Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 21 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 202

Onderwerp: Parkeren in WDW

  1. Top | #11
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Berichten
    16

    Standaard Parkeren in WDW

    Als ik het goed begrijp kun je bij downtown disney gratis je auto parkeren. Is het dan niet mogelijk om 's morgens hier je auto te parkeren en vervolgens met het disney transportation system naar het park te gaan?? Bespaart je acht dollar en je ziet nog wat van disneyworld.

    Is dit mogelijk??

    Groet,

    Kefke Mouse
    Mei 2005 the magical month for me!!!!

  2. Top | #12
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: goedkoop parkeren disneyparken.

    Als je al een disneyticket hebt, zou ik niet weten waarom niet.
    officieel moet je een Hopper ticket hebben, of in een van de resorts slapen om van het systeem gebruik te mogen maken, maar als je zo'n ticket hebt, zou dat moeten kunnen. Alleen heb ik geen idee, of Downtown Disney 's-morgens al door het transportsysteem wordt aangedaan, en je moet zeker op een half uur extra reistijd rekeken.

    Eric.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 13-04-09 om 14:59. Reden: full quote eruit

  3. Top | #13
    Stamgast petra's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Driebergen
    Berichten
    219

    Standaard

    Dat is dan $8,- per dag he? Als je dan elke dag naar een Disney park gaat en je bent er zo'n gemiddeld 2 weken ben je toch ruim $100,- kwijt aan parkeergeld......of niets, als je de tip opvolgt :lol: :cry: :lol:

  4. Top | #14
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Berichten
    17

    Standaard

    De disney shuttle bussen die tussen de parken rijden zijn gratis. Wij vonden DD ook hardstikke leuk, je moet het een keer gezien hebben.

    Voor iedereen wat wils, bios, winkeltjes, kunstwinkeltjes, permanente voorstelling van Cirque du Soleil, eethuisjes.................

  5. Top | #15
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard

    Iemand hier op het forum zal het vast wel zeker weten, maar volgens mij gaan er geen bussen van Downtown Disney naar de parken (Disney is ook niet gek natuurlijk :lol: ). Je kan wel eerst een bus pakken naar een Resort/Hotel en dan daar een bus pakken naar een park. Maar het kost je allemaal wel erg veel tijd (zowel heen als terug). Dan maar $ 8 ....

    En Ruud, wij gaan naar Disney Quest met de FITS pas, anders vind ik het ook wel erg duur worden ....
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  6. Top | #16
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2005
    Berichten
    37

    Standaard parkeerterrein Disneyworld

    Na lang tobben zijn we er eindelijk uit hoe was onze 3 dagen orlando in gaan delen! Er is zoveel te zien en te doen, dat een keus maken niet gemakkelijk was, maar uiteindelijk hebben we beloten 2 dagen disney te doen en één dag Universal. We willen proberen om op één van de disney dagen twee parken mee te pakken. Bijvoorbeeld door 's ochtends mgm te doen en 's middags Animal Kingdom.

    Nu vraag ik me af hoe het in dat geval werkt met parkeren. Bij Universal heb ik begrepen dat de ingangen van de Studios an Island of Adventures op loopafstand van elkaar liggen, maar bij Disney is dit niet het geval. Moeten we de auto verplaatsen als we switchen tussen de parken of rijden er busjes of treintjes tussen de ingangen van de diverse parken?

  7. Top | #17
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: parkeerterrein Disneyworld

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door annemiek1001
    Nu vraag ik me af hoe het in dat geval werkt met parkeren. Bij Universal heb ik begrepen dat de ingangen van de Studios an Island of Adventures op loopafstand van elkaar liggen, maar bij Disney is dit niet het geval. Moeten we de auto verplaatsen als we switchen tussen de parken of rijden er busjes of treintjes tussen de ingangen van de diverse parken?
    Met het Disney vervoer kun je tussen de parken hoppen. Je kunt ook met de auto naar het andere park gaan. Je betaald namelijk maar 1x per dag voor het parkeren..

    Even een quote van Brochureworld.org:
    Als je van het Magic Kingdom naar een ander park wilt kun je met de monorail of boot naar het Transportation en Ticket Center, het TTC. Vanaf daar kun je per monorail naar Epcot en per bus naar MGM Studios en Animal Kingdom. Vanaf Epcot kun je een bus nemen naar MGM Studios en Animal Kingdom en voor het Magic Kingdom ga je per monorail via het TTC.
    Vanaf MGM Studios en Animal Kingdom zijn er bussen naar de andere parken en het TTC.
    Hier kun je verder lezen: http://www.brochureworld.org/orlando...view.php?ID=29
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  8. Top | #18
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard

    Hoi Annemiek, ik zou als eerste met Animal kingdom beginnen, want dan zijn de dieren actiever, begin dan met de Kilimanjaro Safaris. Ik zou gewoon mijn auto bij de Transportation and ticket center parkeren, van daar kun je de monorail en pendel bussen pakken naar je park van die dag. Zo hop je tussen de parken en het disney vervoer rijd regelmatig. Groetjes marisca. 8)

  9. Top | #19
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2005
    Berichten
    37

    Standaard

    In ieder geval alweer een hele opluchting dat we de auto kunnen laten staan. Kost toch weer een hoop tijd om hem te zoeken en ergens anders opnieuwe te moeten parkeren. Ik neem ook dat de bussen en de monorail regelmatig heen en weer rijden tussen de parken?!
    Laatst gewijzigd door Michael66; 21-08-14 om 02:12. Reden: q

  10. Top | #20
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard

    Ja hoor.. Gaat allemaal heel vlotjes. De Monorail rijdt zowiezo de hele tijd rondjes. De bussen gaan om de 10 minuten ofzo..
    Laatst gewijzigd door Michael66; 21-08-14 om 02:12. Reden: q
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •