Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: Reisschema kyra77: 1e keer Florida aug 2014

  1. Top | #1
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2013
    Berichten
    63

    Standaard Reisschema kyra77: 1e keer Florida aug 2014

    Hallo allemaal,

    Sinds een tijdje volgen en lezen wij alle ervaringen van iedereen. Wij hebben er enorm zin in.
    Vele blogs gelezen, en nog aan het lezen. Dank hiervoor. Maar ook hier door word het ons nog lastiger gemaakt haha.
    Wij zijn met zn 3tjes. Dochter 11 jaar.
    Dit hebben wij ons gedachten.
    Tickets zijn al geboekt dus nu verder orienteren met alle acco's en schema's maken en nog een auto huren.

    Miami hebben wij afgesproken met mensen.
    Verder willen wij een mix, cultuur, relax, shopping! Mn man is fotograaf dus kan denk ik overal fotos schieten.
    Dochterlief heeft gespaard voor een meet and greet met een dolphin, dus evt dolpin rescue centre.
    Pretparken, Disneyland, ZOO (bushgarden) Universal vinden wij (denken wij) genoeg.
    Welke plaatstsen wij in de westkust willen bezoeken vind ik nog steeds moeilijk. Uitstapjes/overnachting?
    St Petersburg wel niet overnachting. Naples/Marco Island?
    Everglades, Daytona beach, St Augustine goed te doen als dagtocht?

    Hierbij een opzetje een idee van ons schema. Graag hoor ik jullie commentaar/ ervaringen wat wel niet handig is.

    1 Amsterdam-Miami
    2 Miami
    3 Orlando
    4 Orlando
    5 Orlando
    6 Orlando
    7 Orlando
    8 Orlando
    9 Orlando
    10 Tampa/ Golf van Mexico
    11 Westkust bijv. St Petersburg?
    12 Westkust ?
    13 Westkust?
    14 Naples?
    15 Naples?
    16 Key West
    17 Key-West
    18 Key-West
    19 Miami
    20 Miami- Amsterdam


    Sorry voor alle vragen. gr

  2. Top | #2
    Florida Groupie Bieg's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2012
    Locatie
    Noord Holland / Windermere, Fl
    Berichten
    387

    Standaard Re: Reisschema kyra77: 1e keer Florida aug 2014

    Hoi Kyra77,

    Je hoeft je niet te excuseren voor alle vragen hoor, daar is dit forum voor .

    Je schema ziet er goed uit, lekker een paar dagen in elke plaats of gebied zodat je ook tot rust kunt komen. De Everglades en Daytona Beach kun je makkelijk in een dag doen. Als je de Everglades bezoekt doe je meestal een airboatride die gemiddeld een uur duurt, deze tours kun je overal tussen Orlando en Miami doen, Daytona Beach is leuk om even doorheen te rijden en wellicht een stukje langs het strand te lopen. In St. Augustine kun je de tramtour doen, deze heeft als voordeel dat je alles kunt bekijken en vervolgens weer ergens op de tram kunt stappen. Hiervoor moet je eigenlijk wel een dagje reserveren dus wellicht een goed idee om een hotel/motel daar vlakbij te nemen. Je bent vanuit Orlando ongeveer 2,5 uur onderweg dus dat is wel een aanrader. Ook leuk om te bezoeken: Johns Pass (Madeira Beach), dit kustplaatsje ligt naar St. Petersburg en heeft een gezellige boardwalk en een mooi strand. Ook kun je er dolfijnen spotten (Hubbard's Marina). Op mijn blog van vorig jaar staan foto's hiervan. Auto huren doen wij overigens meestal via USAreisen.de.

    Tot zover mijn antwoorden op je vragen, ik hoop dat je hier iets aan hebt.

    Groetjes, Monique


    Volg ons op ons blog : http://www.biegjes.nl

  3. Top | #3
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2013
    Berichten
    63

    Standaard Re: Reisschema kyra77: 1e keer Florida aug 2014

    monique dank je wel voor de goede tips, ik ga gelijk je blog even lezen en zullen misschien dan een nachtje st augustine doen.

  4. Top | #4
    Florida Fanaat Esther2013's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    945

    Standaard Re: Reisschema kyra77: 1e keer Florida aug 2014

    Hi Kyra,

    we hebben afgelopen zomer de Gulf Coast verkend na 10 dgn Orlando.
    Gestart in North Redington, naar Sanibel (Ft Myers en Captiva bezocht), dolfijnen gezien en nog 4 dagen op Key Largo, onderweg airboattour in Homestead gedaan en dagje Key West.

    Die rondreis heeft ons doen besluiten om nu alleen naar de Gulfcoast te gaan (Bradenton) en van daaruit naar de mooie stranden te gaan zoals Anna Maria Island, Fort de Soto, St Pete en meer. We overwegen een tussentijdse overnachting in Dunedin voor een bezoek aan Honeymoon Island.

    Punt is......te veel om in een keer te zien, dus.....dan gaan we gewoon nog een keer!!!

    Succes met kiezen, gr Esther
    Gulfcoast 2016 http://sloofjes2016.blogspot.com
    New York 2015 Gulfcoast 2014 Las Vegas en Florida 2013
    Oude blogs: http://sloofjes-naar-florida.blogspot.nl



  5. Top | #5
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2013
    Berichten
    63

    Standaard Re: Reisschema kyra77: 1e keer Florida aug 2014

    Thanks Esther, ik denk dat one verslaving vanaf aankomende zomer gaat starten! thanks voor de tip vanaf homestad dus airboat toch doen voor de Everglades.

  6. Top | #6
    Florida Groupie Moolenschotjes's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2013
    Locatie
    Noord Brabant, nabij alle Sprookjes
    Berichten
    632

    Standaard Re: Reisschema kyra77: 1e keer Florida aug 2014

    Hoi Kyra,

    Lekker vooruitzicht hebben jullie en ook voldoende aantal dagen per locatie om leuke dingen te ontdekken in een rustig tempo.
    Indien je vanuit Homestead naar Key West rijden kunnen wij aanraden om te stoppen bij Islamora Bay Beach Cafe op Islamora Island - het is echt een paradijs daar... zie foto's van vorige zomer: http://florida-usa-2013.blogspot.nl/2013/07/islamorada-key-west.html
    Wij verbleven in Southernmost Hotel op Key West, wat een super mooie locatie is en prima gelegen nabij het strand en aan het begin van Duval Street. Er zit daar ook een franse bakker waar ze heerlijke croissants en cinnamon rolls verkopen.
    In de avond natuurlijk even naar Mallory Square waar veel entertainment is.

    Je kan trouwens ook overwegen om vanuit Naples de Tamiami Trail te volgen naar Homestead en langs deze trail een airboat ride te doen. Er zijn er ook die maar met maximaal 6 mensen varen, wat heel erg leuk is omdat het wat intiemer is en je meer contact hebt met de bestuurder.
    Zoals je ziet zijn er genoeg dingen te doen.
    Download ons RoadBook met veel Tips en Informatie over Florida en New York & Roadtrip naar Florida
    2016/2017/2018 - de Moolenschotjes in Florida www.moolenschotjes.blogspot.nl
    2015 - de Moolenschotjes in NYC via diverse staten naar Florida www.newyork-florida-usa-2015.blogspot.nl
    2014 - de Moolenschotjes in Florida www.florida-usa-2014.blogspot.nl



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •