Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 4 van de 21 EersteEerste ... 2345614 ... LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 202

Onderwerp: Parkeren in WDW

  1. Top | #31
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard

    Bij alle Disney hotels en resorts mag je gratis parkeren als je komt eten, of even wilt rondkijken. Je meld je bij de bewaking, en dan krijg je een kaart met de tijd van binnenkomst er op. Volgens mij mag je dan drie uur staan, maar dat weet ik niet precies meer.
    Eric
    Laatst gewijzigd door Michael66; 13-04-09 om 12:48. Reden: full quote eruit

  2. Top | #32
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Berichten
    42

    Standaard

    je zal wel je dinee reservering EN een legitimatie moeten laten zien, dan mag je inderdaad er 3 uur parkeren... (en je krijgt geen kaart hoor) bij 4 uur word je weggesleept, naar god mag weten waar... maar kost je in ieder geval een heleboel $$$$$

    Je kunt trouwens ook niet 's-middags (om een uur of 3) al zeggen ik heb een reservering voor vanavond 21.00 uur ofzo, daar trappen ze niet in...
    Laatst gewijzigd door Michael66; 13-04-09 om 12:49. Reden: full quote eruit

  3. Top | #33
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard

    Ik ben afgelopen oktober nog naar AK lodge geweest, en wou alleen een beetje rondkijken.
    Dat was geen enkel probleem, ik hoefde ook niets te laten zien, maar kreeg wel een kaart.
    Misschien verschilt het van hotel tot hotel?
    Eric

  4. Top | #34

    Standaard Tanx

    Hoi,

    Bedankt voor alle reactie's. Is de eerste keer dat ik naar Disneyworld ga dus vandaar... ben wel al in Disneyland en Eurodisney geweest. We hebben gisteren voor 1150 pond (iets van 1600 euro geloof ik) aan kaartjes gekocht voor de parkeren (21 dagen kaarten voor 5 volw. en 1 kind) dus qua kosten hebben jullie gelijk :-) Maar ja we zaten ook te redeneren van 21x8 is toch weer 170 dollar extra, maar ja op zo'n bedrag inderdaad.

    En we kunnen ook nog kijken naar de shuttle die vanaf ons huizencomplex (Terra Verde) vertrekt.

    Maar ik verwacht dit gelezen te hebben dat we gewoon gaan parkeren en als ik het goed begrijp kunnen we dit het beste doen bij het park wat we de betreffende dag gaan bezoeken.

    Mochten er mensen info willen hebben (misschien weten jullie het allemaal al) over de 14 en 21 daagse ultimate tickets en hoe er aan te komen, dan hoor ik het wel. Ik heb i.e.g. bevestiging van disney dat Nederlanders ze ook mogen gebruiken.

  5. Top | #35
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Berichten
    42

    Standaard

    Wij hebben er vorig jaar zomer, gegeten 's-avonds. We kwamen daaraan boom was omlaag, moesten wachten. Moesten de reserveringsnr. laten zien, en hij wilde ook nog een legitmatie zien.

    Logeerde jullie some in een ander Disney hotel???

    1ste kerstdagin contempory gegeten, California Grill (btw beregoed) Maar weer hetzelfde verhaal... Res. nr. en ID...
    Ik heb m'n gezicht niet mee.... Ik ben eeuwig de klos...

    Op schiphol, als er iemand gecontroleerd wordt, ben ik het wel,
    Op Washington... idem. Op Chicago... idem ditto. Op Orlando... idem ditto met een *. Uit een rij van... zeg... 200 man... wie word er gecontroleerd... MOI!!! :lol: :lol:
    Laatst gewijzigd door Michael66; 13-04-09 om 12:51. Reden: full quote eruit

  6. Top | #36
    Regelmatige Bezoeker Ivon's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Berichten
    22

    Standaard Parkeren bij de Disneyparken

    Hoi Allemaal,

    Weet iemand van jullie hoe het zit met je parkeerkaart bij de disneyparken.
    Als je bv s'ochtends een disneypark bezoekt en je s'middags naar 1 van de waterparken van disney wilt, moet je dan weer een nieuwe parkeerkaart betalen of is dit ook een "hopper" pas?

    Gr Ivon
    Laatst gewijzigd door Ivon; 15-08-07 om 13:44.

  7. Top | #37
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Gebruik parkeerkaart bij Disneyparken

    Disneyparken is 1x per dag betalen. Als je naar een ander park hopped dan hoef je niet nog een keer te betalen.
    Bij Waterparken is het parkeren altijd gratis!
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  8. Top | #38
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard Re: Gebruik parkeerkaart bij Disneyparken

    En als je in een Disney-resort verblijft is het parkeren ook altijd gratis.

  9. Top | #39

    Standaard Re: Gebruik parkeerkaart bij Disneyparken

    Wij zijn net terug uit Florida. Eerst verbleven we 5 dagen in een Disney hotel, dan is parkeren gratis. Daarna verbleven in een ander hotel in Orlando. Toen we van daaruit Disney bezochten zijn we (per ongeluk) niet via de normale route naar Disney gegaan maar buitenom. Daar zijn we geen 'poortje' tegen gekomen om parkeergeld af te rekenen, dus was parkeren ook gratis. Je gaat dan met een soort trein naar de hoofdingang, ging snel en zonder problemen. Bij de glijbanen was het ook gratis.

  10. Top | #40
    Regelmatige Bezoeker Ivon's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Berichten
    22

    Standaard Re: Gebruik parkeerkaart bij Disneyparken

    Hoi Zonnetraaltje,

    Ook ik ben benieuwd waar jullie dan zijn geweest om via "de achterdeur" (dus geen parkeergeld) bij Disney zijn gekomen? En waarschijnlijk nog een heleboel andere hier op het forum ook! Misschien dat je nog weet hoe jullie zijn gereden of bij welk trein station jullie waren?

    Gr Ivon



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •