Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 14 van de 21 EersteEerste ... 41213141516 ... LaatsteLaatste
Resultaten 131 tot 140 van de 202

Onderwerp: Parkeren in WDW

  1. Top | #131
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Parkeren in WDW

    En je mag en kan een stukje door showcase naar future world
    lopen als je via de boardwalk loopt .

  2. Top | #132
    Florida Groupie Bosevents's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Locatie
    Nunspeet
    Berichten
    256

    Standaard Re: Parkeren in WDW

    ik wil de discussie niet aanslingeren maar 17 dollar voor parkeren is eigenlijk verkapte entree. Als je met de auto komt moet je die dus gewoon betalen. Ik vind de tips voor gratis "omweggetjes" geweldig om te lezen. Wat zijn wij mensen toch inventief.
    Ik hoop nog veel goede ideetjes te krijgen want als ik het geld kan besparen dan graag

    Die wandeling is trouwens prima te doen naar EPCOT
    Het leven is een reis maar ik ga het liefst naar Florida.

  3. Top | #133
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Parkeren in WDW

    Volgens mij kan je zelfs bij het boardwalk hotel parkeren en zo naar epcot .

  4. Top | #134
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Parkeren in WDW

    Meestal is het parkeren bij hotels beperkt voor hotelgasten of gasten die er komen eten. Zie hier een stukje van http://allears.net/pl/parking.htm

    Self parking at the Disney resorts is free to all guests; however some resorts have seasonal parking restrictions. Parking at any of the resorts to gain access to the theme parks is not allowed. You must show a photo ID when entering any Disney resort! Some Disney resorts may also ask for a Dining Reservation number from guests who are dining at the resort before allowing access to the resort parking lot.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  5. Top | #135
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Parkeren in WDW

    The Boardwalk kent zelfs maximale parkeertijden. Twee jaar geleden kwamen we er overdag om een van de winkels te bezoeken. We waren van harte welkom maar mochten maximaal 2 uur (weet niet meer precies hoe lang het was) parkeren op het speciale bezoekers parkeerterrein. 17 dollar is een aardig bedrag (ik heb nog parkeerbewijzen in een plakboek zitten van 5 dollar!) maar als je het weer deelt door het aantal personen waarmee je in de auto zit is het beter te doen. En parkeren in Rotterdam is meestal een stuk duurder weet ik uit ervaring (ik ben goed in relativeren). Of de beste keus wat mij betreft: een jaarkaart of in een van de Disney resorts verblijven, dan hoef je niet extra te betalen voor het parkeren.

  6. Top | #136
    Stamgast cant51's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    214

    Standaard Re: Parkeren in WDW

    Precies Mushu ik kan in Rotterdam nergens parkeren voor 17 dollar van 10 uur in de morgen tot laat in de avond, (zou vandaag 13,12 euro zijn :-) ) ach vakantie kost in dit geval $$$ bij de Efteling betaal je ook 10 euro, ik reken het altijd maar bij de vakantie kosten, maar misschien ben ik wel erg gewend aan een behoorlijk bedrag parkeer kosten per jaar in Rotterdam, en schrik ik niet meer
    zo snel :-), maar kan me voorstellen dat als je op een plek woont waar het parkeren overal nog gratis is je een bedrag van 17 dollar hoog vind.

  7. Top | #137
    Florida Groupie Bosevents's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Locatie
    Nunspeet
    Berichten
    256

    Standaard Re: Parkeren in WDW

    Ik vind het een hoog bedrag en niet zozeer vanwege de tijdsduur en of waar je woont.
    Je kunt niet anders... Dus waarom niet de entreeprijs zodanig maken dat het parkeren gratis is.
    Nu ben je ondanks de toch al hoge entreeprijs nog eens 17 $ per dag extra kwijt en als ik dat kan omzeilen doe ik het
    In Rotterdam doe ik dat ook. Ik parkeer een station ervoor (of zoek een gratis plek) en neem het openbaar vervoer.
    Het leven is een reis maar ik ga het liefst naar Florida.

  8. Top | #138
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Parkeren in WDW

    Je kan best anders. Er zijn genoeg mensen die

    - in een Disney Resort slapen
    - met ander vervoer naar Disney komen (shuttledienst hotel, taxi, OV)
    - zich laten afzetten

    Als het al bij de entree in zou zitten dan zouden die mensen het weer niet eerlijk vinden.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  9. Top | #139
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Parkeren in WDW

    Dat dacht ik ook Njit. (En helaas zijn er in Rotterdam plekken waar je als bewoner moet betalen om in je eigen straat te kunnen parkeren! Ik betaal liever voor WDW )

  10. Top | #140
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Lelystad en Sebring
    Berichten
    873

    Standaard Re: Parkeren in WDW

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mushu Bekijk Berichten
    . Of de beste keus wat mij betreft: een jaarkaart of in een van de Disney resorts verblijven, dan hoef je niet extra te betalen voor het parkeren.
    Mushu, is het niet zo dat je ook bij een jaarkaart (voor zover ik weet alleen verkrijgbaar voor Floridianen) ook moet betalen?
    Dit in tegenstelling voor b.v. Sea World waar je met een jaarkaart gratis mag parkeren.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •