Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 7 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 66

Onderwerp: Parkeren Miami Beach en Fort Lauderdale

  1. Top | #21
    Florida Groupie Natasja L.'s Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Locatie
    Momenteel woonachtig in Great Falls, VA, USA.
    Berichten
    320

    Standaard Re: Parkeren in miami

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dr. Phlox Bekijk Berichten
    Hoi Natasja,
    Even voor de duidelijkheid. We komen aan, laden uit betalen een x bedrag per dag en de auto wordt netjes geparkeerd.
    Dat klopt helemaal. Je komt aanrijden, stapt uit, pak je spullen uit de auto (vaak wordt dat ook voor je gedaan), wacht op je kaartje en zij gaan de auto voor je parkeren.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dr.Phlox Bekijk Berichten
    Krijg je dan je sleutel weer terug of blijft deze bij de receptie?
    Nee, de sleutel krijg je niet terug. Die houden zij. Je krijgt een kaartje mee. Meestal bellen wij vanuit de kamer dat we de auto nodig hebben. Je moet dan je naam en/of het nummer opgeven wat op je kaartje staat. In de tijd dat wij naar beneden gaan en buiten zijn, staat de auto al klaar. Je kan ook daar ter plaatse om je auto vragen. Het is waar jij de voorkeur aan geeft.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dr. Phlox59407
    En hoe werkt het dan als je meerdere keren per dag je auto ophaal en weer weg zet. Is dat dan ook tarief?
    Dat maakt niet uit. Het bedrag blijft hetzelfde, bijvoorbeeld 25 dollar per dag. Al laat ik 10 keer mijn auto voorrijden, dat maakt qua bedrag niets uit. Ik weet niet hoe dat geregeld is bij een parkeergarage. Misschien dat iemand anders daar een antwoord op kan geven?

    Wij vinden valet parking ideaal!!

  2. Top | #22
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Parkeren in miami

    De afgelopen keer sliepen we in Miami in het Sonesta Coconut Grove. Daar was ook de mogelijkheid voor Valet Parking (iets van $25). Er was ook een parkeergarage. Daar betaalde je elke keer als je erin reed $5. Dus als je vaak de auto in en uit rijd dan ben je misschien goedkoper uit met Valet.
    Verschilt volgens mij ook per garage.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 15-03-09 om 09:18. Reden: full quote eruit
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #23
    Florida Groupie Natasja L.'s Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Locatie
    Momenteel woonachtig in Great Falls, VA, USA.
    Berichten
    320

    Standaard Re: Parkeren in miami

    Is het niet al een tijdje geleden dat je daar geslapen hebt? De prijs van van valet parking zal niet erg gestegen zijn, toch? Wat vond jij van de valet parking bij het Sonesta of heb je de auto in de parkeergarage gezet? Vertel ons jouw ervaring.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 15-03-09 om 09:18. Reden: full quote eruit

  4. Top | #24
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Parkeren in miami

    Op de site staat Parking: The hotel offers Valet Parking for $23 per night in our parking garage.
    We zijn er in 2007 geweest.

    Wij hebben de auto zelf in de garage gezet. Vonden we net zo handig..
    We waren meestal toch hele dagen weg dus we hoefden er niet steeds in en uit.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 15-03-09 om 09:19. Reden: full quote eruit
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  5. Top | #25
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    560

    Standaard Re: Parkeren in Miami

    Het grootste voordeel van valetparking is dat je nooit hoeft te zoeken naar een parkeerplekje, je altijd droog in en uit kunt stappen en het veilig is. In een publieke parkeergarage is het altijd de vraag of er plaats is. Vooral op Miami Beach zijn deze snel vol.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 29-02-08 om 11:15.

  6. Top | #26
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    24

    Standaard Goedkoop parkeren Ocean Drive / Collins / 22nd

    Met grote interesse volg ik al jullie verhalen en vooral het Parkeer gebeuren heeft mijn aandacht.

    Meestal als ik in Miami ben verblijf ik in hotel Marseille, niet omdat het zo goed is (want dat is het niet) maar het ligt aan het strand, dichtbij Ocean Drive en Lincoln en het heeft een eigen parkeerterreintje om de hoek !!!
    De kosten zijn echter exponentieel gestegen de laatste jaren en het staat nu op $ 25,- p/d hetgeen van de gekke is vind ik zelf. :twisted:

    Mijn vraag voor dit topic:

    Waar kan ik goedkoper parkeren in de buurt van Collins tot de 22nd street, Ocean Drive, Lincoln ; een beetje die buurt.

    Graag adressen en prijzen, wel zo makkelijk voor iedreen die daar naar toegaat.

    Alvast bedankt voor de moeite. =D>

    Groeten Pimp-it

  7. Top | #27
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Valet Parking etc.

    Gemeentelijke parkings: http://www.miamibeachfl.gov/NEWCITY/...ng/geninfo.asp

    Maar die zijn ook behoorlijk prijzig: $16 per dag (>4 uur).

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  8. Top | #28
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    560

    Standaard Re: Valet Parking etc.

    Ongeveer €10 per dag. Laatst betaalde ik in Amsterdam nog ruim €4,- per uur. Dan valt het in Miami m.i. toch alleszins mee.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 15-03-09 om 09:19. Reden: full quote eruit

  9. Top | #29
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Goedkoop parkeren Ocean Drive / Collins / 22nd

    Was ook een beetje sarcastisch bedoeld. Omgerekend €10 betalen voor een dagje parkeren is natuurlijk erg weinig, zoals je al aangeeft. Zeker in een omgeving waar nou eenmaal de ruimte wat beperkter is dan in bijv. de omgeving van Kissimmee.

    Maar ja, als Nederlander kan het natuurlijk niet anders dan dat je nog goedkoper probeert te parkeren, zodat je weer meer geld uit kunt geven om als je door de douane gaat even peentjes te zweten ... maar dat is een ander onderwerp.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  10. Top | #30
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    24

    Standaard Re: Goedkoop parkeren Ocean Drive / Collins / 22nd

    Kijk als inwoner van Amsterdam moet ik andere stadsdelen ook 4 euro per uur betalen maar daar verblijf ik natuurlijk maar even
    Als ik twee weken elke dag voor 25 dollar aan de beurt (Marseille) ben en ik ben voor een groot gedeelte van de dag foetsie ben, is dat wel 350 dollar voor niks; snap je.
    Daar weet ik wel iets leukers voor te doen.
    Nou hoef ik gelukkig niet op een eurootje te kijken maar Parkeergeld vind ik in principe legale DIEFSTAL ook al is het maar 20 cent.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •