Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Even voorstellen: FrankW

  1. Top | #1

    Standaard Even voorstellen: FrankW

    Hallo Iedereen, Ik ben Frank en heb zojuist mijn vliegtickets geboekt voor onze eerste reis naar Florida :-)
    We zijn 3 jaar terug voor 4 weken naar de west kust, voornamelijk California, geweest en we zijn verslaafd geraakt aan de US. Dit keer wordt het 2 weken Florida eind mei en 1 week New York, we gaan voor het eerst met onze kleine meid (2 jaar) een lange reis maken en ik heb zo'n vermoeden dat het weer helemaal top wordt. Ik ben dus vooral op zoek naar informatie en ik heb al het één en ander gelezen en volgens mij zit ik hier wel goed.

  2. Top | #2
    Florida Groupie Bieg's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2012
    Locatie
    Noord Holland / Windermere, Fl
    Berichten
    387

    Standaard Re: Even voorstellen FrankW

    Hoi Frank!

    Welkom op dit leuke forum. We zijn uiteraard allemaal bereid om jullie van tips te voorzien maar dan moeten we wel weten of jullie al een planning hebben .
    In ieder geval veel plezier met de voorpret!

    Groetjes, Monique


    Volg ons op ons blog : http://www.biegjes.nl

  3. Top | #3
    Florida Groupie Moolenschotjes's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2013
    Locatie
    Noord Brabant, nabij alle Sprookjes
    Berichten
    632

    Standaard Re: Even voorstellen: FrankW

    Welkom en jullie gaan een super leuke reis maken. De westkust is inderdaad super maar pas op want Florida kan verslavend zijn.
    Wij hebben er ervaring mee ;-)

    Je vindt hier veel informatie en het lezen van diverse reisverslagen van forum leden zal zeker ook inspiratie geven.
    Gezien de leeftijd van de kleine meid zullen jullie vast en zeker ook wat rust momenten willen inbouwen.

    Veel plezier met het plannen van jullie vakantie.
    Download ons RoadBook met veel Tips en Informatie over Florida en New York & Roadtrip naar Florida
    2016/2017/2018 - de Moolenschotjes in Florida www.moolenschotjes.blogspot.nl
    2015 - de Moolenschotjes in NYC via diverse staten naar Florida www.newyork-florida-usa-2015.blogspot.nl
    2014 - de Moolenschotjes in Florida www.florida-usa-2014.blogspot.nl

  4. Top | #4

    Standaard

    Thanks voor de leuke reacties. Ik heb inderdaad al veel teruggevonden op het forum (kijk mijn ogen uit hier). Zal een globale planning in een niewe thread starten, ben benieuwd naar de reacties.

    Wow Moolenschootjes, wat hebben jullie een gaaf blog gemaakt en dat Roadbook ga ik ook zeker goed doornemen :-)

    Hey Monique, jullie hebben ook een top blog. Ben wel een beetje jaloers op al die blogs!
    Laatst gewijzigd door Michael66; 29-01-14 om 01:06. Reden: 1+1+1

  5. Top | #5
    Florida Groupie Moolenschotjes's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2013
    Locatie
    Noord Brabant, nabij alle Sprookjes
    Berichten
    632

    Standaard Re: Even voorstellen: FrankW

    Dank je Frank, wellicht steken we je aan om ook zo'n mooi reisblog te maken
    Veel plezier met het lezen van al die verhalen en tips
    Download ons RoadBook met veel Tips en Informatie over Florida en New York & Roadtrip naar Florida
    2016/2017/2018 - de Moolenschotjes in Florida www.moolenschotjes.blogspot.nl
    2015 - de Moolenschotjes in NYC via diverse staten naar Florida www.newyork-florida-usa-2015.blogspot.nl
    2014 - de Moolenschotjes in Florida www.florida-usa-2014.blogspot.nl



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •