Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: Even voorstellen: Marisje70

  1. Top | #1
    Newbie
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Locatie
    Netherlands
    Berichten
    5

    Standaard Even voorstellen: Marisje70

    precies 20 jaar geleden ben ik voor 3 weken florida gaan bezoeken. prachtig, en helemaal verliefd op dit prachtige deel van amerika. nu 20 jaar later, 2 kinderen rijker (2jongens van resp. 15 en 19) gaan we weer terug. juli '14 voor 2,5 week. nu nog uitzoeken wat we zeker willen gaan doen. mijn man is geen fan van parken dus gaan we reduceren tot 2 a 3 disney parken, en ik wil heel graag terug naar sea world. ook wil ik zeker iedereen de everglades en the keys laten zien. we huren een auto dus mogelijkheden te over. komt ie....... wie heeft er tips !? groetjes en tot schrijfs!

  2. Top | #2
    Florida Fanaat Esther2013's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    945

    Standaard Re: even voorstellen: marisje70

    Heerlijk vooruitzicht!
    Lekker veel reisverslagen/blogs lezen en zelf ideeën op doen. Dan kun je ook gerichter vragen stellen....
    Succes!
    Gulfcoast 2016 http://sloofjes2016.blogspot.com
    New York 2015 Gulfcoast 2014 Las Vegas en Florida 2013
    Oude blogs: http://sloofjes-naar-florida.blogspot.nl



  3. Top | #3
    Florida Groupie nicolea's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Etten-Leur
    Berichten
    408

    Standaard Re: Even voorstellen: Marisje70

    Wat leuk Marisje! Ook wij zijn 20 jaar geleden in Florida geweest, en nu terug met de kinderen...dan 19-17-15! Na wat overleg over en weer vinden de kinderen uitstappen vanaf 1 plek fijner dan rond trekken, dus wij hebben gekozen voor 2x verblijf in Villa, Orlando en de Gulfcoast. Zo´n zin in....de Key´s bewaren wij tot een volgende keer, zijn er inmiddels achter dat we veel te veel in 1 vakantie willen proppen! Veel plezier met de voorbereidingen!!

  4. Top | #4
    Florida Groupie Moolenschotjes's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2013
    Locatie
    Noord Brabant, nabij alle Sprookjes
    Berichten
    632

    Standaard Re: Even voorstellen: Marisje70

    Leuk vooruitzicht hebben jullie.... en helemaal geweldig om na 20 jaar daar weer terug te zijn.
    Zoals Esther al aangeeft is het super handig om een aantal reisblogs te lezen (en die vindt je hier voldoende ;-)

    Heel veel plezier met het plannen van jullie vakantie.

    Nog een kleine TIP: op Key West hebben wij afgelopen zomer een aantal nachten in het Southern Most Hotel verbleven.
    Dit is een super hotel en ligt direct bij het strand en het begin van Duval street.

    En onderweg naar Key West zeker even stoppen bij Morada Bay Beach Cafe - echt een paradijs daar....
    Download ons RoadBook met veel Tips en Informatie over Florida en New York & Roadtrip naar Florida
    2016/2017/2018 - de Moolenschotjes in Florida www.moolenschotjes.blogspot.nl
    2015 - de Moolenschotjes in NYC via diverse staten naar Florida www.newyork-florida-usa-2015.blogspot.nl
    2014 - de Moolenschotjes in Florida www.florida-usa-2014.blogspot.nl

  5. Top | #5
    Vaste Bezoeker FloridaFrankie's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2008
    Locatie
    Leiderdorp
    Berichten
    105

    Standaard Re: Even voorstellen: Marisje70

    Hoi Marisje,

    Welkom op het FloridaForum! Heel herkenbaar en bij ons een groot succes. Ooit in Florida geweest toen we nog geen kinderen hadden (en toen verliefd geworden op het land en Florida in het bijzonder), nu met (ook) twee puberzonen zo'n twee keer per jaar naar de USA. Bij ons een groot succes, het is voor kids van die leeftijd een paradijs daar (zon, zee, strand, pretparken, zwembaden, shoppen, ...). Weet zeker dat jullie er een hoop lol aan gaan beleven.
    Tsja, tips. Waar te beginnen, er is zoveel te doen. Ik weet zeker dat die forum je alle ins en outs laat zien. Het helpt enorm om je reis goed voor te bereiden, daar heb je veel profijt van. Oke, is sluit me wel graag aan bij de vorige reactie van Moolenschotjes: Morada Bay Beach Cafe (halverwege de Keys in Islamorada) is een aanrader! Veel plezier op het forum maar vooral in de sunhine state!
    1992 Miami/ Orlando/ Florida Keys 1995 Los Angeles/ San Francisco/ Las Vegas 1997 Washington DC & NYC 2008 Orlando 2009 Orlando april/ mei 2010 Florida Keys / Orlando / Cocoa Beach oktober 2010 Orlando mei 2011 Orlando okt 2011 NYC dec 2011 Orlando zomer 2012 San Francisco/ Las Vegas/ Los Angeles dec 2012 Orlando zomer 2013 Florida Keys / Orlando / Cocoa Beach dec 2013 Orlando / Tampa aug 2014 Orlando / Fort Myers / Treasure Island

  6. Top | #6
    Newbie
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Locatie
    Netherlands
    Berichten
    5

    Standaard Re: Even voorstellen: Marisje70

    wat leuk zeg zo'n aktief forum! een paar vaste stekkies lijkt met idd fijn. ik ben al veel aan het lezen, vooral van het forum wordt ik zoveel wijzer! we hebben eerder verre reizen gemaakt en hebben inderdaad ook wel eens de fout gemaakt om te veel te willen in korte tijd dus daar wil ik ook zeker voor waken. net Morada Bay Beach opgezocht, ooohh heerlijk, die staat al op het lijstje, bedankt voor deze tip. Ik blijf lekker veel lezen, veel zin in bedankt voor jullie reacties tot op heden!
    Laatst gewijzigd door Marisje70; 12-01-14 om 12:32.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •