Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: Even voorstellen: pajaro

  1. Top | #1

    Standaard Even voorstellen: pajaro

    Hallo allemaal!

    Ik ben Kevin, 25 jaar en kom uit Amersfoort. In het dagelijks leven ben ik audiovisueel medewerker op een groot pretpark in Nederland. Daar bedien ik licht, geluid en beeld bij de shows. In de maanden november en december ben Ik de vaste geluidsman van Sinterklaas en ga veel met hem op stap om overal van zijn bedrijfsbezoeken een enorm feest te maken. Daarnaast ben ik ook beheerder van een Sinterklaas forum.

    Na veel verhalen gehoord te hebben van mijn collega's kreeg ik zelf ook zin om eens naar Orlando te gaan. Ik ga samen met mijn vriend 2 weken in juni naar Orlando, de reis is inmiddels geboekt. Ik zal daar later hier op het forum wat meer over posten. Ook zit ik er aan te denken om een blog bij te houden! Kortom de voorpret is al van start gegaan! Ik hoop dat ik hier veel nuttige tips en informatie kan vinden. Maar dat komt vast wel goed!

    Groet,
    Kevin

  2. Top | #2
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Tijdelijk niet in: Kissimmee / Orlando
    Berichten
    1.273

    Standaard Re: Even voorstellen: pajaro

    Alvast heel veel plezier op het forum !
    Founder of 2 Florida/Orlando forums

    Karakter zonder kennis heeft vaker succes dan kennis zonder karakter!
    Florida: 2002,2003,2004,2005,2006,2007,2009(2x),2010,2011(2 x), 2012(2x),2013(2x),2014(2x),2015(2x),2016,2017(2x), 2018,2019(2x),2023

  3. Top | #3
    Stamgast mineke's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Locatie
    ilpendam
    Berichten
    246

    Standaard Re: Even voorstellen: pajaro

    Welkom op het Florida Forum Kevin, dat komt zeker goed, er valt heel veel te lezen op dit Forum en je doet er heel veel ideeen op.
    Heel veel plezier alvast met de voorbereidingen, alleen nog een dingetje Florida kan nogal verslavend zijn gelukkig zijn daar geen pilletjes voor en mocht je aan een blog beginnen ga ik je zeker volgen.
    grtjes Mineke

  4. Top | #4
    Florida Groupie Moolenschotjes's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2013
    Locatie
    Noord Brabant, nabij alle Sprookjes
    Berichten
    632

    Standaard Re: Even voorstellen: pajaro

    Welkom Kevin, jullie gaan Orlando zeker leuk vinden er is daar en in de omgeving veel te beleven.
    Wij zijn benieuwd of je een reisblog gaat bijhouden en gaan gezellig meelezen als je er een begint.

    Veel plezier met het plannen van jullie vakantie.
    Download ons RoadBook met veel Tips en Informatie over Florida en New York & Roadtrip naar Florida
    2016/2017/2018 - de Moolenschotjes in Florida www.moolenschotjes.blogspot.nl
    2015 - de Moolenschotjes in NYC via diverse staten naar Florida www.newyork-florida-usa-2015.blogspot.nl
    2014 - de Moolenschotjes in Florida www.florida-usa-2014.blogspot.nl

  5. Top | #5

    Standaard Re: Even voorstellen: pajaro

    Bedankt voor de leuke reacties! Ik las inderdaad al dat het een virus is... leuk, heb ik straks 2 virussen! (Sint&Piet en Florida haha!)

    Voor de mensen die het leuk vinden hierbij de link naar de blog van ons: http://www.kevinkeppel.nl
    En ook een draadje hierover op dit forum: http://www.floridaforum.nl/showthrea...Kevin-en-Rowan

  6. Top | #6
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Even voorstellen: pajaro

    Welkom. Ben je de geluidsman van de échte Sinterklaas? In Florida zul je helaas niet veel Sinterklaas tegenkomen, wel zijn neef Santa Claus
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  7. Top | #7

    Standaard Re: Even voorstellen: pajaro

    Nee, niet die je op de tv ziet. Maar wel de geluidsman van de échte Sinterklaas, elke Sinterklaas is echt natuurlijk! En dat ik daar geen Sinterklaas tegenkom is niet erg hoor. November en December is meer dan genoeg



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •