Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 4 van de 7 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 66

Onderwerp: Parkeren Miami Beach en Fort Lauderdale

  1. Top | #31
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Goedkoop parkeren Ocean Drive / Collins / 22nd

    Of helemaal geen auto huren. Of je auto ergens parkeren waar het gratis is en met de bus naar je hotel.

    O, er zijn zoveel mogelijkheden om te ontsnappen aan die "legale diefstal" zoals je dat zo mooi noemt. Ik noem het trouwens liever een kwestie van vraag en aanbod. Blijkbaar willen er veel mensen $25 per dag voor betalen, want ze blijven maar komen die toeristen.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  2. Top | #32
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    24

    Standaard Re: Goedkoop parkeren Ocean Drive / Collins / 22nd

    Nou ik denk dat men niet veel keus heeft net als in Nederland en met name Amsterdam.

    Er is geen Amsterdammer die het met het parkeerbeleid eens is hoor.
    Het was destijds in het leven geroepen om betere doorstroming te creëren in de binnenstad met name voor het winkelend publiek. Echter door het verstrekken van betaalde vergunningen bleef het probleem bestaan. De mensen die niet wilde betalen zetten vervolgens hun auto 2 kilometer verderop in een ander standsdeel waarddor de mensen daar weer gingen klagen dus kwam daar ook betaald parkeren etc etc.
    Nu is geheel Amsterdam betaald parkeren en het probleem zelf is niet opgelost.

    Ik wil gewoon in de buurt van mijn hotel mijn auto kwijt tegen een normaal bedrag en ik wil niet geript worden.

    Die grote garage op de hoek voor aan bij Lincoln rechts is dat geen publieke garage, weet iemad hoe duur die is ??
    Laatst gewijzigd door Pimpit; 24-03-08 om 17:40.

  3. Top | #33
    Florida Groupie Yvet's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Delft
    Berichten
    622

    Standaard Re: Goedkoop parkeren Ocean Drive / Collins / 22nd

    Dan is het mss een optie om een ander hotel te nemen.
    Of ergens in een andere (minder touristische plaats) te gaan overnachten.

    Misschien wil je dat helemaal niet maar het is het 1 of het ander......
    Je zult je erbij neer moeten leggen net zoals je zult moeten wat betreft het parkeerbeleid van Amsterdam.

    Het is nu eenvoudigweg zo dat er een parkeerbeleid is en dat daar kosten aan verbonden zitten. En naar blijkt ook in Miami.
    Je kunt heel nederlands voor een dubbeltje eerste rang willen zitten maar dan moet je wrs toch je eisen aanpassen.

    Een ander hotel heeft mss gratis parkeren of voor een lager bedrag. Ga je iets verderop slapen in een minder touristische plaats dan is het vaak gratis parkeren bij je hotel.
    Misschien kun je hem in de gemeentelijke parkeerplaatsen zetten waar Michael het over heeft, dat levert je toch zon $9 per dag op.

    December 2012 met 8-daagse Disney Fantasy Cruise.
    Mei 2013 met 15-daagse Trans Atlantische Disney Magic cruise


  4. Top | #34
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    24

    Standaard Re: Goedkoop parkeren Ocean Drive / Collins / 22nd

    10- 12 $ per dag is mee te leven maar $25 is van de gekken.

    Ik overweeg ook om een appartement in Miami of Lauderdale te huren met parkeerplaats dan heb ik luxe en parkeren en per saldo goedkoper dan een hotel met extra parkeer geld.
    Als ik, in geval van Ft Lauderdale,dan naar SOBE wil dan mik ik die meter wel een keer vol.

  5. Top | #35
    Florida Groupie Marcelg's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    Key West, Florida
    Berichten
    461

    Standaard Re: Goedkoop parkeren Ocean Drive / Collins / 22nd

    Het is allemaal afhankelijk van de omgeving dat is nu eenmaal zo $25 per dag is toch een lachertje vergeleken met Amsterdam.
    Mocht je wel een hotel met extra valet parkeren hebben, vergeet dan niet dat het ook nog eens normaal is om degene die je auto aan je terug geeft wat tip geld te geven.
    Gelukkig kun je hier gratis naar het toilet.

  6. Top | #36
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2007
    Berichten
    24

    Standaard Re: Parkeren in Miami

    Wij betaalde in hotel holiday inn 18 dollar per dag, belde vanuit de hotel kamer en binnen 10 minuten stond de auto klaar voor de deur, airco al aan, ideaal.
    Als we alleen even terug naar het hotel gingen om even om te kleden of wat dan ook, zeiden we tegen die lui van Valet dat we binnen kwartier terug waren en dan lieten ze de auto voor de deur staan.
    Het is ons heel goed bevallen.

  7. Top | #37

    Standaard Re: Parkeren in Miami

    We volgen de discussie over het parkeren, maar weet iemand ook of je met een Camper Miami binnenkomt en ergens kunt parkeren? We hebben eerder aan de Westkust van Amerika getoerd daar was dat nergens een probleem. Miami lijkt lastig te worden. We hebben geprobeerd met parkeerbeheer te mailen maar dat lukt niet echt. Wie weet meer?

  8. Top | #38
    Florida Groupie Chicco68's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Het Zonnige Zuiden
    Berichten
    290

    Standaard Re: Parkeren in miami

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Natasja L. Bekijk Berichten
    Dat maakt niet uit. Het bedrag blijft hetzelfde, bijvoorbeeld 25 dollar per dag. Al laat ik 10 keer mijn auto voorrijden, dat maakt qua bedrag niets uit.
    Ik las ook ergens dat het normaal is om de persoon welke je auto ophaalt/wegbrengt een fooi krijgt. Hoeveel geven jullie gemiddeld aan deze persoon?

    Verder zou ik graag willen weten in hoeverre je valid parking vantevoren kunt regelen. Bij de hotels waar wij naartoe gaan is zover ik heb kunnen zien overal de mogelijkheid tot valid parking. Echter ik vraag me dit af, omdat wij het 's avonds pas om 18.00 uur op Miami Airport aankomen. Dus het zal het wel al vrij laat zijn voordat wij bij ons hotel aankomen. Zijn er dan nog altijd genoeg plaatsen vrij voor valid parking? Of is het zo dat je de kans hebt dat alles al vol zit en alsnog zelf een parkeerplaats moet regelen?
    Verder zou ik graag willen weten of je op Miami Beach je auto voor onbepaalde tijd langs de kant van de weg kunt parkeren of zijn er tijdslimieten aan verbonden (max 3 u parkeren o.i.d.) ?

  9. Top | #39
    Florida Groupie Natasja L.'s Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Locatie
    Momenteel woonachtig in Great Falls, VA, USA.
    Berichten
    320

    Standaard Re: Parkeren in miami

    Wij geven 1 à 2 dollar; het ligt er aan in wat voor hotel we verblijven. Als we erg lang hebben moeten wachten, dan slaan we de tip over. Ik heb nog nooit meegemaakt dat een valet parking bij een hotel vol was. Op verschillende tijden zijn we bij het hotel aangekomen, ook laat in de avond en wij hebben daar nooit problemen mee gehad. Als ik heb aangegeven bij het inchecken dat wij van de valet parking gebruik maken, dan wordt dat gelijk geregistreert. Ik betaal vanaf dat moment een X bedrag voor valet parking. Ik maak me nooit druk om het feit dat een valet parking vol zou zijn, want dat is hun probleem. Ik heb er tenslotte al voor betaald.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 15-03-09 om 09:20. Reden: full quote eruit

  10. Top | #40
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Parkeren in Miami

    Bij het hotel waar we heen gaan in Miami Beach (Casablanca on the ocean), schijnt ook alleen maar valet parking te zijn... hoe zit het eigenlijk als zo'n gup schade aan je auto maakt? Jij moet 'm immers weer netjes inleveren bij de maatschappij...



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •