Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 10 van de 21 EersteEerste ... 8910111220 ... LaatsteLaatste
Resultaten 91 tot 100 van de 202

Onderwerp: Parkeren in WDW

  1. Top | #91

    Standaard Re: Parkeren in WDW

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keesj Bekijk Berichten
    dan zouden wij thuis blijven en naar de Efteling gaan.
    ha ha ha dat is een goeie thuis blijven en naar de Efteling, vergeet niet parkeren kost hier ook 12 dollar dus € 10,-.

    Maar de Efteling is ook zeker leuk zonder dolle, maar je hebt gelijk Keesj als die 12 dollar er niet meer af kan weet ik het ook niet meer. Optie is om een (duur) hotel van Disney te boeken en dan kan je altijd gratis met de bus. Hoe dan ook kost altijd geld.

  2. Top | #92
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2013
    Berichten
    34

    Standaard Re: Parkeren in WDW

    @ jarjabinks.

    Daar gaat het niet eens om. Ik weet niet of wij nu de enigste gekken zijn maar wij hebben altijd "tegenvallers".
    Een hotel bevalt ons niet alhoewel het al betaald was en dan rukken we door naar een ander hotel.We hebben altijd een paar duizend Euro voor "problemen"achter de hand. Gewoon uit voorzorg.

  3. Top | #93
    Florida Groupie Bosevents's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Locatie
    Nunspeet
    Berichten
    256

    Standaard Re: Parkeren in WDW

    Het was ook niet bedoeld als besparingtip maar meer als mogelijke optie. Ik zou ook het geld uitgeven maar de mogelijkheden zijn er wel en die zijn naar mijn weten goed te doen als je het er voor over hebt.
    Ik ga trouwens gratis naar de Efteling (ik werk bij walibi en die hebben samen afspraken hahhaha)

    Ik bekijk graag alle opties als ik naar een park ga.
    Zo ben ik ooit eens naar Parijs geweest met een coupon van de anwb en als ik er niet naar gezocht had was ik toch duidlijk duurder uit geweest.
    Ook in Florida heb ik door goed zoeken leuke nieuwe mogelijkheden ontdekt die anders onbenut waren gebleven.
    Ik heb zelf ook wel eens bij boardwalk geparkeerd om met de boot naar epcot te gaan. Anders had ik dat nooit meegemaakt.
    Het leven is een reis maar ik ga het liefst naar Florida.

  4. Top | #94

    Standaard Re: Parkeren in WDW

    Nee jullie zijn geen gekken en tegenvallers zijn er altijd. Maar 12 dollar parkeren extra uitgeven vind ik geen probleem. En ja ik weet dat dit al meerdere keren besproken is op dit forum. Persoonlijk geven wij veel uit tijdens de vakantie. Alles bij elkaar met vliegen, villa en auto meerdere duizend euro. Ga je dan 2 weken, 14 dagen en alle dagen naar Disney kost je dat $ 168,- extra aan parkeren. Keesj je begrijpt vast en zeker wat ik bedoel.

    Wat ik wel doe is (en daar ben ik misschien vreemd in) het alle dagen bijhouden van mijn uitgaven. Heb hier een sheet in Excel voor gemaakt zodat ik mijn budget voor de uitgaven daar bijhoud. Zo blijf ik een beetje binnen ons budget, buiten natuurlijk zware tegenvallers. Echter die hebben we minimaal gehad.
    Laatst gewijzigd door jarjarbinks; 31-05-13 om 22:41.

  5. Top | #95
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2013
    Berichten
    34

    Standaard Re: Parkeren in WDW

    @ Corrus
    En vijftien Dollar zie ik net als je valet parkeert.(rekening Disney)
    Wij zijn doodsbang voor deuken en andere beschadigingen dus het is of een plekje waar niemand wil parkeren of als de mogelijkheid er is valet. Tip voor iedereen. Parkeer valet bij Disney en je kunt op je knieën naar de parken.

    @ Bosevents
    Gratis naar de Efteling? Mazzel pxk.
    Als iemand nog wil weten hoe en wat in WDW is dit een leuke link.http://www.ourlaughingplace.com/aspx...x#.UanCxNjNtCP

    @ Jarjabinks.
    Ik durf niet eent te zeggen wat een maand Amerika ons kost maar we komen ruim boven de tien duizend euro. Volgend maand moet ik weer op controle en als de arts zegt dat mijn situatie "verslechterd" is( lees de kanker is terug) dan hebben we in iedere geval een hoop mooie herinneringen.
    Een sheet in Excel heb ik ook alleen mijn "sheet" is de Visa card.
    We houden zo bij wat we uitgeven. Voor ditjes en datjes neem ik 1000 Dollar mee. Fooien, en andere dingen waar je niet kunt "pinnen".
    Laatst gewijzigd door Michael66; 21-08-14 om 00:55. Reden: typo

  6. Top | #96
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2013
    Berichten
    34

    Standaard

    @ Corrus.
    Goedkoper kan ik niet zeggen maar voor EEN Dollar meer heb je een hoop comfort.

    @ Mushu.
    Heb je het filmpje bekeken? We wisten allemaal dat er schandalig misbruik wordt gemaakt ven de GAC en uiteindelijk zijn diegene die hem echt nodig hebben de pisang.
    http://www.today.com/news/undercover...es-6C10131266#
    Laatst gewijzigd door Michael66; 21-08-14 om 00:58. Reden: 1+1

  7. Top | #97
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Parkeren in WDW

    Die man uit het filmpje mag misschien ook vooraan parkeren maar het filmpje werd genoemd omdat ik in een eerdere post refereerde naar een ander topic (dat wel daarover ging). En zo'n kaart kan je trouwens ook krijgen omdat je een psychische aandoening hebt waardoor in een rij staan (veel mensen, lang wachten etc) niet mogelijk is. Maar of Disney nu echt zo'n last heeft van deze mensen die zich laten inhuren betwijfel ik. $50 per uur vind ik veel geld en lijkt mij niet binnen het budget van vele vakantiegangers passen. Maar ook dit valt buiten het parkeeronderwerp want dat zal wel niet bij de huur inbegrepen zijn .

  8. Top | #98
    Vaste Bezoeker toornent's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2009
    Locatie
    Purmerend, The Netherlands
    Berichten
    120

    Standaard Dagje Magic Kingdom. Gratis parkeren bij een disney hotel

    Hallo,

    Wij gaan in juni naar Florida en ook naar Magic Kingdom. Nu heb ik begrepen dat sommige mensen de auto niet op de gewone parkeerplaats neerzetten, maar bij één van de disney hotels. Dit schijnt gratis, maar vooral ook sneller te zijn.

    Wie weet hier iets meer vanaf of heeft tips over het parkeren bij Magic Kingdom.

    Alvast bedankt voor de tips,

    Groetjes Samantha en Luke

  9. Top | #99
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    480

    Standaard Re: Dagje Magic Kingdom. Gratis parkeren bij een disney hotel

    Parkeren bij de hotels kan niet zomaar deze parkeerplaatsen zijn allemaal afgesloten d.m.v. een slagboom en er zit een beambte die de slagboom voor hotel gasten open doet. Wellicht kun je er met een goede smoes langskomen maar je loopt natuurlijk wel het risico dat als ze door hebben dat het niet klopt dat je auto afgesleept wordt.

    Als je echt gratis wilt parkeren zul je dat moeten doen bij Downtown Disney en vandaar de bus moeten pakken naar het park, bedenk je wel dat dit je gauw 30 minuten extra kost om naar het park toe te komen en ook minimaal die tijd op de terug weg. Terug zal je waarschijnlijk ook in een drukke rij mensen moeten wachten op de bus en hopen dat iedereen er in past.

    Het parkeren voor een dagje Disney kost je $ 15,-, dat kan je toch de kop niet kosten op je hele vakantie budget? Anders je lunch meenemen in je tas dan bespaar je je dat weer uit.

  10. Top | #100
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Dagje Magic Kingdom. Gratis parkeren bij een disney hotel

    Vanaf Downtown gaan er geen bussen naar de parken. Je moet dan eerst via een resort en dan ben je wel even onderweg. Zoveel tijd kost het trouwens niet als je op de parkeerplaats voor het MK staat om in het park te komen. Je neemt de boot of monorail en dan ben je er zo.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •