Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 22

Onderwerp: Electronic ticket (E-ticket)

  1. Top | #11
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2005
    Berichten
    40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door corrus
    (Kom op, Martinair... E-tickets werken écht goed, ook op US bestemmingen)


    Greetz! :mrgreen:

    .
    Martinair gebruikt ook e-tickets hoor. Ik heb die in oktober vorig jaar gehad naar Miami en nou weer voor volgende maand naar Orlando.

  2. Top | #12
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: Electronic ticket (E-ticket)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Harm
    Hallo corrus
    Je opmerking dat je dat de beveiligingsbeambte je stond te “engen”, zou wel eens kunnen kloppen. Veel reizigers doen op schiphol arrogant of komen betweterig over.
    Da's een goeie...
    Regels zijn regels, en daar heb ik me maar gewoon aan te houden, (simpel toch?)
    En ik ben toch wel de allerlaatste, die arrogant zal overkomen of opstelt, ik respecteer iedereen, ongeacht zijn/haar werk, ras/of afkomst.
    Alleen moeten ze niet met dingen aankomen die gewoon niet waar zijn...
    Als men jou bij die categorie inschat dan zou dat wel eens kunnen.
    Tja, dan hebben ze kennelijk niet zoveel mensenkennis en luisteren en kijken ze toch niet zo goed naar me :mrgreen:
    () waarom zou jij als particulier een ATB printer moeten leasen????????
    Harm
    Nou... niet als particulier hoor (zou wél stoer staan :lol: )... vroeger kon je ze gewoon voor ongeveer 12.000,- euri, kopen, maar dat heeft IATA, 5 jaar geleden veranderd... De lease kost nu iets rond de 300 euro p.m. maar dat is dus over een paar jaar gelukkig voorbij...

  3. Top | #13
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2005
    Berichten
    92

    Standaard Re: Electronic ticket (E-ticket)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door corrus
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Harm
    waarom zou jij als particulier een ATB printer moeten leasen????????Harm
    Nou... niet als particulier hoor (zou wél stoer staan :lol: )... vroeger kon je ze gewoon voor ongeveer 12.000,- euri, kopen, maar dat heeft IATA, 5 jaar geleden veranderd... De lease kost nu iets rond de 300 euro p.m. maar dat is dus over een paar jaar gelukkig voorbij...
    Jeez Corrus die handel is kwaait ekspensiv?
    En dan nemen de airlines ook nog een deel van je inkomsten op uitgifte af? ops:

    groet,
    Trainspotters

  4. Top | #14
    Florida Groupie Marcelg's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    Key West, Florida
    Berichten
    461

    Standaard

    E-tickets is geweldig, als ik in de States vlieg check ik al in via het internet 12 uur voor aanvang van de vlucht en heb dus al mijn boarding pass.

    Als er mensen zijn die nu denken dat je een e-ticket helemaal nooit bij je hoeft te hebben dan zou ik nog maar eens goed nadenken over een andere Amerikaanse regel.
    Je moet ter allertijden bij de Amerikaanse immigratie kunnen aantonen dat je een retour vlucht hebt (als je via het visa waiver programm komt).
    Ik weet dat Martinair je een retour ticket geeft, maar vlieg je met een maatschappij die dat niet doet dan kun je nog aardig wat narigheid verwachten en dit alleen maar omdat je geen papiertje mee wilt nemen.
    En maar klagen dat het allemaal zo lang duurt, kijk nou gewoon eens naar de mensen die alles netjes ingevuld (Groen en Wit, de juiste papieren enz) die zijn er zo doorheen, maar dan komt er weer 1 die dat niet heeft Ohhhhhhhh nu staat de rij weer 10 minuten stil.
    Het is ook niet makkelijk om je naam en adres in te vullen.

  5. Top | #15
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Berichten
    76

    Standaard

    Ik heb toevallig ons e-ticket naast me liggen en de eerste opmerking is: "Dit is uw e-ticket, gelieve uit te printen en mee te nemen tijdens uw reis."
    Ach en hoe zwaar en groot zijn twee A4-tjes nou helemaal. :lol: Ik vind het een geweldige uitvinding.

  6. Top | #16
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: Electronic ticket (E-ticket)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Trainspotters
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door corrus
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Harm
    waarom zou jij als particulier een ATB printer moeten leasen????????Harm
    Nou... niet als particulier hoor (zou wél stoer staan :lol: )... vroeger kon je ze gewoon voor ongeveer 12.000,- euri, kopen, maar dat heeft IATA, 5 jaar geleden veranderd... De lease kost nu iets rond de 300 euro p.m. maar dat is dus over een paar jaar gelukkig voorbij...
    Jeez Corrus die handel is kwaait ekspensiv?
    En dan nemen de airlines ook nog een deel van je inkomsten op uitgifte af? ops:

    groet,
    Trainspotters
    We doen het allemaal verkeerd...
    We beginnen gewoon een airline...
    Het probleem is echter... waar sleep ik even snel 10 Dreamliners vandaan... (zucht)


  7. Top | #17
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ceetje
    Ik heb toevallig ons e-ticket naast me liggen en de eerste opmerking is: "Dit is uw e-ticket, gelieve uit te printen en mee te nemen tijdens uw reis."
    Ach en hoe zwaar en groot zijn twee A4-tjes nou helemaal. :lol: Ik vind het een geweldige uitvinding.
    Er zijn (helaas) nog IATA kantoren die er nog niet aan kunnen wennen, dus vandaar die tekst

    Da's mooi... en dan te denken dat je gewoon alleen met je paspoort kunt inchecken, bij incheck zal niemand vragen naar je "E-Ticket"... :lol: :lol:, want die hebben ze reeds E-lectronisch in hun bezit.. :lol: En inderdaad... een hele goede oplossing... 8) 8) 8)

    Jammer van die A4-tjes... :lol: :lol:

    .

  8. Top | #18
    Florida Groupie Harm's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    gouda
    Berichten
    329

    Standaard

    Of ik met een e-ticket vlieg of met een normaal ticket is mij om het even. Als ik op vakantie ga en even in de rij moet staan ook. Helaas zijn er veel mensen die zonodig hun gelijk willen halen bij douane en veiligheidscontroles en dan voor veel oponthoud zorgen. Het voordeel van een E ticket zit hem niet bij de reiziger, maar bij de vliegmaatschappijen. Die hoeven nu alleen maar een papiertje met een nummer afgeven i.p.v. een ticket. De reiziger blijft altijd in onzekerheid of het nummer wel goed is en of het wel in de database staat. Een ticket geeft daarover veel meer zekerheid. Verder heb ik als ik op reis ga alles op orde . Ik probeer op tijd in te checken alle papieren bij mij te hebben ( ook een afdrukje van mijn E- ticket) ben beleeft tegen douane en beveiligingsbeambten etc.etc. en heb nog nooit problemen gehad.
    Harm

  9. Top | #19
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Harm
    Of ik met een e-ticket vlieg of met een normaal ticket is mij om het even. Als ik op vakantie ga en even in de rij moet staan ook. Helaas zijn er veel mensen die zonodig hun gelijk willen halen bij douane en veiligheidscontroles en dan voor veel oponthoud zorgen. Het voordeel van een E ticket zit hem niet bij de reiziger, maar bij de vliegmaatschappijen. Die hoeven nu alleen maar een papiertje met een nummer afgeven i.p.v. een ticket. De reiziger blijft altijd in onzekerheid of het nummer wel goed is en of het wel in de database staat. Een ticket geeft daarover veel meer zekerheid. Verder heb ik als ik op reis ga alles op orde . Ik probeer op tijd in te checken alle papieren bij mij te hebben ( ook een afdrukje van mijn E- ticket) ben beleeft tegen douane en beveiligingsbeambten etc.etc. en heb nog nooit problemen gehad.
    Harm
    Laat maar....

  10. Top | #20
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Harm
    Of ik met een e-ticket vlieg of met een normaal ticket is mij om het even. Als ik op vakantie ga en even in de rij moet staan ook. Helaas zijn er veel mensen die zonodig hun gelijk willen halen bij douane en veiligheidscontroles en dan voor veel oponthoud zorgen. Het voordeel van een E ticket zit hem niet bij de reiziger, maar bij de vliegmaatschappijen. Die hoeven nu alleen maar een papiertje met een nummer afgeven i.p.v. een ticket. De reiziger blijft altijd in onzekerheid of het nummer wel goed is en of het wel in de database staat. Een ticket geeft daarover veel meer zekerheid. Verder heb ik als ik op reis ga alles op orde . Ik probeer op tijd in te checken alle papieren bij mij te hebben ( ook een afdrukje van mijn E- ticket) ben beleeft tegen douane en beveiligingsbeambten etc.etc. en heb nog nooit problemen gehad.
    Harm
    Helemaal eens. Of ze nu een E- of "gewoon" ticket afgeven, er kan altijd iets mis gaan. En als je dan gewoon je huiswerk hebt gedaan hoeft dat helemaal geen punt te zijn.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •