Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 5 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 43

Onderwerp: Feestdagen: Memorial Day

  1. Top | #11
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: Memorial Day

    Ja klopt de meeste Goverment gebouwen zijn dus ook dicht, maar over het algemeen zijn commercieel zaken open.

  2. Top | #12

    Standaard Re: Memorial Day

    opwikipedia staat een hele lijst met alle feestdagen en wat in algemeen open en dicht is http://en.wikipedia.org/wiki/Holiday..._United_States

  3. Top | #13
    Florida Groupie Lea's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Locatie
    Den bosch
    Berichten
    326

    Standaard Drukte Memorial day

    Nu komen wij net in een druk weekend aan in Orlando. 29 mei
    Wie weet hoe het met de drukte zit rondom Memorial day.

    Want zou toch erg zonde zijn van onze flex tickets om die niet een zondag maar bijv pas dinsdag te kunnen gaan gebruiken omdat het beter is de drukte te vermijden in de parken. Gaat dan toch van de 14 dagen af zeg maar.

    We gaan geen Disney parken doen op zijn hoogt Animal Kingdom, gaat mij vooral om de andere parken en Busch gardens.

    Om nu over de koppen te moeten gaan lopen lijkt me ook niks maar zondag en maandag alleen te kunnen winkelen is ook niks, misschien voor mij wel maar niet echt leuk voor zoonlief van 16.

    Of zullen we maar gewoon beter de gok wagen en zorgen dat we gewoon erg vroeg al bij een park staan.

    <<Moderator Michael66: Ik heb je vraag toegevoegd aan het bestaande onderwerp over Memorial Day.>>
    Laatst gewijzigd door Michael66; 10-02-10 om 10:25.

  4. Top | #14
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Drukte Memorial day

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lea Bekijk Berichten
    Nu komen wij net in een druk weekend aan in Orlando. 29 mei Wie weet hoe het met de drukte zit rondom Memorial day.
    Memorial Day is een van de allerdrukste dagen/periodes van het jaar. Waar je ook naar toe gaat, men hangt met de benen buiten. In Florida zijn het gelukkig meestal bruine benen.......;-)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lea Bekijk Berichten
    Gaat dan toch van de 14 dagen af zeg maar.
    Hier ben ik je even kwijt; je kunt veertien dagen naar een park met de flextickets. Je was toch niet van plan om dat echt dagelijks te doen? Of je nu op zondag gaat of dinsdag, er zullen altijd ongebruikte dagen zijn, toch?



  5. Top | #15
    Florida Groupie Lea's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Locatie
    Den bosch
    Berichten
    326

    Standaard Re: Memorial weekend

    Ja dat laatste is ook wel zo en in eerste instantie wil je ook er alles uit halen wat er in zit natuurlijk.
    Ach ja dan gaan we gewoon zondag en maandag het lekker rustig aan doen en dan vanaf de dinsdag er lekker tegen aan.

  6. Top | #16
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Memorial weekend

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lea Bekijk Berichten
    Ja dat laatste is ook wel zo en in eerste instantie wil je ook er alles uit halen wat er in zit natuurlijk.
    Logisch, maar jullie gaan nu eenmaal in een relatief drukke periode. De kans dat je over de koppen kunt lopen, is dan extra groot. In dit schema kan je een idee krijgen van de drukte die Universal in die periode verwacht. Hoe drukker, hoe hoger de prijs van de express pass. In de eerste week van jullie vakantie is het vanaf dinsdag volgens de prognose rustig in Universal en IOA. Geniet er van!




  7. Top | #17
    Florida Groupie ronenivonne's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    458

    Standaard Re: Memorial weekend

    Ja wij komen ook net in dat weekend aan in Orlando.
    Wij zouden eigenlijk maandag naar universal gaan, maar dat slaan we nu maar even over. Verzinnen we wel wat anders om op die dag te doen.
    Gelukkig hebben we de villa al geboekt.
    2010 Rondreis Florida/ 2011 Orlando-Miami/ 2012 Orlando-LA/ 2013 West USA/ 2014 Orlando/ 2014 Rondje zuid Florida/ 2015 New York-Boston-Orlando/ 2017 Mia - Fort Lauderdale - Orlando - Mia/ 2018 Orlando/ 2019 Orlando




  8. Top | #18
    Florida Groupie Lea's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Locatie
    Den bosch
    Berichten
    326

    Standaard Re: Memorial weekend

    ja wij komen inderdaad op de zelfde dag aan maar met andere vlucht.
    Zondag zo wie zo wel gaan winkelen zeker de nodige boodschappen en ja maandag de echte memorial day ... ter plekke maar bekijken of iemand moet misschien een ideetje hebben maar zal wel erg moeilijk zijn als het overal zo druk is en anders maar kijken of we een biosje kunnen pikken ben je ook weer een paar uurtjes van de straat.

  9. Top | #19
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Memorial weekend

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lea Bekijk Berichten
    ja maar zal wel erg moeilijk zijn als het overal zo druk is en anders maar kijken of we een biosje kunnen pikken ben je ook weer een paar uurtjes van de straat.
    Het is lastig omdat we niet goed kunnen inschatten of je zoon 'anders' op grote drukte reageert. Eigenlijk zou ik me er ook niet al te druk over maken (.....:-k) die drukte hoort er bij. Als het niet druk is, dan verzinnen ze wel iets om het druk te maken......In die week is het bijvoorbeeld Gay week in Disney en zo bereiken ze steeds weer een nieuwe doelgroep.

    Vergeet ook niet dat jullie een heerlijk zwembad bij het appartement hebben waar je gerust ook een middagje kunt relaxen; it's siesta time! The Old Town is vlak om de hoek voor een klein kuiertje, de Flea Market is 'just down the road', Wal Mart en Outlets zijn 'just around the corner'.......



  10. Top | #20
    Florida Groupie Lea's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Locatie
    Den bosch
    Berichten
    326

    Standaard Re: Memorial weekend

    Drukte vind hij alleen maar lastig, gelukkig reageert hij wel wat "normaler "zeg maar.
    We kijken wel en inderdaad Old town is er ook nog wandelen we daar toch naar toe als ik het goed heb gezien is dat goed te doen.
    En kijk de eerste 2 dagen zijn al weer bijna gevuld ha ha.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •