Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 14 van de 14

Onderwerp: Stopover van een week aan de westkust

  1. Top | #11
    Florida Groupie ronenivonne's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    451

    Standaard Re: Stopover van een week aan de westkust

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ta2 Gerrit Bekijk Berichten
    Wij hebben voor Oktober gepoogd multicity te doen >AMS-Las Vegas/Las Vegas-Orlando-AMS, weekje west-weekje FL dus. Dat bleek prijs- en vooral reistechnisch niet echt voordelig te zijn, zowel bij onze favoriete vluchtleiding als anderen.

    Dus hebben we de binnenlandse vlucht maar apart geboekt, niet rechtstreeks LAS-MCO (die zijn er niet), maar LAS-MIA (gunstige prijs en reistijd) en gaan we via de Everglades een nachtje Ft. Myers (op bezoek bij vrienden) doen voordat we in Orlando aankomen.
    Hoi Gerrit,

    Rechtstreekse vlucht is te boeken met Southwest Airlines rechtstreeks van Las Vegas naar Orlando.
    Hier de link: http://www.southwest.com/
    Je moet even tussen het schema zoeken maar vliegen 2x per dag rechtstreeks Orl-LV
    Is alleen niet heel vroeg te boeken, dat gaat bij hun niet. Momenteel maar tot Juni.
    Wij hebben er vorig jaar mee gevlogen.
    2010 Rondreis Florida/ 2011 Orlando-Miami/ 2012 Orlando-LA/ 2013 West USA/ 2014 Orlando/ 2014 Rondje zuid Florida/ 2015 New York-Boston-Orlando/ 2017 Mia - Fort Lauderdale - Orlando - Mia/ 2018 Orlando/ 2019 Orlando




  2. Top | #12
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Stopover van een week aan de westkust

    Toen ik gekeken had was er alleen Allegiant Air die rechtstreeks/non-stop vlogen, op onmogelijke tijden, of sochtends vroeg, of snachts. Die van Southwest heb ik toen niet gezien, maar het zijn wel ongeveer dezelfde tijden, en Allegiant heeft die vluchten inmiddels geschrapt (of overgedaan aan Southwest ???). Vandaar mijn stelling.

    Aangezien een deel van ons gezelschap toch nog een keer door de Everglades wilde zijn we op LAS-MIA gekomen, ook nog eens $100,- goedkoper voor de kale vlucht, en met mooie vluchttijden, 23.00 uur vertrekken - 7.15 uur aankomen. Een korte nachtvlucht dus
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  3. Top | #13
    Florida Groupie ronenivonne's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    451

    Standaard Re: Stopover van een week aan de westkust

    Zou zomaar kunnen dat de vluchten over gegaan zijn naar Southwest, weet ook niet of de 2 maatschappijen misschien wel dochter ondernemingen zijn?
    Wel toevallig dan dat het zo'n beetje dezelfde vluchttijden zijn.
    En 100 dollar is veel geld vind ik, Everglades icm met Key West willen wij trouwens ook nog een keertje terug.
    2010 Rondreis Florida/ 2011 Orlando-Miami/ 2012 Orlando-LA/ 2013 West USA/ 2014 Orlando/ 2014 Rondje zuid Florida/ 2015 New York-Boston-Orlando/ 2017 Mia - Fort Lauderdale - Orlando - Mia/ 2018 Orlando/ 2019 Orlando




  4. Top | #14
    Vaste Bezoeker frankz's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    104

    Standaard Re: Stopover van een week aan de westkust

    het was inderdaad de bedoeling om eerst naar de westkust van de VS (Californië) te gaan en daarna door te vliegen
    richting Florida. Sorry voor de onduidelijkheid. Bedankt voor de tips



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •