Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 17 van de 21 EersteEerste ... 71516171819 ... LaatsteLaatste
Resultaten 161 tot 170 van de 202

Onderwerp: Parkeren in WDW

  1. Top | #161
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Lelystad en Sebring
    Berichten
    873

    Standaard Re: Parkeren in WDW

    Ai, bij de vorige Anual pas die ik had en nu afgelopen is zat GEEN parkeren inbegrepen.
    Maar als ik besluit er weer een te nemen duik ik er wel weer in.

  2. Top | #162
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Lelystad en Sebring
    Berichten
    873

    Standaard Re: Parkeren in WDW

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Anthon14 Bekijk Berichten
    Parkeren zit al heel lang bij de annual pas inbegrepen, maar ook die heeft volgens mij een andere naam gekregen en is flink duurder geworden.
    Hoi Anthon, en Peter natuurlijk. Even nagekeken en inderdaad bij de nieuwe "weekdaypas" zit nu parkeren inbegrepen.
    Voor Disney Weekday Select Pass $275 incl tax. vind ik het eigenlijk best meevallen.

  3. Top | #163
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    480

    Standaard Re: Parkeren in WDW

    Frans1949, jij hebt een Florida resident pas die hebben weer andere regeltjes dan de annual pas voor toeristen

  4. Top | #164
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Lelystad en Sebring
    Berichten
    873

    Standaard Re: Parkeren in WDW

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Anthon14 Bekijk Berichten
    Frans1949, jij hebt een Florida resident pas die hebben weer andere regeltjes dan de annual pas voor toeristen

    Tuurlijk Anthon, je hebt volkomen gelijk.
    Ik liet me in mijn enthousiasme weer eens meeslepen.
    Sorry.

  5. Top | #165
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Parkeren in WDW

    Over die 20 dollar voor WDW; Bij Universal is het net zo erg hoor. Ook opgetrokken van 17 dollar naar 20 dollar. Kunnen natuurlijk niet achterblijven.

    Zou je trouwens nog ver komen met parkeren als je bij het betaalpoortje zegt dat je naar Alamo gaat en dan ipv linkerbaan, gewoon rechtdoor gaat en parkeert? Of lopen ze nog de rijen langs op
    het missen van het kaartje?
    Laatst gewijzigd door JKG; 22-01-16 om 14:45. Reden: brainfart

  6. Top | #166
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    480

    Standaard Re: Parkeren in WDW

    haha, zo zijn er meer mogelijkheden om gratis langs de poortjes te komen. En wat betreft de kaartjes, ik heb die nooit voor het raam neergelegd en als annual pass houder krijg je niet eens een kaartje

  7. Top | #167
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: Parkeren in WDW

    Er blijken idd manieren te zijn om de parking kosten te omzeilen
    daar kwamen we achter deze kerstvakantie. Ik ga het hier niet neer zetten want dat vind ik dan ook weer niet netjes
    maar wij hadden gratis bij het MK kunnen staan.door de wetenschap
    die we een dag eerder hadden opgedaan aan het betaalpoortje...for the record
    wij hebben gewoon betaald
    Laatst gewijzigd door moonlight91; 22-01-16 om 21:20.
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018

  8. Top | #168
    Florida Groupie FloridaFabian's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    326

    Standaard Re: Parkeren in WDW

    Wij verbleven afgelopen juli in het Rosen inn in Orlando, hier zat een gratis shuttleservice van en naar de parken bij. Hoe hoger de parkeerkosten worden hoe aantrekkelijker hotels die dat soort diensten aanbieden worden, bespaart inmiddels dus als $20 per dag...
    Klik HIER voor het eerste deel van onze NIEUWE Florida vlogs uit 2019
    Klik HIER voor het eerste deel van onze reeks vlogs over onze West Amerika roadtrip in 2019!

  9. Top | #169
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Parkeren in WDW

    Nou Moonlight91, als ik Anthon14 mag geloven, kan je dus gewoon bij het raampje zeggen dat je je auto om moet ruilen bij Alamo en daarna ga je een beetje richting linkerbaan en ipv echt linksaf te slaan, ga je dus gewoon rechtdoor.

    Andere mogelijke optie is aangeven dat je een castmember komt ophalen (hoewel dat een beetje raar is, als je om 10u aan het raampje staat, haha), een derde optie is zeggen dat je bij een restaurant/hotel moet zijn. Als ze gaan zeuren over reserveringen etc. kan je nog altijd zeggen dat je naar Trader Sam's Grot Grotto gaat (waar je niet kan reserveren). Als Disney zijn bezoekers wil naaien met belachelijk hoge parkeerkosten, kan je verwachten dan mensen manieren zoeken om niet te hoeven betalen.
    Maar goed, niet alleen Disney rekent hoge prijzen, alle parken doen dit incl. Legoland en Busch Gardens. Zo lang mensen blijven komen, kunnen ze de prijzen omhoog doen. Niet alleen van parkeerkosten, ook van toegangstickets en voedsel.

  10. Top | #170
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    480

    Standaard Re: Parkeren in WDW

    Ik heb niets over Alamo geroepen JKG Maar ook dat zal een mogelijkheid zijn mits je een Alamo auto rijdt

    Ook Drop-Off is een mogelijkheid, daarna kun je doorrijden en via de lus die ter hoogte van de HESS zit kun je weer de parking op rijden en je auto parkeren.

    Maar je moet het willen om één van de sneaky mogelijkheden te gebruiken om gratis te parkeren. Ik betaal wel gewoon daar voel ik me prettiger bij.
    Laatst gewijzigd door Anthon14; 23-01-16 om 14:36. Reden: aanvulling



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •