Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 18 van de 21 EersteEerste ... 81617181920 ... LaatsteLaatste
Resultaten 171 tot 180 van de 202

Onderwerp: Parkeren in WDW

  1. Top | #171
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Parkeren in WDW

    Of je verblijft in een van de Disney Resort hotels, hoef je ook niet te betalen voor het parkeren. Ik heb overigens nog nooit een bonnetje oid gekregen om in de auto neer te leggen als bewijs van betaling. Dus controleren op de parkeerplaats zelf wordt niet gedaan. Wel meegemaakt dat ik zonder te betalen gewoon mocht doorrijden (wat later in de middag).

  2. Top | #172
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: Parkeren in WDW

    Ik vind het zoiezo niet correct om dingen te omzeilen
    als je geen 20$ wil betalen zijn er genoeg eerlijke manieren om dat te voorkomen
    (En is dat nu echt zo duur? Als je ziet hoe lang je gemiddeld in een park bent
    de gemiddelde parkeergarage in een Nederlandse stad ben je dat ook kwijt bij een dagje shoppen)
    zoals hier al genoemd , hotel met shuttledienst , verblijft op het Disney terrein zelf
    Maar goed buitenom om Alamo..wat ik niet wist,leid ook de linkse baan naar de Golfcourses
    Waar we de dag voor ons MK bezoek waren
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018

  3. Top | #173
    Florida Groupie Iris02's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Berichten
    444

    Standaard Re: Parkeren in WDW

    Calculeer gewoon van te voren parkeerkosten in bij je begroting voor je vakantie. Dan weet je wat je kwijt zal zijn.
    Voor de parken in Nederland moet je ook parkeerkosten betalen.
    Iris
    Florida 1996, 2010, 2012, 2015

  4. Top | #174
    Florida Groupie José's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Locatie
    t’ Gooi
    Berichten
    370

    Standaard Re: Parkeren in WDW

    Helemaal mee eens Iris02


    Al 26 jaar florida vakanties🇺🇸🏖


  5. Top | #175
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Parkeren in WDW

    Anthon14; Dat zien ze toch niet. Ze zien een barcode op de ramen en concluderen dat het een huurauto is.

    10 euro bij Efteling, 8 euro bij Six Flags. Ook aardige bedragen, maar wel beter te doen. En ze gooien de prijzen niet elk jaar met 10-17,5% omhoog.
    Maar wat ik al zeg; zo lang mensen blijven komen (en dat doen ze), blijven de prijzen alleen maar omhoog gaan. Maakt mij persoonlijk niet zoveel uit, ik ga zelden naar pretparken. Hoewel dit soort bedragen
    mij wel een beetje weghouden om terug te komen. Jammer dat Disney ook al eventjes gestopt is met het geven van gratis toegang op je verjaardag.

    Maar idd gewoon calculeren in je begroting en dan is er niets aan de hand. Denk dat het in 2018 wel 25 dollar zal zijn.

  6. Top | #176
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    330

    Standaard Re: Parkeren in WDW

    Met 2020 betaal je straks voor het parkeren in de US hetzelfde als toegang voor de efteling

    Ben het er mee eens, gewoon A) incalculeren B) Hotel met shuttle C) in het Disney resort slapen of D) parkeren springs en accepteren dat je een uur nodig hebt om bij een park te komen.
    Om nu zo moeilijk te gaan doen voor 20,- voelt wel heel zielig als je kijkt wat je er omheen betaald hebt (vlucht, hotels, etc.).....
    Laatst gewijzigd door Niels82; 23-01-16 om 14:09.
    2010: Florida | 2012: Washington DC | 2013 : Las Vegas | 2014 : California | 2015 : NYC/AC/WasDC | 2016: Florida


  7. Top | #177
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Parkeren in WDW

    En mensen klagen al dat de Efteling zo duur is.
    Die zijn nog nooit naar Florida geweest, waar 100 dollar voor een dagticket heel normaal is.
    In het Disney Resort slapen zal ongetwijfeld meer kosten dan een hotel daarbuiten, dus daarop kan je weer besparen en dat uitgeven aan parkeerkosten.

    Verder heb je gelijk als je bekijkt wat het kost over het totale kostenplaatje van je vakantie. 1x parkeren is iets van 0,5% van de kosten van mijn eerst volgende vakantie (procenten omgerekend met de dollarkoers).
    En dan heb ik eigenlijk nog heel veel kosten niet extra berekend denk ik. Dus zal nog wel lager zijn qua percentage.

  8. Top | #178
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Parkeren in WDW

    Nou, die kosten van een Disney hotel kunnen best meevallen hoor! Ik heb al heel wat leuke aanbiedingen gehad. En de eerst volgende keer dat ik ga, zit er ook nog eten bij een een $200 giftcard (te besteden in alle winkels!). En als je dan nog verder wil bezuinigen, dan huur je ook geen auto want die is niet nodig voor je WDW vakantie(deel).

  9. Top | #179
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    480

    Standaard Re: Parkeren in WDW

    Ik neem aan dat je toch ook wel even wil shoppen en boodschappen wilt halen of doe je dat alleen maar bij Disney dan ?

  10. Top | #180
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    330

    Standaard Re: Parkeren in WDW

    Mee eens,
    even de breakdown:
    Ik betaal voor Disney 2270,- Daarvoor heb :
    5 Overnachting Moderate Resort PO French Quarters (dus ook eerder Fastpass reserveringen)
    100 dollar gift card (die Mushu heeft was er net niet meer )
    gratis memory maker (had ik anders ook gedaan)
    Quick dining deal (2x eten + 1x snack)
    Gratis refill mug voor het resort.
    Gratis shuttle service (dus geen parkeren)
    Gratis Magic Express (dus geen auto tot de laatste dag disney)
    14 dagen onbeperkt toegang tot alle parken.

    Tel ik de losse dingen bij elkaar op : tickets 880,- + parkeren (5x = 100,-) Eten/snack 5x (+- 100,- per dag = 500,-) gift voucher (gaat zeker op 100,-) 5 dagen geen autohuur 100,-, memory maker 150,- = 1830,-
    Ik betaal dus 88,- per nacht om op het resort te slapen en heb dus nog meer extra's erbij. Ja dit kan goedkoper en ja ook bovenstaande kosten zullen soms lager zijn (berekening heb ik een paar maanden geleden gemaakt omdat ik ook dacht dat het veel duurder zou zijn). Maar voor 20,- per nacht minder hoef ik niet te reizen

    @Anthon, bij veel sites kun je boodschappen laten bezorgen naar Disney, wij doen dit ook en laten door Walmart de boodschappen bij onze resort bezorgen (inclusief kinderstoeltje voor in de auto voor ons zoontje )
    2010: Florida | 2012: Washington DC | 2013 : Las Vegas | 2014 : California | 2015 : NYC/AC/WasDC | 2016: Florida




Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •