Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 11 van de 21 EersteEerste ... 910111213 ... LaatsteLaatste
Resultaten 101 tot 110 van de 202

Onderwerp: Parkeren in WDW

  1. Top | #101
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    480

    Standaard Re: Dagje Magic Kingdom. Gratis parkeren bij een disney hotel

    Mushu, de genoemde tijd was vanaf Downtown, ik ging er vanuit dat je met de bus dan naar 1 van de hotels langs de monorail ging.

  2. Top | #102
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Dagje Magic Kingdom. Gratis parkeren bij een disney hotel

    Die 30 min extra zullen best kloppen, ik wilde alleen zeggen dat er geen bussen va Downtown naar MK gaan, is zo lang zoeken anders. Ik heb regelmatig WDW zonder auto bezocht en dus aardig wat ervaring met het reizen met ov daar. De ene keer heb je geluk en de andere keer pech. Zeker als je via via ergens wil komen moet je veel tijd er voor uittrekken. Wij hadden een keer de strategie om de eerste bus die aankwam te nemen (weet niet meer waar we heen wilden) en die bleek iets van 4 deluxe resorts aan te doen. We zaten bijna een uur in de bus! Het zou idd een goed idee zijn om een monorail resort te kiezen maar in de ochtend rijden er niet zo heel vaak bussen va Downtown naar de resorts. Een halfuur wachten is dan heel normaal. Ik zou gewoon een jaarkaart nemen, zit het parkeren bij inbegrepen.....

  3. Top | #103
    Florida Groupie Bosevents's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Locatie
    Nunspeet
    Berichten
    256

    Standaard Re: Parkeren in WDW

    Disney heeft de parkeerprijzrn verhoogd met $2,- naar $17,- per dag
    Het leven is een reis maar ik ga het liefst naar Florida.

  4. Top | #104
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    480

    Standaard Re: Parkeren in WDW

    Ach met een annual abonnement heb je daar geen last van.

    En het was al even geleden dat het parkeertarief verhoogd werd door Disney dus het zat er aan te komen.

  5. Top | #105
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Parkeren in WDW

    Ik zag het ook net. Per direct.
    Walt Disney World Parking Fees Raised by Over 10%

    Parking fees are set to raise from $15.00 per day to $17.00 effective immediately. Like recent ticket price hikes, this price increase comes in less than a year. The last increase was in June 2013.

    Keep in mind that annual passholders and on-site park guests do not have to pay for parking. It seems that in many ways, Disney is pushing hard to make the decision to stay on property easier one.

    Once you pay for parking for the day, you may park at any of the theme parks at no additional charge.

    The new rates are as follows:
    Regular Cars and Vehicles including Motorcycles – $17
    Camper, Trailer, or RV – $18
    Bus or Tractor Trailer – $21
    Valet parking has increased to $20. It was previously priced at $15.
    Bron: http://www.disneydining.com/parking-fees-raise-10/



    Laatst gewijzigd door Michael66; 31-03-14 om 03:08.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  6. Top | #106
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2014
    Berichten
    19

    Standaard Re: Parkeren in WDW

    @ Bosevents.
    Misschien niet de goedkoopste oplossing maar wel de makkelijkste.
    Parkeer valet. Kost wel een paar Dollar maar dan ben je de hele dag verzekerd van een legale parkeerplaats bij een van de mono rail resorts. Je geeft je sleutel af en ben voor de rest vrij als een vogeltje. (Het fooitje voor de parkeerwachten niet vergeten)
    Er wordt gecontroleerd op auto's die geen geldige parkeerkaart hebben. Je krijgt drie uur vrij parkeren als je in een van de hotels gaat eten. De gards lopen rond en markeren de auto's met een krijtje. Tijd wordt op de zijkant van de banden gezet.De berichten dat auto's weggesleept worden nemen toe met de week. Op die manier kan gratis parkeren wel heel erg duur worden nog afgezien van het feit dat je een taxi nodig hebt om dan alsnog 's avonds in je hotel te komen en eentje om je auto op te gaan halen.
    Er staan trouwens duidelijke borden die aangeven dat de parkeerplaatsen bij de hotels alleen voor on site guests zijn.
    Laatst gewijzigd door C Verkerk; 31-03-14 om 08:09. Reden: Typo.

  7. Top | #107
    Florida Groupie Bosevents's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Locatie
    Nunspeet
    Berichten
    256

    Standaard Re: Parkeren in WDW

    Lieve Forummers
    Ik bedoel niet dat ik ga frauderen ofzo. Ik ga proberen in mijn planning er 1 of 2 dagen af te snoepen door bijvoorbeeld bij Downtown te parkeren ofzo.
    Gewoon om ook andere dingen te doen dan heel makkelijk aanrijden betalen en gaan.
    Bij 5 dagen is het best wel een extra uitgave dus daar denk ik altijd even over na
    Het leven is een reis maar ik ga het liefst naar Florida.

  8. Top | #108

    Standaard Re: Parkeren in WDW

    Even een vraagje.

    Maandag willen we de leukste attracties en shows nog even doen. Oke niet allemaal want dat gaat echt niet lukken We willen eindigen met de show in Hollywood Studios savonds. Is het dan slim om daar te parkeren en 17 dollar te betalen en dan te hoppen naar de andere parken door middel van de Disney bussen? Hoef ik daar dan niet meer voor te betalen? Of is er een andere makkelijke oplossing? We willen beginnen met The Lion King in Animal Kingdom dan door naar Magic Kingdom en vervolgens afsluiten in Hollywood Studios. Iemand tips hierover? Of kan je ook 1 keer 17 dollar betalen en vervolgens met je auto ook hoppen naar de andere parkings en dan bij de kassa je bon laten zien?

  9. Top | #109
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    480

    Standaard Re: Parkeren in WDW

    Ja, je hoeft bij Disney maar 1 keer per dag te betalen voor het parkeren en kan dan met die kaart bij alle parken parkeren. Dus je hoeft niet moeilijk te doen met de Disney bussen.

  10. Top | #110
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: Parkeren in WDW

    je betaald in Disney Worl dmaar een keer voor parkeren dus Hoppen met de auto is zeker mogelijk



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •