magnolia Plantation and Gardens, hier willen wij een bezoekje aan brengen maar wij zijn met grotere kinderen die dit ook interessant vinden.
    Laatst gewijzigd door sunnyrojo; 04-03-14 om 13:59.

  4. Top | #14
    Florida Groupie Marjol's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    457

    Standaard Re: [Reisblog] Marjol: Zuidoosten & Florida, 24 april t/m 14 mei 2014

    Leuk dat jullie deels dezelfde plekken zullen bezoeken! Wanneer gaan jullie en houden jullie ook een blog bij?

    In Charleston gaan we een bezoek brengen aan een andere plantation, Boone Hall. Voornamelijk vanwege de oprijlaan en het feit dat daar gefilmd is voor North & South
    Verder willen we een bezoek brengen aan Fort Sumter en de historische binnenstad.

    In Gatlinburg gaan we in ieder geval de Great Smoky Mountains bekijken en willen we ook een dag naar Dollywood. Ook willen we daar de Smoky Mountain Alpine Coaster bezoeken.

  5. Top | #15
    Florida Groupie sunnyrojo's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2010
    Locatie
    Almere, en Villa Maggiore Watersong Davenport
    Berichten
    442

    Standaard Re: [Reisblog] Marjol: Zuidoosten & Florida, 24 april t/m 14 mei 2014

    Helaas hebben we (nog)geen blog bijgehouden, al is het heel leuk om te volgen.
    Wij gaan eind juni dus kunnen we jullie bevindingen lezen en even de sfeer proeven. Ik heb ook even bij Boone Hall gekeken dat lijkt ons ook wel wat. Waar het forum al niet goed voor is!
    Gaan jullie in St. Augustine ook nog wat bezoeken? Voor ons is het de 1e keer ook daar, heb wel wat opgezocht zoals de gevangenis enz. zijn jullie daar al eerder geweest?
    Alvast een hele fijne vakantie en we gaan jullie volgen

  6. Top | #16
    Vaste Bezoeker gayka's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2013
    Berichten
    59

    Standaard Re: [Reisblog] Marjol: Zuidoosten & Florida, 24 april t/m 14 mei 2014

    Ik ga jullie ook volgen, misschien kom ik iets tegen voor onze vakantie in September veel plezier alvast

  7. Top | #17
    Florida Groupie Bieg's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2012
    Locatie
    Noord Holland / Windermere, Fl
    Berichten
    387

    Standaard Re: [Reisblog] Marjol: Zuidoosten & Florida, 24 april t/m 14 mei 2014

    Als ik zo vrij mag zijn om even te reageren . Als je naar St. Augustine gaat is de tramtour in combinatie met een bezoek aan de gevangenis en de drugstore een aanrader! Je wordt rondgereden maar kunt overal uitstappen en rondlopen waarna je de op de volgende halte weer opstapt. In de gevangenis en de winkel krijg je een geweldige rondleiding !


    Volg ons op ons blog : http://www.biegjes.nl

  8. Top | #18
    Florida Groupie sunnyrojo's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2010
    Locatie
    Almere, en Villa Maggiore Watersong Davenport
    Berichten
    442

    Standaard Re: [Reisblog] Marjol: Zuidoosten & Florida, 24 april t/m 14 mei 2014

    Natuurlijk mag dat Alle ervaringen zijn van harte welkom, zeker omdat ik die kant van St. Augustine nog niet op ben geweest.
    Wij hebben er een dag voor uitgetrokken om wat sightseeing te doen en hopen dat dit genoeg is, ik denk dan ook dat je met zo'n tramtour overal langs komt, niet aan gedacht stond niet gepland maar zeker een goed idee.
    Er zijn nog wat plaatsen die wij daar wilden bezoeken zoals St. Augustine Lighthouse en natuurlijk omdat wij heel erg van chocolade houden de Whetstone Chocolate Factory
    Laatst gewijzigd door sunnyrojo; 07-03-14 om 16:37.

  9. Top | #19
    Florida Groupie S@skia's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    384

    Standaard Re: [Reisblog] Marjol: Zuidoosten & Florida, 24 april t/m 14 mei 2014

    Ik ga ook lekker meelezen!!

  10. Top | #20
    Florida Groupie Marjol's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    457

    Standaard Re: [Reisblog] Marjol: Zuidoosten & Florida, 24 april t/m 14 mei 2014

    Over drie dagen vertrekken we al! Zin in!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •