Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 4 van de 5 EersteEerste ... 2345 LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 43

Onderwerp: Feestdagen: Memorial Day

  1. Top | #31
    Florida Groupie carmen1988's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    267

    Standaard Re: Feestdagen: Memorial Day

    Hallo,

    Ik ben er over aan denken om vrijdag 27 Mei naar Fort Myers Beach te gaan. Alleen hoe zit het dan met de drukte i.v.b Merorial weekend?? Iemand hier ervaring mee?

    Carmen

  2. Top | #32
    Newbie
    Ingeschreven
    May 2011
    Berichten
    11

    Standaard Re: Feestdagen: Memorial Day

    Hallo allemaal,
    Wij gaan van 30mei-8 juni naar florida..
    ik kom er ook net achter dat het de 30e dan memorial day is..
    Helaas beginnen wij in orlando en verblijven we daar tot de 3e van juni..
    Weet iemand of het mega druk gaat worden?
    Ik heb wel op de themepark busy day guide gekeken en daar de beste pretpark dagen uit gezocht maar goed.. die gegevens zijn waarschijnlijk op gewone dagen gebaseerd en niet op memorial day..
    Denken jullie dat het dinsdag de 31e al weer wat rustiger is? omdat ik heb gelezen dat vele amerikanen in het weekend ervoor er zullen zitten...
    Wij kunnen er niet meer voor kiezen om niet naar orlando te gaan, alles staat al vast... Ik hoop echt dat het mee zal vallen...

    Kan iemand mij mijn vrolijke gevoel terug geven?

  3. Top | #33

    Standaard Re: Feestdagen: Memorial Day

    dat weekend zelf zal het overal wel enorm druk zijn denk ik maar de dagen daarna wel minder.
    houd je vrolijke gevoel gewoon lekker vast druk of niet je bent lekker op vakantie dan

  4. Top | #34
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Berichten
    39

    Standaard Re: Feestdagen: Memorial Day

    Wij gaan in mei naar Florida, en eindigen onze trip in Miami (vlucht al geboekt)
    Nu blijkt dat precies memorial day weekend te zijn..
    Wat is nu slim? We willen wel graag de gebruikelijke miami dingen zien, is dit mogelijk?
    En is het slim om zsm een hotel te boeken?
    Aangezien het de laatste dagen van onze vakantie zijn zou ik het wel graag relaxed afsluiten, en niet in de gekkigheid belanden.. What to do!

  5. Top | #35
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Berichten
    112

    Standaard Re: Feestdagen: Memorial Day

    Memorial day weekend is een van de drukste weekenden in de US. Ik zou zo snel mogelijk proberen om een hotel te boeken ( als dit nu nog lukt) In 2003 waren wij toevallig ook in deze periode in Arizona, betaalden daar al voor een motel 8 bijna 175 dollar per nacht. Als het enigszins mogelijk is zou ik Miami mijden, het is daar echt heel erg druk, ook zijn er dat weekend diverse hip hop feesten etc.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 10-11-11 om 16:38. Reden: fqe

  6. Top | #36
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Berichten
    39

    Standaard Re: Feestdagen: Memorial Day

    hotel boeken gaat nog wel lukken voor eenschappelijke prijs. en ik zou miami idd graag mijden, maar het zijn onze laatste 3 dagen komende vanuit de keys, en we vertrekken ook naar huis vanuit miami op memorial day. is t misschien een idee om ons die 3 dagen in fort lauderdale te vestigen en vanuit daar de dingen in miami te bekijken?

  7. Top | #37
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    560

    Standaard Re: Feestdagen: Memorial Day

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door e-line Bekijk Berichten
    Wij gaan in mei naar Florida, en eindigen onze trip in Miami (vlucht al geboekt).Nu blijkt dat precies memorial day weekend te zijn..Wat is nu slim? We willen wel graag de gebruikelijke miami dingen zien, is dit mogelijk?
    Op zich is het geen probleem om Miami te bezoeken maar ik zou South Beach in ieder geval gedurende de avond proberen te mijden. Een aantal jaar geleden zaten we ook in Miami tijdens Memorial Day weekend en toen was Miami Beach vanwege de Urban Beach Weekend (ook wel Black Beach Weekend genoemd) nagenoeg onbereikbaar. De Urban Beach Weekend staat naast de muziek ook bekend om de hoeveelheid geweld (steek- en schietpartijen). Laatst las ik nog een stuk waarin bewoners van Miami Beach een demonstratie hadden georganiseerd om te pleiten voor een ban op de Urban Beach Weekend. Wellicht niet de plek waar je je vakantie wilt doorbrengen.

  8. Top | #38

    Standaard Re: Feestdagen: Memorial Day

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Guus Bekijk Berichten
    Wellicht niet de plek waar je je vakantie wilt doorbrengen.
    Wij kunnen dat helaas niet meer dan bevestigen! ook wij zaten er 2 jaar geleden met Memorial day weekend en die avond was verschrikkelijk! Wij wisten het ook niet van te voren anders hadden wij wel omgeboekt!
    Laatst gewijzigd door Ta2 Gerrit; 16-11-11 om 21:26. Reden: quote ingekort

  9. Top | #39
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Berichten
    784

    Standaard Re: Feestdagen: Memorial Day

    Dit jaar zijn we weer in Florida met Memorial Day. (in Sarasota). Misschien heb ik er over heen gelezen, maar waar kan ik info vinden over parades en andere festiviteiten op 28 mei?
    Het lijkt ons leuk om dit jaar een parade bij te wonen.

  10. Top | #40
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Feestdagen: Memorial Day

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stephie Bekijk Berichten
    maar waar kan ik info vinden over parades en andere festiviteiten op 28 mei?
    Het lijkt ons leuk om dit jaar een parade bij te wonen.
    Tsja, waar kijk je tegenwoordig als je informatie zoekt over de parade op Memorial Day in Sarasota....\\/.





Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •