Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 7 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 66

Onderwerp: Parkeren Miami Beach en Fort Lauderdale

  1. Top | #1
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Berichten
    24

    Standaard Parkeren in Miami Beach

    Hallo Miami gangers.
    Vraagje (ondanks dat ik ins en de outs wel ondertussen wel weet in Miami na 12 jaar) heb ik toch een vraagje :lol: Het parkeren wordt elk jaar duurder en duurder heeft iemand ervaring met parkeerplaatsen tegen betaling natuurlijk maar dan niet bij je hotel???
    En anders parkeer ik de auto toch bij het hotel kreeg alleen een mailtje dat er geen garantie is op plekken lekker dan wel vetalen en niet 100% zeker op een plek pffff :cry: [/b]

  2. Top | #2
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Parkeren Miami Beach

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door brenda
    En anders parkeer ik de auto toch bij het hotel kreeg alleen een mailtje dat er geen garantie is op plekken lekker dan wel betalen en niet 100% zeker op een plek pffff :cry:
    Als je auto er niet staat dan betaal je ook geen parkeergeld hoor...
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #3
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Berichten
    24

    Standaard

    Jawel je moet gewoon betalen dat is het m nou juist als je uitcheckt wordt het aantal dagen x het parkeerbedrag er van afgehaald

    ik bedoel wordt van je creditkaart er afgehaald en als je incheckt vragen ze of je je auto wilt parkeren krijg je ook een kaartje wat je op het dashbord moet doen. Einde van de rit bij het uitchecken weten ze precies hoeveel dagen je gelogeerd hebt en zien ze dus ook dat je zoveel dagen gebruik hebt gemaakt van de parkeerplaats (plek of geen plek) daarom mailde ze mij al met geen garantie op plek vol = vol belachenlijk toch???
    Laatst gewijzigd door Michael66; 11-04-09 om 12:49. Reden: samengevoegd

  4. Top | #4
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard

    Dat klinkt wel erg dom ja.. Is je kamer wel gegarandeerd of krijg je daar ook een kaartje voor?
    'Als je mazzel hebt mag je hier slapen en anders is er op het strand een plekje op een strandstoel'

    Klinkt mij in de oren als heeeel makkelijk verdienen: je maakt standaard te weinig parkeerplaatsen maar smeert wel iedereen een kaartje aan. Je hebt het van te voren gemeld dus niemand kan erover klagen..

    Welk hotel is dit eigenlijk?
    Laatst gewijzigd door Michael66; 11-04-09 om 12:48. Reden: full quote eruit
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  5. Top | #5
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Berichten
    24

    Standaard

    Hoi Nijt,

    Nou geloof het of niet het is dus wel zo. Ben net terug.
    Je checkt in en zegt dat je een auto hebt je krijgt een kaartje voor op de vooruit van de auto zodat je op die parkeerplaats kunt staan. Maar als je te laat bent met de auto is het terrein vol en vol is vol!!! Gebeurde ons dus ook!!! Gevolg kan je auto ergens anders parkeren maar die plek moet je dan ook betalen aan de parkeermeter of de parkeergarage.

    Sorry ik schreef je naam verkeerd excuus parfum hiervoor! :wink:
    Maar amerikanen zijn enorm goed in geld afhandig te maken!!!! Ze doen het waar je zelfs bij staat.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 11-04-09 om 12:48. Reden: samengevoegd

  6. Top | #6
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Berichten
    43

    Standaard Parkeren bij Miami beach op zondag

    Hallo
    We zijn van plan om vanuit Fort Lauderdale op een zondag 29 april een uitstapje naar Miami Beach te maken en daar rond 10 AM te zijn.

    In ieder geval willen we Art Deco district , Lincoln road en South beach bekijken.

    Heeft iemand ervaring met parkeren op zondag in Miami beach?
    Nog parkeertips?

    Alvast bedankt
    Arno

  7. Top | #7
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Berichten
    23

    Standaard Re: Parkeren bij Miami beach op zondag

    arno,
    als je op Collins Avenue afslaat op Lincoln Road vind je direct een grote parking, niet overdekt, en niet duur. Het is op loopafstand van de beach.
    Wij hebben het vorig jaar november ook op zondagmorgen gedaan, prima.
    succes, pietje

  8. Top | #8

    Standaard Re: Parkeren bij Miami beach op zondag

    Op 8th & Washington heb je ook een redelijk grote parkeergarage, hier is meestal wel genoeg ruimte. Het kost geloof ik max. 8 dollar per dag om daar te parkeren en in 3 stappen sta je op Ocean Drive...

  9. Top | #9
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    560

    Standaard Re: Parkeren bij Miami beach op zondag

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arnovdb Bekijk Berichten
    Heeft iemand ervaring met parkeren op zondag in Miami beach? Nog parkeertips?Arno
    Er zijn genoeg parkeergarages in de omgeving van het Art Deco district. Ze staan goed aangegeven, dus ik neem aan dat verdere aanwijzingen niet noodzakelijk zijn. De beste tip dit ik je kan geven is een simpele, zorg dat je op tijd bent. De parkeergarages zijn altijd erg snel vol. Ga dus vroeg die kant op. En aangezien je dan toch lekker op tijd bent, neem eens de tijd om te gaan ontbijten op Ocean Drive. Kan ik je absoluut aanbevelen.

  10. Top | #10
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2007
    Berichten
    19

    Standaard Re: Parkeren bij Miami beach op zondag

    Hoi,

    Wij hebben zijn in februari op de bonnefooi op zondag naar South Beach gereden (vlak nadat we de auto hadden gehuurd om 13.00 uur) en hadden helemaal geen problemen met parkeren.

    De route weet ik niet meer, maar het was in een parkeergarage ergens in een zijstraatje in het midden van Ocean Drive. 5 min. van het strand. Volgens mij hoef je je niet druk te maken over parkeren, zeker niet als je zo vroeg bent.

    Have fun!

    Patricia



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •