Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 21 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 202

Onderwerp: Parkeren in WDW

  1. Top | #21
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard

    Houd er wel rekening mee, dat de monorail alleen van het TTC naar MK en Epcot rijd. Voor de rest ben je aangewezen op bussen, die meestal via het hub & spoke system rijden, dus vaak niet rechtstreeks. Maar het wijst ziczelf allemaal de weg.
    Zie hier een kaart van het totale transportsysteem:
    http://www.intercot.com/infocentral/...sportation.jpg
    Eric

  2. Top | #22
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2005
    Berichten
    37

    Standaard

    Omdat we eerst naar AK gaan, zullen we daar wel de auto zetten. Dan zien we daar inderdaad wel wat ons sneller lijkt te gaan, de auto meenemen naar MGM of de bus nemen.
    Moeten we het parkeerticket dat we bij AK krijgen bij MGM opruilen als we de auto meenemen?

    De tweede dag is makkelijker.....dan zetten we de auto bij het Ticket Center en gaan dan een bezoekje brengen aan MK. Als we tijd over hebben gaan we eventueel nog naar Epcot, maar dan zouden we de monorail kunnen nemen.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 21-08-14 om 02:13. Reden: q

  3. Top | #23
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard

    Dit is ook een leuk stukje: http://www.mouseplanet.com/dtp/wdwgu...sportation.htm

    Mooi met plaatjes enzo
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  4. Top | #24
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2005
    Berichten
    37

    Standaard

    Nou kan helemaal voorbereid afreizen naar Florida volgende week.

    Ik weet alleen nog niet hoe precies in zijn werk gaat als ik de auto eerst bij AK neerzet en hem daarna meeneem naar MGM. Krijg ik bij de ingang van AK een parkeerticket dat ik moet omruilen bij de ingang van MGM?

  5. Top | #25
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard

    Zelfde P-ticket kun je gebruiken, er staat een datum op.
    Overigens: maak je geen zorgen, iedereen is daar vriendelijk en behulpzaam, en het gaat allemaal veel makkelijker dan je nu denkt. Let maar op !
    Eric

  6. Top | #26
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    21

    Standaard

    Hai Annemiek
    Wij hebben dit vorig jaar ook gedaan.
    Je legt gewoon je parkeerticket van AK voor je raam en als dan bij de parkeerplaats van MGM komt zien ze je kaartje liggen en mag je gewoon doorrijden.

    Groetjes Thea
    Laatst gewijzigd door Michael66; 21-08-14 om 02:04. Reden: 1

  7. Top | #27

    Standaard Parkeren in WDW

    Hoi,

    Wij hebben van de zomer een vila in Kissimee en zit een beetje het parkeren. We nemen waarschijnlijk een ultimate pas voor 3 weken maar om dan iedere dag 8 dollar te dokken voor pakeren... blijven toch nederlanders... zag iemand anders onderstaande vermelden:
    Parkeren bij Downtown Disney is gratis en het is vlakbij Typhoon Lagoon. De 3 delen - West Side, Market Place en Pleasure Island liggen bij elkaar en zijn goed te lopen. Ook als PI nog gesloten is (wat tussen west side en market place inligt) is het nog makkelijk te lopen.

    Een ander leuk uitgaans gebeuren is Disney's Boardwalk. Hier vind je vele gezellige restaurantjes en winkeltjes en het ESPN Sport cafe. Het parkeren bij de Boardwalk is gratis, en hiervandaan kan je heel makkelijk lopen naar Epct of met het bootje naar de Studio's. Als je dus niet in een Disney hotel verblijfd dan is dit een goede optie om parkeergeld te besparen.
    Iemand enig idee of dit klopt ? En kun je dan van daaruit naar WDW?
    Laatst gewijzigd door Michael66; 13-04-09 om 13:47. Reden: quote gerepareerd

  8. Top | #28
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Parkeren bij WDW

    Het klopt wel, maar het ligt eraan wat je te belopen vind.
    Van Disney Marketplace naar bv. Typhoon Lagoon is al gauw een stief kwartiertje lopen (schat ik) , en of je daar in de brandende zon zin in hebt ???
    Wat bedoel je met WDW? Alles waar we het over hebben ligt in WDW, wat in oppervlakte iets van de provincie Utrecht is..........
    Je kunt inderdaad van Marketplace met de bus naar Magic Kingdom, maar dat is nogal een onderneming, want je moet overstappen.
    Maar als je tijd voldoende hebt, is dat wel een optie.
    De overige parken zijn nog moeilijker te bereiken, dan moet je altijd via TTC (Ticket en Transportation Centre.
    Google maar eens op maps Disney World Orlando, dan krijg je een beetje een indruk wat je te wachten staat.
    Er is zo ook een transportation kaart te vinden, met alle buslijnen.
    Succes, Eric

  9. Top | #29
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard

    Van AllEarsnet.com

    WHAT ABOUT PARKING AT OTHER DISNEY VENUES?

    Parking at Blizzard Beach, Typhoon Lagoon, Winter-Summerland Mini-Golf, Fantasia Gardens Mini-Golf, Fort Wilderness, Wide World of Sports and self-parking at Downtown Disney is free to all guests, including those staying off property.

    Self-parking for use of the entertainment and dining facilities at the Boardwalk's entertainment area is also free.

    -----------

    Van Downtown Disney en de waterparken kun je volgens mij alleen met een Shuttle naar 1 van de Resorts. Vandaar kun je dan met de Monorail naar het TTC. Al met al een lange reis..
    Het is dus maar de vraag of het je waard is om minimaal een uur kwijt te zijn met het vervoer van Downtown Disney naar 1 van de Disney parken om $8 uit te sparen..
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  10. Top | #30
    Stamgast christophe's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2005
    Locatie
    Bilzen
    Berichten
    193

    Standaard

    en hoe zit het met parkeren aan de disney hotels?
    Ik zou graag AK lodge en het polynesian resort eens bezoeken en daar een hapje eten. Moet je daar ook betalen voor parking?



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •