Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 12 van de 21 EersteEerste ... 21011121314 ... LaatsteLaatste
Resultaten 111 tot 120 van de 202

Onderwerp: Parkeren in WDW

  1. Top | #111

    Standaard Re: Parkeren in WDW

    Wij gaan er deze zomer voor het eerst heen en hebben ook kaartjes met hopper gekocht. Maar naar aanleiding vd hier boven is het dan makkelijker per auto van park naar park te hoppen of toch met het Disney vervoer?

  2. Top | #112
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    480

    Standaard Re: Parkeren in WDW

    Ramona1981,

    Het is makkelijker/sneller om het met de auto te doen behalve als je van Magic Kingdom naar Epcot wil of omgekeerd, dan kan je ook kiezen voor de monorail die tussen deze parken rijd, al moet je dan wel even overstappen maar dat wijst zich vanzelf. Enige nadeel is dan dat je wel weer terug moet naar het park waar je auto geparkeerd staat, maar een langer ritje met de monorail is ook geen straf zeker voor kinderen niet.

  3. Top | #113

    Standaard Re: Parkeren in WDW

    Bedankt voor het antwoord. Onze kinderen zijn 11 en dan 9 en hebben gelukkig al veel geduld dus een ritje met de monorail zal geen probleem zijn. Mijn man aan de andere kant.....

  4. Top | #114

    Standaard Re: Parkeren in WDW

    Ik lees nu pas dat als je in een Disney hotel verblijft je niet hoeft te betalen voor de parkeerkosten bij de parken. Klopt dit nog steeds ?
    Ik bedoel ik begrijp dat je bij je hotel mag parkeren maar mag je ook bij de parken gratis parkeren.
    Dus heb je een parkeerkaart inbegrepen voor de tijd dat je in een Disney hotel verblijft?
    Laatst gewijzigd door Goudblok; 03-07-14 om 12:21.

  5. Top | #115
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    230

    Standaard Re: Parkeren in WDW

    Als je in een Disney hotel zit mag je op Disney terrein gratis parkeren ook bij de parken.

  6. Top | #116

    Standaard Re: Parkeren in WDW

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bosevents Bekijk Berichten
    Lieve Forummers
    Ik bedoel niet dat ik ga frauderen ofzo. Ik ga proberen in mijn planning er 1 of 2 dagen af te snoepen door bijvoorbeeld bij Downtown te parkeren ofzo.
    Gewoon om ook andere dingen te doen dan heel makkelijk aanrijden betalen en gaan.
    Bij 5 dagen is het best wel een extra uitgave dus daar denk ik altijd even over na
    Dus dat is perfect mogelijk om te parkeren bij Downtown en dan via de monorail of de bussen naar het park te gaan?
    Is dat aan te raden qua tijd of speel je echt erg veel tijd kwijt door het zo te doen? Wij hebben tickets voor 5 dagen dus als we enkele dagen $17 kunnen uitsparen lijkt me dat mooi mee genomen

  7. Top | #117
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Parkeren in WDW

    Tijd ben je er altijd mee kwijt. Minimaal 35 minuten, maximaal 90. Je moet altijd via een Disney Resort reizen. Bijv:

    - Bus nemen naar Contemporary Resort en vanaf daar lopen naar Magic Kingdom
    - Of Bus nemen naar Contemporary Resort, naar binnen gaan en naar boven en vanaf daar de Monorail nemen naar Magic Kingdom
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  8. Top | #118

    Standaard Re: Parkeren in WDW

    Ok bedankt!
    Welke van de parken zijn aan te raden om zo te doen en welke niet direct? Of is het meer een kwestie van geluk hebben?
    Een 35 minuten heb ik wel over om $17 per dag uit te sparen. 90 minuten lijkt me dan weer net iets te veel.
    Lijkt me sowieso wel iets voor onze dag Magic Kingdom, aangezien we Mickey's Not So Scary Halloween party tickets hebben lopen we daar toch een 12u rond, dus dan komt het niet op een half uurtje
    Laatst gewijzigd door Michael66; 21-08-14 om 15:45. Reden: q

  9. Top | #119
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Parkeren in WDW

    Geen enkel park is aan te raden om zo te doen en het is ook een kwestie van geluk hebben. Maar als je toch de lange weg en tijd wil kiezen dan is Magic Kingdom de beste keus (zoals hier boven beschreven). Ik zou om die 35 minuten te halen zeker gaan lopen vanaf de Contemporary, is echt maar een klein stukje. Kies in ieder geval nooit vanaf Downtown een bus naar Swan, Dolphin, Boardwalk, Yacht and Beachclub. Deze hotels worden vaak in combinatie gedaan en je bent zo 1,5 uur onderweg. Of maak gebruik van http://www.ourlaughingplace.com/aspx...x#.U_Wbt1YarwY Maar of die tijden echt kloppen....

  10. Top | #120
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Parkeren in WDW

    Vanuit het Contemporary Resort kun je ook de bus pakken naar Animal Kingdom en de Hollywood Studios. Om naar Epcot te gaan moet je eerst de Monorail naar het Transportation & Ticket Center nemen en vanaf daar de Monorail naar Epcot.

    Maar hier ben je wel eventjes mee zoet
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •